Čo to zase chystajú?

70 7 0
                                    


,, Theo?! Ako to, že nie si na večeri?" vykríkla šeptom Lara, keď zahla za roh a narazila do Theodora.

,, Lepšia otázka je prečo tam nie si ty?" uškrnul sa a spýtavo na ňu hľadel.

,,Pýtala som sa prvá!" Lara nemala najmenšiu chuť niekomu niečo vysvetľovať. Nečakala na žiadnu odpoveď. Obišla ho mierila do sovinca. Theodor sa nedal ničím odbiť a dobehol ju.

Postavil sa pred ňu a ona mu narazila do hrude. Bola o dosť menšia než on.

,, Takže parselčina hej?" presne na túto otázku teraz nemala chuť odpovedať. Theodor sa aj napriek jej nepeknému pohľadu stále usmieval. Lara už nevydržala ten nátlak. Po líci jej začali liať slzy. Theodor si to okamžite všimol a uväznil ju v pevnom objatí. Lara ale nestála o ľútosť a preto sa rozbehla. Vrazila do prvých záchodov, ktoré našla. Tieto jej však ničím neboli povedomé.

Keď si Lara myslela, že je úplne sama z jednej kabínky sa ozval srdcervúci plač. Pomaly otvorila jej dvere a uvidela dievča, priesvitné dievča. Neskôr si uvedomila, že je to duch dievčaťa asi v jej veku, možno o rok staršia. Bola vydesená a hneď ako si ju všimla vykríkla meno. ,, Apolline?"

Bolo to dievča. Mŕtve dievča. Črtami tváre sa podobal na Harryho. Tvár jej podobne ako Harrymu zdobili guľaté okuliare.

,, Kto si?!" prekvapene vyhŕkla Lara. Nedostala však žiadnu odpoveď. Dievča sa vo vzduchu zvrtlo a zmizlo v záchodovej mise. Z chodby sa ozvali tri hlasy. Lara sa zavrela v jednej z kabínok a vyskočila na misu. Dvere sa zrazu otvorili a Lara spoznala hlasy.

,, Hermiona! Kým to bude hotové polka študentov bude dávno ležať v nemocničnom krídle?" Harry si sadol pre Larinu kabínku a snažil sa Hermione vysvetliť situáciu.

,, Viete nad čím uvažujem? Myslíte si, že by slizolinov potomok mohla byť Lara?" Keď Ron vyslovil túto otázku všade sa rozmiestnilo ticho.

,, Vieš no.." Hermiona sa snažila niečo povedať ale predbehol ju Harry.

,, Samozrejme, že nie! Veď je to predsa Lara! Určite doteraz ani netušila, že vie rozprávať hadím jazykom." Oduševnene im prehováral do duše.

,, Mali by sme si teraz uvedomiť, kvôli čomu tu sme!" Hermiona prerušila Harryho.

Lara sa snažila pritisnúť čo najviac to šlo aby jej neuniklo nič z toho o čom sa rozprávali. V kabínke ostala až kým neopustili záchody. Cestou späť do svojej izby premýšľala nad všetkým čo sa dozvedela. Musí zabrániť tomu čo sa chystajú urobiť.

Navždy A Večne Až Do Smrti (HP FF)Where stories live. Discover now