Vianoce na Rokforte prešli ako voda a Lara sa musela vrátiť do zaužívaného kruhu školy. Znovu začala tráviť čas s Harrym, Ronom ale najmä z Hermionou. Každý deň popoludní spolu navštevovali knižnicu aby mohla eliminovať množstvo referátov na hodiny čarovania. Nestíhala myslieť absolútne nanič. Chýrov o Tajomnej komnate bolo čoraz viac a Lara sa nemohla zbaviť pocitu, že vie viac ako by mala.
Počas jednej zo svojich slabších chvíľ chcela opäť navštíviť ducha dievčaťa zo záchodov, Uršuľu. Tá však nezvyčajne svoj dnešný deň netrávila na opustených záchodoch. Lara si sadla na záchodovú misu do starej kabínky a sťažka vydýchla. Dvere záchodov sa otvorili. Lara zatajila dych. Cez škáru medzi dverami zahliadla ryšavé dlhé vlasy. V ten moment sa z kohútikov začala valiť voda. Lara spoznala dievčensky hlas, nevedela si však vybaviť osobu, ktorej patrila. Dievča zrazu hodila na podlahu plnej vody predmet a ten rozšplechol vodu všade naokolo. Dievča vybehol z miestnosti von. V ten deň Lara objavila na podlahe premočený denník podpísaný vpredu na koženom obale zlatým písmom. Lara denník otvorila ale zistila, že bol prázdny. Neskôr Lara od Harryho zistila, že ten denník našiel. Vystrašilo ju to ale nič mu o tom, že ho aj ona našla nepovedala.
Dnešný deň bol pre Laru vyčerpávajúci. Hneď z rána ju slovne mučili narážky jej spolubývajúcich na ktoré, pravdupovediac si začala aj zvykať. Ďalší nepríjemný moment bol ten, keď sa od Harryho dozvedela, že Hermiona s ňou dnes nebude tráviť svoje voľné dopoludnie. Lara sa nakoniec sama zobrala do knižnice a cestou sa zastavila v nemocničnom krídle.
,, Theo?" opýtala sa do ticha nemocničného krídla. Na lôžkach ležalo množstvo žiakov. Mnohí z nich boli skamenení. Lara prišla k jednému lôžku, kde ležala vysoká blondína z Bifľomoru. Lara sa pre jej vydesenom výraze smutne pousmiala. Hlava sa jej z ničoho nič zatočila a zapotácala. V ten moment k nej pribehol Theodor.
,, Lara! Si v poriadku?" objal ju rukami okolo pása a tak jej zabezpečil stabilitu. Lara prudko otvorila oči. Začula ten dobre známy zvuk.
,,Zsszabijem. Je časssss." Lara sa vystrašene otočila k Theovi a prudko ho objala.
Vzlykla mu do hrude. ,,Počujem ho. Ide si po obeť."
Theodor celý zmätený zakričal na slečnu Pomfreyovú. Podali Lare elixír na upokojenie. Lara sa na nemocničnom krídle zdržala dlhšie ako plánovala. Po dlhom prehováraní Theodora, že je všetko v poriadku ju pustil do knižnice.
Lara si sadla za stôl s kopou kníh o histórii Rokfortu. Do knižnice vbehla zadýchaná McGonagallová a zastavila sa priamo pri Lare.
,,Slečna Bromenová! Poďte so mnou prosím, mali by ste niečo vedieť." S ustráchaným výrazom sa pozrela na Laru. Lara sa v žmiku zodvihla zo stoličky a hnala sa spolu s profesorkou chdobami. Bola celá zmätená. Veď predsa bol dnes zápas medzi Chrabromilom a Bystrohlavom ako to že nie je tam.
Zastavili pred dverami nemocničného krídla. Predtým než ich chcela Lara otvoriť chytila jej rameno a vľúdne na ňu pozrela.
,, Mrzí ma to slečna Bromenová." Lara jej neodpovedala a rozrazila dvere krídla. Pri jednom lôžku uvidela postávajúceho Rona a Harryho. Keď si prezrela telo na lôžku nemohla tomu uveriť. Slzy zaliali jej oči ale Harry a Ron ju vtiahli do objatia.
Po množstve dňoch strávených v nemocničnom krídle Lara bola vyčerpaná. Škole nevenovala žiadnu pozornosť . Stále však bola ponorená v knihách. Hľadala niečo čím by bola užitočná. Chcela nájsť tajomnú komnatu. Neustále sa na hodinách niečo potajomky pýtala profesorov aby sa dostala bližšie.
________________________________
Ahojte🔥💚prajem vám krásny deň... Čo hovoríte na pravidelnosť? Mám pocit že sa zlepšujem. Mám na vás prosbu. Bola by som rada ak máte nejaké otázky aby som na konci tejto časti mohla na všetky odpovedať. Ďakujem za vašu aktivitu ❤️❤️
YOU ARE READING
Navždy A Večne Až Do Smrti (HP FF)
Fanfiction"Kto nazval lásku láskou, radšej smrť jej mohol meno dať, lebo ťažšie než úmrtie je, je večne milovať" Všetky autorské práva sú vyhradené a patria J. K. Rowlingovej (postavy, dej...) okrem mnou vymyslenej postavy