Hybrid

413 22 8
                                    

( ez a rész néhol pikáns jeleneteket is tartalmazz !!🔞🔞 )

Draco szemszöge

3 napppal később...

-Na végre, ideje volt már , hogy kiengedjenek innen - jelentettem ki, miután a gyógyító elhagyta a szobát.
-Egyetértek veled Malfoy, de a lányok hol vannak? - kérdezte tőlem Longbottom, majd pedig körbe nézett a folyosón
-Lent várnak ránk már egy jó ideje - adtam meg a választ s beletúrtam a hajamba.
-Akkor menjünk!

Azzal meg ott hagytuk a termet s lesétáltunk a kijárathoz, ahol már Granger és Lovegood vártak.

Eléggé furán éreztem még magam a telihold okán, sőt attól is amit öntudatom alatt tettem Longbottomnal. (de erről most nem én tehetek) Egyébként is ahogy hallottam Grangertől, Lovegood nagyon is imádta a karmolást.(ő Luna Lovegood, most komolyan ?! ) De ami ezután jött arra egy cseppet sem voltam felkészülve és nem is leszek az biztos.

-Hölgyek! - szólaltunk meg egyszer Longbottomnal, amire a lányok csak nevetni kezdtek.
-Neville, Draco jó újra kint látni titeket - kezdte el Luna s megölelte Longbottomt. - Hiányoztál..
-De most már itt vagyok - súgta a fülébe, amitől jött, hogy elhányam magam. (valami sose fog megváltozni, ja mi?!)
-Malfoy - jött oda hozzám Granger s nyomott egy puszit az arcomra.
-Csak ennyit kapok? - néztem rá kérdően, amire felvonta a szemöldökét.
-Ennyi is legyen eléggé Draco, mert most, hogy kint vagy, válaszokat akarunk tudni a kis teliholdas ügyről - jelentette ki komoly hangszínten s átkarolt.
-Pontosan - néztem Nevillekre, akik egyetértően bólogattak.
-Te is haver?? Hát ezt nem hiszem el! - akadtam ki s egyet sóhajtottam. (csak esek túl rajta...)
-Mehetünk? - kérdezte Granger kíváncsian, én meg csak nagy bambán álltam, aki azt sem tudta hol él.
-Igen Hermione - mondta Lovegood s megfogta Longbottom kezét.
-De hova is akarto...-mire megtudtam volna szólalni, arra már hoppanálltunk is egyenesen a lakásomhoz.

Bementünk az ajtón, a lányok a konyhába mentek és én meg Longbottom a nappalit vettük úti célnak. Leültem a fotelbe s elővettem a pálcám.

-PIROINITO! - mondtam ki s a kandallóban már éget is a tűz. - Haver mire készülnek Grangerék??
-Tesó ha én azt tudnám..., de bármit is tegyenek támogatom őket - adta meg a választ, majd pedig egy ravasz vigyort villantott. (miért nem hagytam meghalni?!)
-Akkor legyetek boldogok Longbottom - vágtam hozzá s felvontam a szemöldökömet.
-Nyugalom Draco, semmi olyasmi csak egy kicsit elbeszélgetünk nyolc szemközt - hallottam meg Hermione hangját, amire egyből ránéztem.
-És miről is akarsz beszélni?! - vontam fel a egyik szemöldökömet, majd pedig lehunytam a szemem.
-Tudod te azt jól - szólt közbe Luna s letett elém egy pohár limonádét.
-Itt az idő, hogy daloljon a kismadár - jelentette ki Longbottom, amire jött, hogy kivágjam a lakásból.
-Utálak titeket!!
-Mi is, de kezd csak el, miért is nem tudtunk arról, hogy te vérfarkas is vagy s nem csak varázslo?? - tette fel a kérdést Neville, majd pedig elvette a narancslevét.
-Akarta mondani, miért nem mondtad el, hogy egy hybrid vagy? - itt mindenki Lunára nézett, én meg köpni nyelni nem tudtam. (mi vagyok én?? Hhh!?!?) - Majd elmagyarázom..

S ettől a pillanatól kezdve beszélni kezdtem . Mindent elmeséltem az elejétől a végéig, Fenrir Greybackről, hogy ő tette ezt apám miatt, majd pedig, hogy egyedül Piton tudott róla, hisz csak ő tudott segíteni rajtam,végül meg ami a minisztériumban történt.

-Valamiről nem tudtam talán? - tette fel a kérdést Luna félve, amire mind egymásra néztünk s úgy döntöttünk, hogy beavasuk a titokba.

Miután Granger és Neville elmesélte csak nagy döbbenettel pislogott felénk. Én egy Malfoy féle vigyort villantottam, hátha Grangernél maradunk, de sajnos nem így lett.. (a francba )

A mi titkunkWhere stories live. Discover now