Záver Prázdnin S Weasleyovcami A Záchrana Pottera

104 9 0
                                    

Milá Lara,

Ako iste vieš, na posledný týždeň prázdnin má prísť k nám Harry. Hermiona je na dovolenke tak som myslel, že keď sme sa dohodli že prídeš tak ti napíšem. Bol by som rád ak by si zajtra prišla k nám. Vlastne aj mamka by ťa rada spoznala. Daj vedieť čím najskôr mamka potrebuje pripraviť obed.

Tvoj najobľúbenejší Weasley.

Tvoj najobľúbenejší Weasley.

Lara sa nás listom Rona pousmiala.

,, Miláčik si zabalená. Mali by sme vyraziť. " Lara rýchlosťou blesku hádzala zopár vecí do tašky. Bolo skoré ráno. Za oknami svietilo príjemné teplé slniečko, čo na pomery Anglicka bolo zriedkavé.

Krajina za oknami auta sa mihala. Bola to dlhá a náročná cesta. Hádam trvala celé dopoludnie. Míňali vysoké kopce pokryté rozkvitnutou letnou trávou. Lara svoju cestu trávila zaborená v knihe alebo naopak s ceruzkou v ruke.

Lara vystúpila z auta a rozlúčila sa s rodičmi. Teraz to bolo len na nej. Obidvaja sa museli ponáhľať inak by radi spoznali Ronových rodičov. Spravila pevný krok vpred. Kráčala k Brlohu s veľkým batohom na chrbte. Šla celkom odhodlane no nie až tak ako zo začiatku. Každým krokom, ktorým bola bližšie bola nervóznejšia. Začali ju napádať jej teórie. Mierne sa jej triasli ruky, ktorými tak pevne zvierala popruhy až mala červené hánky. Čo keď budú mať niečo proti tomu, že je zo Slizolinu? A povedal im to Ron vôbec? Nespomenuli to dvojčatá? Ako na ňu budú asi reagovať?
,, Už ide! " z malého nie veľmi priestranného domčeka sa ozývalo množstvo hlasov. Na prvý pohľad sa zdal byť malý a trošku starý ale Lara musela uznať, že má niečo do seba. Bol milý vskutku pekný a v podstate útulný. Keď zistila, že hlasy ktoré k nej doliehali boli od Rona a Freda s Georgeom dodalo jej to odhodlania. Malých, úzkych drevených dvierok Lara usúdila, že to bude pravdepodobne dub vybehla nízka pani s ryšavými vlasmi a vareškou v ruke.
,, Och Lara! Som Molly Weasleyová Rona mama. Veľmi rada ťa spoznávam. Ron nám o tebe veľa rozprával. Ako sa darí rodičom? " pani Weasleyová triasla prudko Larinou rukou. Skôr než sa jej stihla predstaviť alebo odpovedať na akúkoľvek otázku Ronova mama pokračovala.
,, Prepánajána! Určite musíš byť hladná a smädná po takej vyčerpávajúcej ceste. No tak nestoj tam a poď do vnútra už som prichystala obed. "
,, Ou. To prebiehalo lepšie ako som si myslela" pomyslela si Lara a keď si uvedomila že stále stojí na trávniku pred domom rýchlo nasledovala pani Weasleyovú dovnútra.

Ron viedol Laru po ich malom domčeku. Bol to malinký, veľmi skromný domček. Všade vládla rodinná atmosféra. Plno fotiek na ktorých si pani Weasleyová zakladala.
,, Nie je to nič moc. Také skromné, vy určite bývate vo.... " červenajúc obhajoval Ron.
,, Je to tak útulné a rodinné. Doslova očarujúce."

