Nový Slizolinský Stíhač

90 10 0
                                    

Lara aj nasledujúcich pár dní počula zvláštne hlasy. Už však ale prišla na to odkiaľ vychádzajú. Steny. Tie hlasy boli v stenách.

Bolo sobotňajšie ráno. Lara kráčala na raňajky do veľkej sieni.
,, LARA! Lara počkaj! " zvrtla sa keď za sebou započula dva známe rovnaké hlasy. Fred a George Weasleyovci.
,, Máme pre teba úžasnú novinu! Niečo sme zistili. Niečo nenormálne. Budeš úplne paf." s iskričkami v očiach sa prekrikovali. Lara nechápavo na nich pozrela a im zrejme došlo, že by mali prejsť k podstate.
,, Zistili sme, že slizolin má tréning kde budú naberať nových hráčov. Skús sa prihlásiť! Bolo by to úžasné keby si to aspoň skúsila. Nábor sa koná zajtra. " s úžasom jej podali papierik s menami uchádzačov.
,, ZAJTRA?!" Lare došlo, že na prípravu nemá ani 24 hodín.
,, Stačilo, keby si to aspoň skúsila. " obidvaja Weasleyovci vedeli, že nepotrebuje trénovať. Vedeli, že by bola najlepšia. Jediný problém, ktorého sa obávali bol, že ju Marcus Flint, kapitán slizolinského metlobalového družstva, nenechá hrať. A tak s malou dušičkou Laru objímali, keď im sľúbila, že sa pôjde aspoň opýtať a vyskúša to.

Lara aj po celý zvyšok dopoludnia rozmýšľala ako s tou informáciou naloží. Môže Weasleyovcom povedať, že sa bola opýtať a nedovolili jej hrať. Alebo to naozaj skúsi. Tá druhá možnosť sa jej páčila viac. Nerada klamala. Ani to nevedela. Ale vždy zistila, keď jej niekto klame. Zaklapla knihu ktorú čítala pri slizolinskom stole a rozhodla sa nájsť Marcusa Flinta, vraj kapitána družstva. Nevedela ako vyzerá ale možno sa jej pošťastí a stretne niekoho kto jej ho pomôže nájsť. Väčšina slizolinčanov teraz sedela na pozemkoch Rokfortu.
Odhodlane vkročila do slizolinskej spoločenskej miestnosti a narazila na chlapca s dievčaťom ako si vymieňajú DNA na sedačke. Znechutene sa zatvárila ale rozhodla sa, že sa ich skúsi spýtať.
,, Ehm... Prepáčte, že vás vyrušujem. Ja, chcela by som sa iba...? " Lara opatrne pristúpila k nim a prehovorila.
,, Prejdi k veci!" obidvaja sa od seba odtiahli a nevrlo dievča prehovorilo späť k Lare. Emma Dobbsová, frajerka Cassiusa Warringtona. Spolužiaka toho záhadného Theodora Notta. Ale to Lara nemohla ani len tušiť.
,, No, ja hľadám Marcusa Flinta. Neviete, kde by som ho našla? " nesvojo sa opýtala Lara. Pod hrubým pohľadom dvoch slizolinčanov mala pocit, že sa pod ňou prepadáva podlaha.
,, Ja som Marcus." nepríjemne k nej prehovoril chlapec. Lara ho spoznala. V prvom ročníku stihli spolu prehodiť pár slov. Vtedy ale nevedela, že je to Marcus Flint. Nepredstavil sa.
,, Rada by som..." Snažila sa Lara zo seba dostať o čo ide ale skočil jej do reči.
,, Rada by si sa prihlásila do družstva. Ha! Za prvé, druhákov neberiem a za druhé už vôbec nie dievčatá tak si daj otočku!" odpinkal ju a začal sa venovať svojej spoločnosti. Lara na to už nemala čo povedať. Dotklo sa jej to. Bola sklamaná viac než by povedala.

Lara sa vracala z knižnice. Bolo dosť neskoro. Mala náročný deň. Po celkom nepríjemnom zážitku s Flintom bola Lara za svojimi priateľmi z chrabromilu im oznámiť, ako dopadol jej chabý pokus. Vtom započula hlas. Jej známy hlas. Rozbehla sa za ním. Ucho prikladala k stene odkiaľ hlas vychádzal. Bežala za hlasom. Oznamoval smrť. Lara sa bála. Slzy sa jej tlačili do očí. Vybehla až na tretie poschodie. Stáli tam všetci študenti a učitelia. V strede toho utvoreného polkruhu stáli Ron, Harry a Hermiona. Pani Norrisová. Skamenela. Celá tá jej situácia vyzerala z jej pohľadu ako keby to spôsobili Ron a Harry. No ani na chvíľku tomu neuverila. Avšak ju pohľadom prepaľoval Malfoy s jeho sesternicou Merulou. Určite si budú myslieť, že to urobila ona.

