NOT! AĞIR SMUT. +18. BDSM. Tasma, dirty talk, tokatlama, şiddet, aşırı hassasiyet ve ip içerir. Dom/sub ilişkisi ve "cezalandırma" yöntemi bulundurur.
NOT2: Bu bölümde geçen her şey karşılıklı. İkisinin de rızası ve isteği var. Aralarında bir güvenli kelime olduğunu ve Seokjin'in istediği zaman durdurabilme yetkisi olduğunu unutmayın. Her şey karşılıklı.
NOT3: Seokjinin bu yöntemi yıllarca savunma mekanizması olarak kullandığını ve bundan bir çeşit "zevk" ve "tatminiyet" aldığını tüm hikaye boyunca anlatmaya çalıştım. Olay örgüsünde daha 4 ay önce intihar etmiş ve psikolojik destek alan birinin sağlıklı bir düşünce yapısında olmadığını anlamak zor değil, bunu elimden geldiğince açıklamaya çalıştım & diğer bölümlerde de konuşmalar ilerledikçe daha da çabalayacağım. Aralarındaki ilişkinin sağlam ve sağlıklı olmadığını defalarca dile getirdim, bu bölüm de bunun kanıtı belki. Karakterler iyileştiklerini düşündüklerinde bile iyileşmeyecek kadar darmadağınlar ve kendileri ne kadar tam tersini düşünse de / düşünecek olsa da birbirleri için zararlı oldukları açık. Uyuşturucu bağımlısı biri ve acıdan zevk alan, mazoşist birinin ilişkisini anlatıyorum ve bunun sağlıklı hiçbir yanı yok.
SPOILER: Diğer bölüm için spoiler vereceğim çünkü her şeyin "sadece" smuttan oluşmasını istemiyorum, diğer bölümde karakterler sonunda oturup konuşacak ve Seokjinin geçmişine net bir geçiş yapacağız. O zaman bazı şeyleri mantığa oturtabilirim umarım.
İyi okumalar & kalabalık için özür dilerim !! Zamanınızı ayırıp yazdıklarımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim.
not4: aklımdaki chokerı tam bulamadım ama ince deri bir şeritten ve ensesinden aşağı doğru kalın, metal bir zinciri olan basit bir dizayn. fazla süslü değil ^^
"THE BARE"
Acıya alışmak garip bir şeydi; bir şekilde hayatının parçası oluyordu, gözünü kırpıp açtığın anda kendini onun kollarında, arzuyla buluyordun –bir şeyden ilgini alıp seni başka şeye, daha kötüsüne ama kesinlikle daha iyi hissettirene, odaklıyordu. Kendinden kaçma ama tüm her şeye rağmen içinde kendini bulmanın en iyi yoluydu. Gerçekten kaçıyordun ama yalanlar sana kol kanat germiyordu; gerçekten kaçarak kendi gerçeğini yaratıyordun. İyilikten ve güzellikten uzaklaşıyordun, algıları yırtıyor ama kendi iyini, kendi güzelini, kendi algını yaratıyordun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr. Jeon ⇸ Jinkook
Fanfic"Kendinden güçlü birine diz çöktürmenin inkar edilemeyecek kadar hoş bir tarafı var." Yakın çevresi dışında kimsenin bilmediği bir geçmişle parçalanan, genç yaşına rağmen yükselmeyi başarabilmiş Mimarlık profesörü, kapalı kutu Kim Seokjin. Asla us...