Özel Bölüm: Part 1

3K 192 163
                                    


Merhaba...

Bir daha asla görüşmeyeceğimizi düşündünüz değil mi? Ben de. Hahaha D: Ama sanırım finali çok açık bıraktım ve "kapanış"a ihtiyacı vardı; curiouscat'ten birden fazla kişi sorunca yazar olarak kendimi sorguladım. Ben normalde hiç "özel bölüm" insanı değilimdir. Çünkü ficlerimin çoğunun gidişatı hüzünlü ve acı dolu olur ama finale geldiğinde karakterlere mutluluk / mutluluğa dair bir işaret verir ve sonrasını insanların hayaline bırakırım. "Angst with a happy ending" yani. Bu yüzden de özel bölüm fikrine kapalıydım, ne yazabilirim ki diye sorguluyordum.

Ama çok sevdiğim bir yazarın geçen şöyle dediğini gördüm (kendisi ağır angst yazıyor): "Eğer işin sonunda okuyucuya en başından beri istedikleri mutluluğa dair bir bölüm vermeyeceksem neden tüm fic boyunca angst yazıp karakterlere acı çektiriyorum ki? Tüm o acının karşılığını verecek bir mutluluk olmalı." 

Sanırım bu bakış açısı fikrimi değiştirdi, Mr. Jeon'da ikisinin de mutlu olduğu tek bir bölüm yoktu, tüm bölümlerde hep endişe, korku, telaş ve acı vardı. Ben de bilgisayarın başına oturup yazmaya başladım ve karakterlere alışık olduğum için parmaklarım hiç zorlanmadan klavyede hareket etti.

Şimdiki özel bölümlerin de günlük güneşlik olacağını söyleyemem çünkü yaşadıkları şeyleri konuşmalı, acılarını birbirlerine aktarmalılar. Ama sanırım bol bol yumuşak anlarla ve aynı oranda smutla dolu, upuzun bir özel bölüm yazdım. Düzenlemediğim hali 21.5k tuttu, düzenledikten sonra 24-25k oldu. 

Aslında hepsini tek seferde atmak istemiştim ama dürüst olalım, kimse 25k tek oturuşta okumaz, ben de o yüzden üç parçaya bölmeye karar verdim. Bugün ilk partı, yarın ikinciyi, diğer gün de üçüncüyü atacağım. Ondan sonra da Mr. Jeon defteri tamamen kapanıyor!! :o 


Not1: Bu özel bölümü yazarken soundcloud'dan özel bir playlist oluşturdum, hep onları dinledim. Birazdan bu yoruma linkini bırakacağım^^


Not2: Grammy'nin yaşattığı hayal kırıklığı ve acıyı bir nebze dindirebilirim umarım :( dünden beri kafam yerinde değil. Sizin de moralinizin bozuk olduğunu biliyorum, hepimiz dağıldık sanırım, o yüzden birazcık da olsa modunuzu yükseltebilirsem ne mutlu bana! <3 


Şimdiden oylarınız ve yorumlarınız için teşekkür ederim!!





MR. JEON

ÖZEL BÖLÜM, PART 1: STILL WITH YOU



Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Mr. Jeon ⇸ JinkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin