PROLÓG

595 20 0
                                    

26.9 1981
,, Prosím zakrite to, musí to zmiznúť." prosila mladá žena.
,, Urobíme čokoľvek, čokoľvek aby to zmizlo." kričala a pritom jej slzy stekali po lícach. Jej muž pevne zvieral jej ruku. Ani jemu v tejto chvíli nebolo všetko jedno. Ako to len mohli dopustiť? Ako?
,, Rád by som vám pomohol ale vy sami viete, že rany z minulosti sa nedajú navždy odstrániť. Jediné čo môžte urobiť je držať to v tajnosti každý rok presne v tento deň znemožniť odhalenie. Zakryť to. Ab aliis celare."
31.10 1980
Po rozľahlej záhrade sa v tieni kríkov strácal dlhý čierny plášť. Tiahol sa po zemi za tmavou vysokou postavou. Muž kráčal k malej chalúpke na obrovskej záhrade nachádzajúcej sa v muklovskej dedinke. Ozýval sa z nej detský plač. Plač dievčatka. Otvoril dvere na chalupe a vošiel dnu. To bola chyba. Keby čo i len tušil čo sa stane. Keby to vedel nikdy by sem neprišiel. No ako sa hovorí každý sme si strojcom vlastného šťastia. Každý si píše osud sám.

V tú noc prišlo o život toľko ľudí. Toľko nevinných životov. Kvôli malichernosti a túžbe po moci. Koľko ľudí bude ešte musieť umrieť aby ľudia netúžili po takýchto veciach. Kto nás zachráni a obetuje sa za nás?
---------------------------------------------------------
Takže ahojte... Toto je moja prvá fanfikcia na tému harryho pottera takže dúfam že sa vám to bude páčiť.... Ale je to moja prvá fanfikcia takže to berte z rezervou⚡🌌

Navždy A Večne Až Do Smrti (HP FF)Where stories live. Discover now