A tak sa aj stalo. Nasledujúcich pár dní si všetci šepkali o tej strašnej noci. Počula veľa rôznych verzií. Vraj za to môže Harry. Ale niektorí z jej ročníku uverili Merule. Práve prechádzala spoločenskou miestnosťou keď ju na kožených sedačkách pozoroval pár siedmakov, ktorí sa pylne učili. Hodili na ňu nepríjemné pohľady. Lara iba nad tým pretočila očami. Kráčala chodbou. Zostávalo pár minút do začiatku tréningu chrabromilu. Bolo celkom skoré ráno. Vyšla na pozemky Rokfortu a tenisky jej zmáčala skorá ranná rosa. Rozhodla sa, že si sadne na tribúny. Nebolo až tak teplo a preto mala jediné šťastie že si zobrala pletený šál od svojej starej mamy. S knihou v ruke vyšľapala schody na tribúnu a pohodlne sa usadila. Neprešlo ani pár minút a už k nej doťapkal o rok mladší žiak chrabromilu. Usúdila tak podľa jeho kravaty.  Než sa stihla spamätať tak ju ošľahol blesk z fotoaparátu. Lara sa strašne zľakla až jej vypadla kniha z rúk.
Malý chlapec prehovoril.,, Vieš už koľko mám fotiek. Skoro všetko som pofotil. Môj otec je totiž mukel takže neverí, že toto celé existuje tak mu to všetko fotím. Už mám aj Harryho fotku. No verila by si tomu? Sme kamaráti. Ja a Harry. Volám sa vlastne Colin Creevey. A ty si? "
Lara nestihla nič povedať pretože na ňu zreval Ron s Hermionou, ktorý práve sedeli na lavičke.
,, LARA!" ukázali prstom k smerujúcim slizolinčanom. Lara si ani neuvedomila, že sú tu už aj chrabromilčania.
,, Tak to bude zlé. " zašepkala si pre seba a rozbehla sa dole.
Schody brala po dvoch, keď na ňu zakričal Colin. ,, Počkaj ma idem s tebou. Musím si ich odfotiť."
Lara rýchlo zbehla k Ronovi a Hermione a spoločne bežali k skupinke chrabromilu.
,, POZOR! Tuším tu budeme mať inváziu." posmešne poznamenal o rok starší chlapec, ktorý chodí do ročníku s Theodorom. Lara s Hermionou pochopili na čo narážal. Lara si všimla v Hermioniných očiach jemný lesk sĺz a preto jej stisla ruku. Hermiona sa chabo usmiala a ešte rýchlejšie vykročila vpred.
,, Na zaškolenie nového stíhača. Kto to je? " opýtal sa Oliver Wood, kapitán chrabromilského družstva. Flint sa odstúpil a spoza neho vyšiel Malfoy s úplne novou metlou.
,, Povedal si mi, že druhákov neberieš, a pokiaľ viem tak Malfoy je tiež druhák." nahnevane vyhŕkla Lara, no keď si všimla rovnaké novučičké metly slizolinu došlo jej to. A Hermiona očividne tiež.
,, V družstve chrabromilu si svoje miesto nik nekúpil. Všetci totiž majú talent." zamračila sa Hermiona. Malfoy sa nebezpečne blížil pred ňu. Lara sa pred ňu postavila, takže bola tvárou v tvár uškŕňajúcemu sa Malfoyovi.
,, Na tvoj názor sa nik nepýtal. Ty mála všivavá.." Malfoy touto nedokončenou vetou odpovedal Hermione, ale vyzeralo to akoby ju adresoval Lare.
,, Draco, dve humusáčky sú aj na teba veľa."

____________________________________
AHOJTE🌄☀️veľmi sa ospravedlňujem, že po takej dlhej dobe vyjde kapitola ale potrebovala som pauzu. Navyše som sa pustila do tretej časti🎉takže užite si krásnu sviatkovú kapitolu❤️☀️

Navždy A Večne Až Do Smrti (HP FF)Where stories live. Discover now