Lixam26 : Cześć ślicznotko
Ze zdziwieniem spoglądałam na ekran telefonu widząc wiadomość.
Hollymolly : Yyy chyba jakaś pomyłka
Leniwie odrzuciłam telefon na drugi koniec łóżka i wróciłam do czytania książki. Po chwili jednak urządzenie znów wydało z siebie dźwięk przychodzącej wiadomości.
Lixam26 : Oj nie Molly
Hollymolly : Skąd znasz moje imię?
Ze zniecierpliwieniem czekałam na odpowiedź, lecz po 10 minutach bezczynnego gapienia się w ekran urządzenia znów wróciłam do czytania. Byłam bardzo zdziwiona tym incydentem, ponieważ jestem tą cichą i niezbyt znaną dziewczyną. W szkole jestem szarym cieniem błąkającym się po korytarzach, który przeważnie mija wszystkich ze strachem. Nie lubiłam przebywać w dużym gronie, a szkoła była dla mnie niczym festiwal na, którym jest kilka milionów ludzi. Byłam typem aspołecznej kujonki albo bynajmniej tak mnie wszyscy postrzegali.
Lixam26 : Nazywasz się Hollymolly i pytasz skąd wiem jak masz na imię xd?
Lixam26 : Muszę lecieć promyczku
Lixam26 : Do później moja piękna
Westchnęłam ciężko na ostatnią wiadomość, po czym zablokowałam urządzenie. Byłam bardzo zmęczona, ponieważ cały dzień uczyłam się na jutrzejszy test z biologii. Wstałam z łóżka i odłożyłam książkę na wyznaczoną do tego półkę. Zabrałam ze sobą duża czarną koszulkę oraz bieliznę i udałam się do łazienki. Wzięłam szybki prysznic i wróciłam do pokoju. Spakowałam do swojego plecaka najpotrzebniejsze zeszyty, po czym ułożyłam się wygodnie na łóżko. Otuliłam się ciepłym kocykiem, po czym oddałam się w objęcia Morfeusza.
***
Witajcie kochani💜
Przedstawiam wam to opowiadanie, mam nadzieję, że wam się spodoba.
Do następnego💜
CZYTASZ
All I Want | SMS Story
Teen FictionJedna wiadomość, jeden nieznajomy, jedno zauroczenie, jedno wielkie zawiedzenie, miłość?