Szilveszter

459 21 11
                                    

Hermione szemszöge  

December 31.   

Miután elbúcsúsztam Ginnyéktől, egyenesen Malfoy lakásához hoppanáltam, ahol észrevettem, hogy a sapkát amit elővettem neki összevolt vágva. (ezért még kap a mocsok) Odamentem az ajtóhoz és mivel nem volt nyitva, elővettem a pálcámat s kinyitottam.

-ALOHOMORA! - s már nyitva is volt.

Bemenetem, de sehol senkit sem láttam. Levettem a kabátot, sálat, csizmát s a nappaliba sétáltam, de se kép, se hang.

-MALFOY! - semmi. - Draco? - semmi. - Szerelmem? - még mindig semmi. - Kicsim, itt vagy? (na jó, jobb is, hogy nem hallja ezeket a szavakat, Hermione jól vagy? )

Miután rájöttem, hogy nem vagyok jól, a konyhába mentem s főztem maganak egy jó menta teát. Majd pedig az órára néztem, reggel 10 volt még, szólva bármikor itt lehet ő .

Addig is neki kezdtem takarítani  és mivel nagy lakása volt s kevés idő, arra a megoldásra jutottam, hogy varázslat segítségével hamar megoldom ezt a teendőt . (ilyenkor imádom, hogy boszorkány vagyok) Visszamentem az előtérbe, felvettem a csizmám s kimentem az ajtón a ház elé. Körbe néztem, hogy valaki van - e kint és mivel tiszta volt a terep a házra céloztam, majd pedig a kertre.

- SUVICKUS! - mondtam ki s csillogott , villogott mind a ház, mind a kert. (Malfoy egyáltalán szokott takarítani?! )

Visszamentem a házba s körbe néztem, a lakás egyszerűen ragyogott, így elővettem Draco ajándékát és beraktam a fa alá.

Mikor a Durmstrangosokkal játszotak s megtörtént a baj, (még belegondolni is rossz ) Malfoy seprűje nagyon eltört s mivel nem vett újat, mert egy jó idegi nem játszott, majd pedig más seprűvel ment, (nameg persze dög volt, ja micsoda ?) úgy gondoltam, hogy ez lesz a legjobb ajándék ha megjavítom, plusz egy kicsit felújítom a régi seprűjét . Így nagy nehezen, de sikerrel ismét a régi állapotába állítottam . Újításként kicseréltem a diófából készült nyélt barackra,ami okán a sötétbarnából fehér /világosszürke színűvé változott át . Tettem rá csúszás gátlót, ami tudtom szerint, (mert ugyebár utána kellett nézek mindenek ) előnyös a kviddics játékban s a nyél elejéhez, egy rést faragtam, amibe pont belefér egy kis üveg. Az üveg pedig azért kellett oda , mert abban lesz majd a védőfőzet amit arra az esetre készítettem ha megint valami baja esne.

Épp akkor helyeztem bele a fiolát a helyére s tettem vissza a fa alá , amikor meghallottam, hogy  megjött, így a fal mellé lapultam s vártam, hogy bejöjjön.

-Granger itt vagy? - hallottam meg a hangját s ekkor belépett, így, hogy nem vett észre hátulról ráugrottam, ami következtében a szőnyegre estünk. - Jól vagy Hermione?
-Most már igen - adtam meg a választ s jó hosszasan megcsókoltam. (annyira hiányzott az ajka... )
-Annyira hiányoztál már - mondta nekem hízelgően s ismét megcsókolt.
-Te is nekem - válaszoltam egyből s beletúrtam tejfölszőke hajába. - És ez is.
- Gondoltam - jelentette ki s egy Malfoy féle mosolyra húzta a száját. - És ez is mi?
-Ühüm - s az ölébe húzott. - Milyen volt a karácsony?
-Hát... mivel Teddyéknél töltöttem apám nélkül, szerintem ez volt a legjobb ünnep az elmúlt 20 évben- mesélte nekem, amire én csak elmosolyodtam.
-Teddyéknél volt Narcissa is? - kérdeztem meg kíváncsian, amire bólintott. - Teddy, Andromeda ?
-Andromeda nénikémet imádom, Teddyt is, de annyira hiperaktív főleg azóta amióta megkapta az ajándékomat- mondta nekem, én meg csak figyeltem.
-Tudod mit? Úgy  is van időnk, szólva me.. - akartam folytatni, csakhogy Draco felkapott az ölébe s az emelet felé vitt . - Most meg mit csinálsz ha tudhatnám ?
-Azt mondtad, hogy rengeteg időnk van s arra gondoltam, hogy ezt az időt ki is használhatnánk, ha tudod mire célzok - mondta nekem azzal jól ismert perverz képével s ment tovább a szobája felé .
-Én arra gondoltam, hogy elmesélhetnék, hogy kinek milyen volt az ünnep - mondtam neki, de fel sem vette.
-Az én ötletem sokkal jobb ennél azért vald be - vágta rá s már a szobája előtt voltunk.
-Dehogy jobb - jelentettem ki, amire jól megnézett. - Nevillek bármikor itt lehetnek s nem akarom, hogy a múltkori incidens ismét megismétlődjön...
- Ha ez megtörténe, akkor én Longbottomot egyenesen a Mungo sürgősségi osztályának VIP részlegére fognám küldeni - jelentette ki s letett az ágyra. (ez is hiányzott)
-Kérlek - néztem rá kiskutya szemekkel aminek sosem tudott ellenállni és még most sem.
-Utálak - vágtam hozzám, de azért az ingét levette.
-Én meg imádlak- válaszoltam vigyorogva s adtam egy puszit az arcára .
-Borzasztó vagy - nézett rám szúrós tekintettel, amitől muszáj volt nevetnem.
-Akkor én kezdem - jelentettem ki s rá néztem, ő meg csak figyelt unottan. (nem is Draco lenne, ha nem ezt tenné)

A mi titkunkWhere stories live. Discover now