Vallomás

794 39 12
                                    

Draco szemszöge

Október 31.

Semmi sem úgy alakult ahogyan szerettem volna. Hermioneval kedd óta már nem is beszélünk . Rám se néz, hozzám se szól, kerül amilyen gyakran csak tud és akárhányszor a közelébe próbáltam kerülni mindig ott hagyott.

Péntek reggel volt a bál napja és éppen Mr. McLairdhoz mentem, hogy adjam le a dolgozatott. (igen meg azzal is meglettem valahogy )

Miután ezt megtettem egyenesen a nagyterembe mentem reggelizni. Grangerék már ott voltak ,míg Lily barátságosan köszöntött addig ő még felém se fordult, még rám se nézett. (meddig fog ez tartani????) Ezekután oda mentem Liamhez s elkezdtem a reggelimet én is enni.

-Haver még mindig nem beszéltek? - szólt hozam Liam pár perc múlva , láttam rajta is , hogy neki sem tetszik ez az egész egy cseppet sem .
-Ahogy látod haver nem - mondtam neki s bele haraptam a magvas kiflibe. (finom)
-És akkor mi lesz a bállal, nem úgy volt, hogy vele jössz ? - tette fel a kérdést kíváncsian.
-Semmi - vágtam rá amire ő úgy nézett mintha hülye lennék. - Elfog jönni velem, nézd csak meg.
-Ha te mondod haver, úgy legyen - jelentette ki egyetértően s bele ivott a narancsléba.

Míg reggeliztunk egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy Longbottom és Lovegood az ajtó előtt állnak s Granger felé tartanak. Köpni nyelni nem tudtam s még az a darab kifli is megakadt a torkomban amit lenyeltem. (Merlinem segíts!!)

-Malfoy nehogy nekem már itt haljál meg, akkor mi lesz a bállal? - jött oda hozzám Neville s rá csapot a hátamra kétszer. - Jobb már?
-Hát hogyne - szóltam vissza ironikusan s bele ittam a teámba.
-Helló haver Liam Wood vagyok, te nem ide jársz igaz vagy mégis ? - köszöntötte Liam s rá nézett Longbottomra.
-Helló Neville Longbottom vagyok és nem, nem ide járok csak eljöttem a bálra - magyarázta neki amire ő csak bólintott.
-Luna? - kérdeztem Longbottomtól s felnéztem az asztaltól miután már jobban éreztem magam.
-Ott van Hermionenál  beszélgetnek, eléggé rosszul néz ki, mint te . Tán valami történt köztetek, mit tettél ? - kérdezte tőlem gyanakvóan, de én csak feléjük pillantottam.- Wood?
-Ha te azt tudnád haver, nagyon csúnyán összevesztek ezek ketten . Először a kviddics miatt, de után kibékültek. Majd pedig azt hittük összejöttek s gratuláltunk is , amin Hermione kiakadt s ott hagyott minket. Draco meg utána ment és ismét összekaptak, de annyira, hogy Hermione visszavonta az ígéretétt s el se jön a bálra. Nem is beszélnek egymással, sőt még jobb legyen Hermione kerüli is őt - mesélte a lényeget, amitől jött, hogy ott átkozam el őt.
-Kösz haver - jelentettem ki ezt is ironikusan s egy savanyú vigyor próbáltam erőltettni magamra.
-Bármikor - vágta rá egyszerűen. (csak én vagyok ilyen szerencsétlen , hogy a hülyéket vonzóm ennyire magamhoz vagy mi ?!)
-Malfoy ez nagy baj, nagyon nagy baj és akkor mit fogsz csinálni? - nézett rám kérdően s Granger felé pillantott.
-Elmegyek vele a bálba ? - vágtam rá amire ő is úgy nézett rám, mint Liam az elébb .
-Hogyan is, ha nem szól hozzád egyáltalán te észlény ? - tette fel a kérdést, amire már Liam is rám figyelt.
-Nagyon is jó tervem van, ezen te ne aggódj Longbottom- jelentettem ki önelégülten s kihúztam magam, amire ketten csak értetlenül néztek rám s egymásra.
-Elmondod nekünk is vagy magadban tartod ? - kérdezte Wood várakozva, amire én rá néztem s felvontam az egyik szemöldökömet .
-Nem - adtam meg a választ s Luna irányába pillantottam egy Malfoy vigyor kíséretében.
-Jaj ne, valamire készül, mert ritkán vág ilyen fejet - mondta Liam Nevillenek aki vállat vont egyszerűen.
-Higgy nekem haver, jobb ha nem tudunk semmiről , így legalább életben maradunk - magyarázta Liamnek unottan, amire én ölni tudó szemmel meredtem rá. - Mi van? Ez az igazság.
-Miért is lettünk barátok mi? - tettem fel ismét a nagy kérdést magamnak s elgondolkodtam rajta. (mert valami van az agyammal... igen, biztos ezért)
-Ez jó kérdés Malfoy - értett velem egyet s átkarolta a vállam, majd pedig ő is tanakodni kezdett és, hogy még kínosabb legyen ez az egész, Liam is csatlakozott. (Merline borogas!!!) - Valami lett az agyaddal s azért váltál ilyené .
-Én is erre jutottam sajnos - értettem vele egyet s vállat vontam. - De most ideje mennem, elkell intézek pár dolgot még az este előtt .
-Rendben, én maradok segíteni a party előkészületeiben - jelentette ki Liam s egyet sóhajtott, amire nevetni kezdtünk .
-Én meg megyek s beszélek Mr. Swottal, úgyis rég találkoztam már vele - tette hozzá Longbottom s egy önelégült vigyort vágott hozzá, amire égnek emeltem a szemem s támadt egy nagyon jó ötletem.
- Remélem, hogy Mr. Swott kifogja bírni ezt a Merlinei csapást , ami hozzá fog közeledni hamarosan - jelentettem ki s fohászkodni kezdtem , amire Liam elkezdett röhögni , Neville meg jött, hogy ott csapjon ketté. - Nemnem - szöktem ki a helyemről s átfutam az asztal másik felére . - Neked hiányzott a régi Malfoy úgyhogy, tessék itt van éppen, egészségesen nameg remek formában.
-MALFOY!! - kiáltott rám , amire mindenki ide nézett még Grangerék is s kapva az alkalmon egyet kacsintottam rá, amitől tűz piros lett és s pár perc elteltével fel is kelt a helyéről s elment, Lily meg utána ment, de Luna ott maradt s Nevillet meg engem nézett felváltva . - Én egyáltalán nem erre céloztam .
-Annyi gond legyen, neked ez is megteszi - szóltam vissza stílusosan s bele turtam a hajamba.
-Találkozunk a bálban Liam - mondta Neville morcosan s szúrós szemmel figyelt engem .
-Viszlát Longbottom  - szóltam utána s elvettem egy pudingot az asztalról.
-Haver - állt mellém Wood.
-Este haver - válaszoltam s kezet fogtam vele, azzal pedig ott is hagytam s Luna irányba mentem.

A mi titkunkWhere stories live. Discover now