,, Lara vieš lietať? " kričal na ňu Fred, keď si spolu so svojimi bratmi vyťahoval metly z kuchyne. Pani Weasleyová pripravovala večeru. Slnko pomaly zapadalo. Bol najlepší čas prevetrať metly. Teda aspoň podľa Weasleyovcov.
,, No tak Lara pridaj sa k nám. Chýba nám ešte strelec."
,, Ja neviem, nikdy som metlobal nehrala ja... " ošila sa Lara no moc jej to nepomohlo keďže jej Fred vopchal metlu do ruky.
Na prekvapenie jej to šlo dobre. Viac než len dobre. Vo vzduchu lietala tak jemno a vznešene. Vlasy jej lietali zo strany na stranu cez celú tvár. Rýchlosť a obratnosť, to jej let vystihovalo najlepšie. Lopta, ktorá mala napodobniť prehadzovačku ako jej podľa pravidiel vysvetlili Weasleyovci poletovala na červenejúcej oblohe hore dole.
,, DETI! večera. " zápas ukončil hlas pani Weasleyovej ozývajúci sa z kuchyne.

,, Rada vás spoznávam pán Weasley." nesmelo vstala od stola Lara a slušne pozdravila prichádzajúceho pána Weasleyho.
,, Ty musíš byť Lara. Ron nám o tebe toľko rozprával. Vraj si zo slizolinu? " Lare pri slovách slizolin mierne zabehlo. Teraz to príde.
,, Och nie! Nemysli si, nemáme s tým žiadny problém. Len je to, nezvyčajné. " rýchlo ju ubezpečil pán Weasley.
,, Počula som, že pracujete na ministerstve" zmenila tému Lara pretože sa chcela vyhnúť zbytočnému tichu.
,, Ó áno. Veľmi zaujímavá práca, veru tak. Teraz máme toho veľa. Samé... " s obrovskými svetielkami v očiach vysvetľoval podrobnosti svojej práce. Lara nachvíľu prestala vnímať a zablúdila myšlienkami k Harrymu. Písala mu toľko listov no ani na jeden jej neodpovedal. Bolo to tak aj pri Ronovi? Odpísal mu alebo to bolo rovnako ako pri Lare. Musí sa ho na to opýtať.
,, Vieš otec pracuje na ministerstve s muklami. " po dlhej Larinej odmlke k nej prehovoril Ron.
,, Prosím?!" Lara celá zmätená nechápala. Bolo veľmi nezdvorilé, že nepočúvala a tak sa jemne zapýrila.

Lara kráčala po chodbe a hľadal izbu Rona. Po fantastickej večery jej však stále vŕtal v hlave Harry. Bolo niečo po desiatej večer keď vtrhla do jeho izby.
,, Lara? Čo je? Stalo sa niečo! " vyplašene sa trhol Ron keď s ním Lara prudko zamávala.
,, Ja neviem! Mám zlý pocit. Harry mi neodpísal ani na jeden list." pomaly si sadla na kraj postele.
Vtom do izby vtrhli do izby dvojčatá.,, Počuli sme, že potrebujete pomôcť. My máme nápad. " uškrnuli sa.

,, TO JE ŠIALENÉ!! Ak to zistia vaši rodičia... " strachom si Lara zapínala pás. Svoju myšlienku nestihla dokončiť pretože auto, Ford Anglia, sa rýchlosťou blesku vzniesol do vzduchu.

,, RON! LARA! Čo tu robíte? " prekvapene nazrel Harry cez mriežku na okne.
,, No čo asi, prišli sme ťa zachrániť. I keď musím podotknúť z voľbou dopravy som absolútne nesúhlasila." stiahla Lara okienko pri zadnom sedadle.
Ich záchrana dopadla úspešne. Podarilo sa im vytrhnúť mriežku z okna. Menšie komplikácie nastali keď zobudili Harryho strýka. Lara celý čas pozerala na hodinky. Ak sa nestihnú vrátiť kým vyjde slnko, budú mať problém.

Auto zaparkovali presne na mieste z ktorého ho vzali a pomaly potichu sa vkradli do kuchyne. Lara si už myslela, že im všetko vyšlo a však...
,, KDE STE BOLI!!!!! "
____________________________________
AHOJTE💗DÚFAM ŽE MÁTE KRÁSNU NEDEĽU A VÍKEND. JA PILNE PÍŠEM ABY MI TO VYCHÁDZANIE VYDRŽALO😂

Navždy A Večne Až Do Smrti (HP FF)Where stories live. Discover now