,, Prváci ku mne. Prváci sem. " celou stanicou sa rozliehal rev obra, Hagrida ktorý zvolával malých čarodejníkov k sebe. Lara sa tlačila preplnenou uličkou vlaku spolu s jej novými priateľmi. Zbytok cesty im Ron rozprával o svojej rodine. O piatich starších bratoch, Bill, Charlie, Percy, Fred, George a potom o svojej jedinej mladšej sestre Ginny ktorá nastúpi do Rokfortu až na budúci rok. Harry vždy túžil po veľkej rodine a Lara síce veľkú rodinu mala, no všetci bývali ďaleko a preto sa s nimi videla pár krát do roka. Ron rovnaký názor s Harrym veľmi nezdieľal. Vraj keď máte veľa starších bratov, traja z nich boli prefekti a všetci sú v chrabromile očakáva sa od vás že budete rovnako úžasný ako oni. A ak aj budete tak to nikoho nebude zaujímať lebo ste ako vaši bratia.
Teraz sa Lara už pretláčala k loďkám. Absolútne netušila kde stratila Harryho a Rona, preto si prisadla k dievčaťu s ktorou sa zoznámili keď vtrhla k nim do kupé.
,, Ahoj.. Mhh Hermiona? Mohla by som si prisadnúť? " trošku rozpačito sa opýtala Lara.
,, Ale iste. No nieje Rokfort úžasný. Ja som si o ňom prečítala už všetko, kde sa nachádzajú aké miestnosti, aké sú fakulty. Dokonca, už som sa začala aj sama učiť. A v akej fakulte by si chcela byť? Mňa najviac láka Chrabromil alebo Bystrohlav. A ty? Tipla by som ťa tiež na Bystrohlav alebo Bifľomor. " Lara nestihla nič k tomu dodať a Hermiona pokračovala.
,, Môžem sa opýtať. Si čarodejnica alebo tvoji rodičia sú muklovia?" túto vetu akoby zašepkala, bála sa opýtať.
,, No vieš ja..?" zase nestihla Lara nič dodať, Hermiona veľa rozprávala ale Lare to vôbec nevadilo, ba naopak rada ju počúvala.
,, Ja mám rodičov muklov. Obidvaja sú muklovia, som jediná čarodejnica z našej rodiny. Vieš čo sa hovorí? Že do Slizolinu sa nedostal ešte niekto kto by nebol aspoň z polovice čarodejník. Fascinujúce, no nie? Ale čo, inak moji rodičia pracujú ako zubári. A tvoji? Moji majú veľkú ambulanciu na kraji mesta. Vždy ma to fascinovalo ale nechcela by som to asi robiť. A čo robia tvoji rodičia? " konečne Hermiona nechala priestor Lare.
,, No vieš ja o Rokforte dokopy nič neviem, moji rodičia mi o ňom nikdy nič nehovorili. Sú muklovia no o čarodejníckom svete vedia veľa, teda aspoň myslím. Moja mama pracuje ako zdravotná sestra a môj ocino vlastní reštauráciu v ktorej pracuje. " odpovedala jej na všetky otázky Lara.
,, To je celkom zaujímavé. Waaaau. Pozri" zrazu vyhŕkla Hermiona. Vystrčila prst k oblohe kde sa pred hviezdnatou oblohou týčil hrad, Rokfort. Lara a vlastne všetci prváci mali rovnaký výraz. Lara sa zase otočila na Hermionu ktorá ju zavalila ďalšími otázkami, už teraz vedela že z nich budú skvelé kamarátky.,,Adelaide Murton. " profesorka McGonagallová zavolala k sebe prvú žiačku a Lara automaticky prestala počúvať. Pred asi 5 piatimi minútami vstúpila do veľkej siene. Pred pár chvíľami vystúpila z loďky a pred obrovskými dverami Rokfortu stála žena, vysoká s vlasmi stiahnutými do hladkého drdolu. Dlhý zelený hábit a klobúk zdobil jej osobu a na tvári medzi vráskami sa jej miesto úsmevu odrážal prísny výraz s perami stiahnutými do úzkej linky. Pred tým ako ich vpustila do Veľkej siene išla skontrolovať či je všetko v poriadku Lara zahliadla chlapca ktorý vystúpil z davu.
,, Takže je to pravda čo sa rozšírilo po vlaku, že slávny Harry Potter nastupuje do Rokfortu. Som Draco, Draco Malfoy. " chlapec vystrel ruku k Harrymu a na tvári sa mu zjavil úškrn. Ron sa zasmial, dúfal že to bolo potichu a nik to nepočul no mýlil sa.
,, Je ti niečo smiešne. Na tvoje meno sa ani nepýtam, ryšavé vlasy s hábitom po bratovi to bude jedine Weasley. Vieš Potter, niektoré čarodejnícke rodiny sú lepšie ako ostatné. Rád ti pomôžem také nájsť." Ronovi úsmev padol zato Harry a ironicky usmial. A chcel niečo povedať ale predbehla ho Lara.
,, Tak to vôbec nieje pravda." zamračila sa Lara. Absolútne netušila kde sa v nej nabralo toľko odvahy a nešokovala iba seba ale aj všetci čo boli v miestnosti upreli na ňu zvedavé pohľady. Draco spravil dva kroky k nej a zvýšky sa na ňu pozeral, predsa len bol vyšší ako ona. K jej poznámke nič nepovedal iba sa otočil na Harryho.
,, Tak čo Potter? " tázavo nadvihol obočie.
,, Myslím že, to dokážem rozoznať aj sám." toto Malfoy určite nečakal, chcel niečo odvrknúť no v tom prišla profesorka McGonagallová.
,, Môžeme ísť!" prísnym pohľadom sa pozrela na oboch chlapcov a na päte sa otočila.,, Hermiona Grangerová. " McGonagallová prečítala ďalšie meno z pergamenu a Lara sa znovu duchom ocitla v obrovskej veľkej sieni kde sa nad piatimi stolmi črtala hviezdna nočná obloha. Pri prvých štyroch stoloch sedeli starší žiaci ktorý tlieskali zakaždým keď sa niekto dostal do ich fakulty.
,, Chrabromil!" ozvalo sa veľkou sieňou a Laru prebralo z ďalšieho hĺbavého zamyslenia.Takto to dlho pokračovalo. Aj Ron sa dostal do Chrabromilu, potom tu bol blonďavý chlapec ktorému klobúk určil fakultu ešte pred tým než mu ho vôbec McGonagallová stihla nasadiť na hlavu, dostal sa do slizolinu. Pár žiakov pribudlo aj do Bifľomoru ale aj Bystrohlavu.
,, Harry Potter. " toto meno utíšilo všetok rozruch vo veľkej sieni. Všetky oči sa upreli len a len naňho. Na niekoľko chvíľ sa veľká sieň ponorila do ticha kde sa ozývalo iba tiché prosenie Harryho aby neskončil v Slizoline. Aj on skončil v Chrabtomile. Vedľa Lary stálo už iba posledné dievča ktoré sa taktiež dostalo do slizolinu skôr než sa jej stihol dotknúť klobúk. A potom prišlo Larine meno.,, Lara Bromenova. " aj toto meno utíšilo rozruch vo veľkej sieni ale ten kto upieral oči na Laru neboli študenti ale zostali na nej visieť pohľady všetkých profesorov. Lara znervóznela, podišla a sadla si na trojnohu stoličku. V hlave sa jej ozval nie veľmi príjemný a dotieravý hlas.
,, Aleee. Kto to tu ale sedí, žeby slávna Lara Bromenová. Tak čo s tebou dievča, korene čarodejníkov nemáš no za to moci sa ti doprialo. Si múdra o tom niet pochýb láskavá a priateľská tiež. Chrabrosť a odvaha ti tiež až tak nechýba no to čo mi v tebe asi nedá spať je tá obrovská ambicióznosť. Po kom ju len ty máš. Ale to nieje jediné čo mi v tebe evokuje Slizolin. No na to prídeš asi časom sama." v jej hlave prúdili rôzne myšlienky klobúka no jedna ju zastavila.
,, Slizolin?" trošku vystrašene vypleštila oči, čakala všetko no Slizolin to zrovna nebol.
,, Och ale áno Slizolin. No čo, budeš aj ty prosiť aby si nešla do Slizolinu? " Lara iba pokrútila hlavou.
,, Nie, fakt nie? Hovorí sa že čarodejníci čo boli zo Slizolinu boli zlý." podpichol ju klobúk.
,, Ja niesom zlá! " toto Laru trošku dostalo a preto sa zháčila.
,, Tak potom nech je to pravda a nech sa ti darí. Slizolin." v sieni zostalo ticho, nikto netlieskal. Lara nevedela čo má robiť. Bolo to trápne ticho no prerušil ho potlesk Dumbledora. Lara sa naňho vďačne usmiala a za potlesku niekoľkých žiakov vrátane Harryho, Rona a Hermiony sa posadila už k svojmu stolu na úplný kraj. Prekvapilo ju, ako jej priatelia reagovali, bála sa ich reakcie.------------------------—----------------------------
AHOJTE🍂🍁🧡PRIŠLO MOJE NAJ NAJ OBDOBIE A S NÍM AJ CHUŤ PÍSAŤ... PREPÁČTE ŽE TAK DLHO NEVYŠLA KAPITOLA ALE MALA SOM TOHO VEĽA A POTREBOVALA SOM PAUZU( DLHÚ PAUZU😂) ALE ZASE SOM SA K TOMU VRÁTILA... ROZMÝŠĽALA SOM ČI MÁ VÔBEC CENU PÍSAŤ TENTO PRÍBEH A ČI SA VÁM VÔBEC PÁČI ALE NAKONIEC SOM SA ROZHODLA ŽE HO DOPÍŠEM UŽ LEN KVÔLI SEBE... PRETOŽE TAKÚ MENŠIU PREDSTAVU O MOJOM PRÍBEHU SOM SI VYTVORILA UŽ AKO 5 ROČNÁ KEĎ SOM PRVÝ KRÁT VIDELA HARRYHO POTTERA, (PAMÄTÁM SI AKO KEBY TO BOLO VČERA😂😂😂) A NEVZDÁM SA TOHO TAKŽE TO CHCEM NAPÍSAŤ... OSPRAVEDLŇUJEM SA AK TIE KAPITOLY BUDÚ NEPRAVODELNE VYCHÁDZAŤ ALE BUDEM SA SNAŽIŤ VIAC TOMU VENOVAŤ🥧😜
YOU ARE READING
Navždy A Večne Až Do Smrti (HP FF)
Fanfiction"Kto nazval lásku láskou, radšej smrť jej mohol meno dať, lebo ťažšie než úmrtie je, je večne milovať" Všetky autorské práva sú vyhradené a patria J. K. Rowlingovej (postavy, dej...) okrem mnou vymyslenej postavy