Lara bola ráno na raňajkách celá rozbitá. Bola nevyspatá, nenaučená a vôbec nič sa jej nechcelo. Dnes mala mať dejiny mágie, obranu proti čiernej mágii , dvojhodinovku čarovania a po obede transfiguraciu a dvojhodinovku elixírov.
,, Čo tak sklesnuto? " opýtal sa jej Harry ktorý celý žiaril nadšením.
,, Ou Harry! Vystrašil si ma." Laru trhlo pretože jej zamyslenie nad týmto náročným dňom bolo hlboké.
,, Iba sa necítim najlepšie. Som unavená zo včerajšieho trestu a navyše dnes máme dejiny mágie a dvojhodinovku so Snapom." sklopila pohľad do zeme ako spolu kráčali na prvú hodinu ktorú mali spolu.
,, Čo? Veď ale dnes je Halloween máme skrátené vyučovanie." nechápavo sa stočil k Lare Harry.
Lara prudko zdvihla hlavu a hneď sa jej vrátila farba do líc a celá ožila.
,, Aaaaaa. Ja som úplne zabudla, veď dnes je Halloween. Je halloween turututu." Lara začala poskakovať kričať.
,,Slečna Bromenová? " z jednej z tried do ktorej mala namierené aj Lara vyšla profesorka McGonagallová a zamerala ju pohľadom.
,, Uuu, nemáme hodinu so Snapom. Uuu čo by jednu ale dveee. " Lara tancovala okolo Mcgonagallovej víťazný tanček.
,, Hej! Slečna Bromenová mám pocit že by ste sa mali upokojiť." trošičku ostrejším tónom upozornila Laru Minerva. Keď si Lara uvedomila čo spravila, očervenela a zamrzla na mieste. Teraz jej už tak veľmi do smiechu nebolo. Harry sa potíšku smial za chrbtom Mcgonagallovej.
,, Pán Potter myslím že vám zachvíľu začína hodina. Mali by ste si pohnúť aby ste nemeškali. Harry naznačil potichu že sa stretnú po škole a upaľoval na svoju hodinu. Mcgonagallová síce vchádzala do prázdnej triedy s Larou za chrbtom zo zdvihnutou hlavou no aj tak jej mykalo kútikom.,, Ahoj Lawender, Romilda. Neviete kde je Hermiona celý deň som ju ešte nevidela? " zamyslene sa Lara obzerala po veľkej sieni no aj tak ju medzi tými všetkými študentami nevedela nájsť.
,,Vraj sa znovu pohádali s Ronom. Celý deň nevyšla z dievčenských toaliet. A čo ti do toho vlastne je, mala by si sedieť pri svojom stole." s chichotom jej oznámili a Lara sa rozhodla že po hostine zájde za ňou a odišla si sadnúť ku svojmu stolu. Lara však na okamih zabudla na celý dnešný náročný deň a užívala si výzdobu vo veľkej sieni. Obrovské vyrezávané tekvice ktoré vyseli zo stopu, sviečky všade kde sa len pozrela a neuveriteľnú atmosféru tomu dodávali rokfortský duchovia ktorý prelietavali pomedzi stoly študentov. Na stoloch sa kopilo jedlo. Lara milovala halloween, najviac sa tešila na tekvicové rizoto a potom na škoricové slimáčiky či tekvicové pyrôžky. Za tú dobu čo chodila do Rokfortu nemala veľa príležitostí ochutnať všetky maškrty čarodejníkov ale keďže veľa času trávila s Ronom a Harrym ktorý maškrtili v jednom kuse sem tam sa jej niečo ušlo. O takomto čase by doma pozerala halloweenske rozprávky s teplým čajom a svojimi rodičmi ale s nimi hrala spoločenské hry. Zasnívala sa, už už sa chcela natiahnuť po lyžici aby si nabrala večeru keď do sieni vbehol profesor Quirrell.
,, Trol! Trol je v hradnej veži. " zreval s plných pľúc a potom v bezvedomí spadol na podlahu. V celej sieni okamžite nastal ruch a panika. Lare akoby len v tej chvíli došlo čo sa deje. Pohľadom zablúdila k chrabromilskému stolu a vyhľadala pohľad Harryho a Rona. Ústami naznačila meno Hermiona. Obidvaja jej kývli na znak toho, že s tým musia niečo urobiť.
,, Ticho! Prefekti odvedú študentov okamžite do svojich izieb." všetci študenti sa postavili a nasledovali svojich prefektov. Lara to ale v pláne nemala. Ich prefekt Marcus Flint bol tak nezodpovedný, mal strach a jediné o čo mu išlo bolo aby sa čo najrýchlejšie dostal na izbu. Zato Percy Weasley, ďalší brat Rona s ktorým nemala Lara šancu sa ešte spoznať bol ako vo svojom živle.
,, Prváci za mnou. Všetci sa držte po kope. S cesty, som prefekt!" dral si cestu von z veľkej sieni. