Sürgős Levél

445 22 4
                                    

Hermione szemszöge

Reggel olyan 9 lehetett amikor felébredtem, fájt a fejem s nagyon nem voltam jó formában. (kellett nekem megkóstoljam a lángnyelv whiskyt!) Megfordultam az ágyban s akkor vettem észre, hogy Malfoy is mellettem volt. Ő még gondtalanul aludt s mikor ránéztem csupasz felső testére akkor esett le, hogy mi történt az éjjel. (na szép) Óvatosan kimásztam az ágyból s elmentem a fürdőbe.

Elérve a tükörhöz megláttam az ocsmány képemet, így tényleg nem csak belül érzem magam rosszul, de ez fizikailag is meglátszott rajtam, sápadt bőr, karikás szemek és a hideg is rázott. (SOHA TÖBBET NEM ISZOK WHISKYT!)

-VULNEAR SANENTUR! - vettem elé a pálcám s mondtam ki, igaz, hogy ezek a külső hegekre, vágásokra jó, de rájöttem, hogy az ilyen tüneteket is jól lehet kezelni velük.

Miután már jobb színem volt s jobban is éreztem magam, zuhanyoztam , fogat mostam s átöltöztem. Egy halovány kék színű inget és egy sötétkék színű farmer vettem magamra. Majd pedig megcsináltam a mindennapi natúr smikem, (rúzs , szempillaspirál, alapozó ) azzal meg visszatértem a szobába.

Mikor benyitottam még Draco aludt, szólva odalopoztam halkan s felakartam kelteni, amikor kapta magát kinyitotta a szemét s egy gyors mozdultal maga alá húzott (ezt meg hogy???)

-Jó reggelt Granger, miben sántikáltál regeliben ? - köszöntött vigyorogva , amire én csak duzzogva meredtem rá. - Azt hitted, hogy a múltkori keltés után hagyom, hogy te ébresz engem.
-De most tényleg nem úgy akartam, ha igen akkor miért jöttem volna ide melléd s miért nem az ablakhoz mentem volna hmm? - vágtam hozzá, amin elgondolkodott s közben kiakartam alóla bújni, de esélytelen volt. (fittebb kell legyek ezentúl! ez lesz az új évi fogadalmam is )
-Mit akartál tenni? - ereszkedett lejjebb, míg csak egy centi választotta el a szánkat.
-Ezt mostmár nem tudod meg - modtam neki s egy ravasz mosolyra húztam a szám.
-Igen Granger, így játszunk? - kérdezte meg hízelgően s fel vonta a szemöldökét , amire én nagy komolysággal bólintottam .
-Úgysem tudsz semmi olyant tenni Malfoy amitől a TE játékszabályaid szerint kellene játszanom majd - jelentettem ki magabíztosan amire csak halványan elmosolyodott.
-Na, legalább ebben a régi maradtál- mondta nekem s a számat kezdte nézni, én meg megakartam csókolni, de ekkor felemelkedett s felkelt az ágyból.
-Ezt meg most mire vegyem ?!? - akadtam ki s egyből felszöktem az ágyból.
- A TE játékszabályaid szerint játszunk Hermione s akkor én egy ujjal SEM fogok hozzád érni addig amíg te nem kéred- fordult felém egy szál boxerbe, amitől ismét zavarba jöttem, ettől ő csak jól szórakozott s beletúrt a hajába. (igen Malfoy? ezt akarod? akkor legyen így!) - Vagyis akarom mondani amíg nem fogsz esdekelve könyörgni .
-Óhajod számomra parancs - jelentettem ki s azzal ott hagytam a szobában , de mielőtt lementem volna visszafordultam, ő meg csak büszkén bámult engem. (inkább a seggem, de hagyjuk ) - Én nem adom meg magam ilyen könnyen és ezt te is jól tudod .
- De én sem és ezt te is jól tudod - azzal meg ott hagyott engem s bement a fürdőbe. (idióta baromállat)

Lesétáltam a konyhába s neki álltam reggelit készíteni. Sonkás, sajtos omlettet és pirítós csináltam, melléje pedig narancslét és egy uborka salátát.

Éppen az asztalt terítettem s akartam szólni Malfoynak, (attól még, hogy nem nyúl hozzám még nem fogom éheztetni, pedig meg tehetném...) amikor egy bagoly szállt az ablakhoz. Odamentem s a bagoly csőréből kivettem a levelet, azzal meg el is repült. Visszacsuktam az ablakot, megnéztem a levelet s egyből lefagytam. (jaj ne.. )

A minisztériumtól jött, rajta a vérvörös pecsét, ami azt jelenti, hogy sürgős a levél tartalma. Leültem a székre s egyet kiáltottam Draconak.

A mi titkunkWhere stories live. Discover now