2 godine kasnije
- Muka mi je više od tebe! - sedela sam u kolima ispred kafića u kome sam trebala da se sretnem sa Aleksandrom.
- Polako malena. - cinično se nasmejao.
- Gotovo. Raskidam. - podigla sam ruke u znak predaje.
- Daj malena, znaš da sam ti ja poslednji voz.
- Ti si debil i ja nemam nameru da se raspravljam sa tobom. Zbogom Mladene. - besno sam izašla iz auta i zalupila vratima.
- Ne lupaj vratima! - povikao je zamnom.
- Boli me uvo i za tebe i za tvoja vrata. - otvorila sam ih i još jednom zalupila.
- Jako zrelo. - čula sam njegove reči dok sma besno odlazila ka bašti kafića.
Ugledala sam drugaricu kako mi maše i smeje se. Krenula sam ka njoj. Sa njom je sedeo neki dečko, muškarac. Bio mi je okrenut leđima i nisam videla ko je.
Ali znate onaj osećaj kad vas nešto preseče? Na trenutak sam stala i uhvatila se za svoje srce. Jedno sam znala. On je ovde. Udahnula sam duboko i krenula ka svojoj drugarici. Boli. Boli me svakog dana kao onda kada je odlazio. Boli me isto kao i onog dana kada je rekao da se ne seća ničega.
- Opet ste se svađali? - rekla je kada sam prišla. - Pričaćemo kasnije. - dodala je i zagrlila me. - A sada upoznaj mog rođaka. - rekla je i njen rođak se okrenuo ka meni.
Znala sam. Tačno sam znala. Gledam u te grube crte lica muškarca koji je nekada bio moj. Muškarca kog sam nekada mnogo volela i muškarca koji je mene voleo. Gledam u to njegovo grubo lice bez emcija.
- Adam. - pružio je ruku neodavajući nikakve emocije.
- Milica. - nasmejala sam se, dok sam se u sebi gušila.
- Čuo sam dosta toga o tebi. - rekao je.
- I ja o tebi.
Želim da nestanem. Želim da ovaj dan ne proživljavam ponovo.
2 godine ranije
Bilo je to jedno od onih običnih popodneva. Došla sam iz škole jako umorna i legla da odspavam. Ali mi je zazvonio telefon.
- Halo Adame. - javila sam se.
- Spavaš? - čula sam njegov melodičan glas.
- Legla sam.
- Stižem uskoro.Samo sam hteo da te pitam da li treba da kupim nešto.
- Ne, sredila sam sve.
- Super. Uskoro sam kući.
- Vidimo se. - krenula sam da prekinem.
- Milice! - čula sam njegov glas. - Volim te! - rekao je zabavljeno.
- Volim i ja tebe. Pusti me da spavam. - nasmejala sam se i prekinula.
Čujem glasove. Čujem uplakanu Stefanu i Nikolu koji je smiruje. Otkud oni ovde? Otvaram oči. Gde je Adam?
- Konačno! - Stef je prišla i zagrlila me. - Žao mi je. - prišla je i zagrlila me. Šta se dešava? Zašto plače? Zašto sam ja počela da plačem?
- Šta se dešava? - rekla sam brisući suze.
- Adam. - Nikola je rekao. - Doživeo je nesreću i bore se za njegov život.
Mrak. Tama.
Sledeći put kada sam otvorila oči nalazila sam se u bolnici. Stefana je sedela pored mene.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Do poslednjeg daha
RomanceDok ona traži svoju srodnu dušu, prošlost u vidu bivše ljubavi joj kuca na vrata. Milica se po ko zna koji put upušta u čari strasti, ali sa kojom cenom? Možda će ovog puta biti bolje. Možda je on ipak vredan žrtve. Možda će sa njim na kraju ipak bi...