27. Bölüm: "The Jury"

3.5K 192 249
                                    



yn: bölümü tam düzenlemedim yani çok beğenmedim ama elimde bu var şu an özür dilerim xkasjdklasdj iyi okumalar!!

not: smut içerir!



"THE JURY"

(profesör seokjin kafamda böyle

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(profesör seokjin kafamda böyle...)



Kafeterya öğrencilerle doluydu; vize ve final haftalarının gelmesiyle tüm öğrenciler aktif olarak okula gelmeye başlamış, banklarda ve kafeteryalarda oturulacak yer bile kalmamıştı. Gerçi bu Jungkook için sorun değildi, arkadaşları her zaman onun için bir yer bırakıyordu.

Bu yüzden Jaehyun ve Mina'nın sarmaş dolaş olduğu masaya yöneldiğinde boş sandalyeye çöktü. "Siz," dedi kaşlarını çatarak. "Ne zamandan beri böylesiniz?"

Mina güldü. "Üç aydır Jungkook. Ve saklamaya da çalışmadık, sadece sen görmedin."

"Jungkook dört aydır bizimle mi ki?" diye bir ses geldi, boş bir sandalye Jungwoo'yla dolarken. Kirli sakalı, çökmüş gözleri ve kırmızı damarlarıyla Jungkook'un onu bıraktığı halinden daha kötüydü. Deri bir ceket giymişti ve içtiği sigaralar cekete kadar işlemişti.

Uyuşturucu konusunda Jungkook'tan kötü olan bir kişi varsa, o da Jungwoo'ydu.

Jaehyun, "Belki de olmaması iyi bir şeydir," diye mırıldandı, burnunu Mina'nın saçlarına gömüp onun rahatlatıcı kokusunda kaybolurken.

Uyuşturucu konusunda Jungkook'tan çok daha iyi olan biri varsa, o da Jaehyun'du. Mina'yı da yavaşça o bataklıktan çekmişti; bağımlılıktan sadece arada sırada, canları çok isterse bir iki doz kullanarak ya da ağrı kesicilere tutunarak atlatmaya çalışıyorlardı –bir doktorla da görüşüyorlardı. Bir yıl önce girdikleri bataklık onları yutmuş ama mucizevi bir şekilde, öldürmeden geri yüzeye çıkarmıştı.

Jungkook kendi mucizesini bekliyordu.

"Merhabalar," diye bir ses geldi, masaya mavi saçlı oğlan katıldığında. "Ugh, çiftlerden nefret ediyorum. Sevgi gösterinizi başka bir yerde yapamaz mısınız?" diye suratını buruşturdu ikiliye baktığında.

"Kıskanıyorsun yalnızca," dedi Mina, Taehyung'a dil çıkararak.

"Birincisi," diye söze başladı Taehyung. "Benim de kendime ait oldukça tatlı ve yakışıklı bir sevgilim varken sizin neyinizi kıskanayım? İkincisi, vize haftasında bile aklınız fikriniz nasıl oynaşta?"

Jungkook yavaşça Taehyung'a döndü. "Jüri ne zaman?"

Taehyung ona hayatında görüp görebileceği en şaşkın bakışı attı. "Jungkook, jüri yarın sabah saat dokuzda. Lütfen, lütfen, lütfen bana proje yaptım de. Sana haftalardır söylüyorum, jüri var diyorum, iki aydır proje yapıyoruz diyorum..."

Mr. Jeon ⇸ JinkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin