Výlet Do Šikmej Uličky

270 11 0
                                    

31.7 1991
Dnes bol ten deň. Veľký deň pre Laru Bromenovú. Na vlastné oči mala prvý krát uvidieť ten svet. Ten svet ktorý jej bol taký vzdialený, no pritom bližší ako ten v ktorom žila doteraz. Hneď ako do jej izby vnikli slnečné lúče a naplnili jej izbu svetlom bola pripravená vyraziť. Pripravená spoznať ten úžasný svet ktorý jej bol doteraz neumožnený poznať, pripravená čeliť svetu, spoznávať jeho zákutia.

Celý ten čas stála pred zrkadlom a vravela si.
,, Dnes je tvoj veľký deň, to zvládneš. Takže obliecť, umyť, zuby, naraňajkovať, učesať a ísť. To nieje nič zložité. " hľadela do svojich zelených očí ale neverila tomu čo hovorí. Často sa len tak rozprávala so sebou. Ako jedináčik sa nemala komu vyrozprávať a preto si sebavedomie dodávala týmto.
Zbehla dole po schodoch do malej kuchyne z krémovými kachličkami.

,, Dobré ránko vretenička moja, ako si sa vyspinkala? " opýtal sa jej s úsmevom na tvári jej ocko. Lara sa nad tým len pousmiala. Vretenička, volal ju tak od malička, od kedy si pamätala. Bola ockova princezná. Lara si držala úsmev na tvári ale aj tak cítila v miestnosti napätie. Jej mamka sedela za stolom kým jej ocko pripravoval palacinky ako každé ráno. Aj Yvette sa usmievala no stále ju napĺňal pocit strachu.
,, Miláčik, prosíš si palacinky alebo vajíčka. " opýtala sa jej mamka a Lara v momente odvetila.
,, Že sa pýtaš mami." uchechtla sa Lara. Milovala svoju rodinu. Až teraz pochopila aké úžasné sú tieto ich každodenné raňajky.

Lara spolu s jej rodičmi prechádzala londýnskymi uličkami. Rozmýšľala, nedalo jej to. Kde v Londýne kúpi všetky tie veci zo zoznamu? Cínový kotlík veľkosť 2, mosadzné váhy, pracovné hábity a najzvláštnejšie boli učebnice.
Dejiny mágie- Bathilda Bagshot
Čarovné odvary a elixíry- Arsenius Jigger
A veľa iných divných učebníc.

,, Mami? " vychŕlila zo seba nedočkavo Lara.
,, Áno miláčik, deje sa niečo?" opýtala sa trochu vystrašene Yvette ale svoj strach sa snažila zakryť. Nepodarilo sa jej to.
,, Akožee, nechcem nič hovoriť aleeeeee, ste si 100% istý že všetky tieto hmmm predmety zoženiem tu?" opýtala sa Lara s hranou pohŕdavosťou. Yvette aj Pax sa na seba iba usmiali. Toto bola ich dcéra.
,, Pokom si zdedila ten tvoj sarkazmus a hranú pohŕdavosť to naozaj neviem vretenička, ale nebuď zvedavá budeš skoro stará" zazubil sa na ňu jej otec Pax. Lara naňho iba vyplazila jazyk.
,, Ociii, na verejnosti nie. Nevolaj ma vretenička." obaja sa na seba prenikavo pozreli a začali smiať na celú uličku preplneného Londýna.
,, Mám pocit že ste zjedli nejakú vtipnú kašu. " poznamenala Yvette.
,, Mamii, bože toto už nikto nepoužíva. " chytila sa Lara za hlavu a obidvaja jej rodičia sa znova začali smiať.

------------------------------------—-------------------
AHOJTE🌸🌌MÁM PRE VÁS ÚŽASNÚ NOVINKUUUU... KAŽDÚ SOBOTU BUDEM VYDÁVAŤ NOVÚ KAPITOLU (super čo😂)... A mám ešte otázku bavilo by vás radšej dlhšie kapitoly a po menej alebo viac kapitol a kratšie?

Navždy A Večne Až Do Smrti (HP FF)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon