Draco szemszöge
-Robbins... Merlinere kérlek , hogy TÖRŐDJ A SAJÁT DOLGODDAL EGYSZER S MINDNEKOR - mondta nekem a végét hangosabban s felém lépett .
-Azt csinálom Weasley, épp megcsókoltad a barátnőmet és te azt hitted, hogy ezt hagyni fogom egy könnyen ? - kérdeztem meg tőle komolyan s felvontam az egyik szemöldökömet .
-Ja, mert egy szerencsétlen, hülye vagy például? - mondta nekem s egy gúnyos vigyor jelent meg az arcán . (igen, így játszunk Weasley Patkány...., akkor játszunk így... )
-Nem tudom kit hagyott el Hermione, - vágtam rá s közelebb léptem hozzá, ő meg csak furán nézett s hátrált egyet . - Ja, várj rá jöttem, TÉGED, mert egy szerencsétlen, senkiházi, elmebeteg idióta barom vagy, aki nem képes elfogadni, hogy nem ő kell egy nőnek. Néz magadra Weasley már kérlek , hogy nézzel ki, egy csőd tömeg vagy, te szerinted Hermione egy ilyen varázsló mellett képzelte el az életét? HÁT NEM. Mert én sokkal boldogabbá tudtam tenni rövidebb idő alatt, mint Te egész életeden keresztül és tudod miért? - itt már nagyon mérges volt Weasley ezért csak még tetőtztem egy kicsit a hangulatot s egy Malfoy féle vigyorra húztam a szám. - Nem? Akkor segítek egy kicsit, mert én boldoggá tudtam tenni, mert támogatam, megvédtem, ott voltam neki bármi is legyen, minden hibájával együtt elfogadtam, de a legfőképpen SZERETTEM őt és még most is szeretem és amíg élek addig fogom szeretni ezt a nőt s küzdeni fogok érte ha kell. De te épp ezeket nem adtad meg neki s még csodálkozol ha egy másik férfival van? - itt már a pálcáját szorította a markában . - Na látod Weasley, ez a különbség köztem és közted , én boldoggá tudtam tenni úgy, hogy mindenkinek jó legyen, de te csak akkor voltál boldog ha ő már nem - zártam le a monológomat s figyeltem, hogy reagál rá végül .
-MOST MEGÖLEK ROBBINS!!-kiáltott rám. (na végre... viszlát Patkány)-SECTUMSEMPRA! - kiáltotta, de nem talált el.
-CAPITULATUS! - vágtam rá s kis híján, hogy nem sikerült.
-CRUCIO!-mondta, de ez sem talált. (béna)
-Weasley, Weasley előbb tanulj meg célozni s után kezdj varázsolni - mondtam neki önelégülten és ekkor érkezett meg Granger, Vöröske és Szent Potter.-Itt meg mi történik fiúk ? - kérdezte Potter nyugodt hangon s Weasleyre nézett. (nem is ő lenne ha nem lenne nyugodt)
-Ron mi a jó fészkes fenét művelsz, tedd le a pálcád most rögtön ! - parancsolta Granger idegesen, egyből tudta mi folyik itt, így egyből mellém sietett. - SALVIO HEXIA! - jelentette ki gyorsan , amitől védelemet kaptam.(na most gyere)
-MÉG ŐT VÉDED? - nézett rá Grangerre dühösen és sokkolta - STUPOR! - mondja egyenesen Hermionenak szánva.
-STIMULA! - egyből kivédte s egy ravasz mosolyra húzta a száját.
-Ez az Granger, nem is tudtam, hogy ilyenre is képes vagy - dicsértem meg, amire csak egy szemforgatást kaptam. (tipikus Granger, neki semmi sem jó... )
-Ron, hagyd ezt abba nem látod, hogy mit művelsz? - mondta Potter nyugodt hangon s egyre csak a közelébe ment.
-Harry ha jót akarsz maradj ott ahol vagy ! - parancsolta neki idegesen s felváltva nézett mindenkit .
-Legjobb barátok vagyunk Ron, kérlek hagyd ezt és térj észhez - mondta neki Potter, de Weasleyt nem érdekelte.
-DESCENDO! - vágta rá egyből, épp Potter mellett volt egy váza arra célzott és el is találta, ami miatt nagy erősséggel a falnak csapódott és összeesett.
-HARRY!! - kiáltott Ginny s egyből oda futott. - Hermione segíts kérlek nem akar felébredni - mondta neki sírva s Hermione már ott is volt mellette ,majd felállt és mellém jött.
-RONALD BILIUS WEASLEY MERLINE SZAKÁLLÁRA, HOGY MEGFOGLAK ÖLNI, NÉZD MEG MIT TETTÉL, A HÁZZAL, HERMIONEVAL, HARRYVEL... - vágta hozzá Weasleyhez , aki köpni nyelni nem tudott. - TE TÉNYLEG ELMEBETEG VAGY, EZT EL SEM TUDOM HINNI - jelentette ki s kicsit megkönnyebbült, hogy kiadhata magából.
-Az igen Ginny, szép volt - dicsértem meg őt, amire egy büszke mosolyt kaptam .
-EZ MOST KOMOLY??? A SAJÁT BÁTYÁD ELLEN FORDULSZ?? - akadt ki s nem akart hinni a szemének.
-ÉN??? TE CSINÁLOD A BALHÉT ÉS MÉG NEKED ÁLL FENEBB? NÉZZ HARRYRE!!! - parancsolta neki, de nem nézett rá. - Hogy teheted ezt a legjobb barátoddal, Hermioneval és velem? - kérdezte tőle s pálcáját elé vette.
-Ginny mit akarsz csinálni?-pillantott rá kérdően, de láttam a szemében, hogy megijedet.
-Hermione, hogy van Harry? - kérdezte tőle egyszerűen és a könnyeit letörölte az arcáról.
-Nem ébred fel... - csak ennyit mondott semmi többet .
-SECTUMSEMPRA! - ennyi kellett Vöröskének s máris szállt a varázsige , ami váratlanul jött s el is találta egyből.
-Ezt nem kellett volna - szólt halkan. - STUPOR!
-STIMULA! - s kivédte egyből. (na ezt sem gondoltam volna)
-CRUCIO! - adta meg a következőt , de ez sem talált.
-Sajnálom Ginny, de itt a vége és ÉN nyertem! - jelentette ki s egyenesen Vöröske szemébe nézett.
-Ron mit akarsz tenni? - tette fel a kérdést félve, de nem kapott választ.
-Ég veled..., AVADA KEDAVAR!! - mondta ki a főbben járó átkot s azzal hopponált is,én meg Vöröske elé ugrottam ezzel engem ért el, csak azt vettem figyelembe, hogy Hermione ott ült mellettem s valamit mond, de azt már nem tudom, hogy mit...
YOU ARE READING
A mi titkunk
Fanfiction" Az élet eléggé titokzatos, sok mindenre nem lehet választ kapni. Egyedül csak azokat a titkokat tudjuk meg amiket meg kell, hogy tudjunk. Most pedig ott tartok ,hogy életem legfontosabb és legnagyobb titkát ,vagyis a MI titkunkat kell megtartsam...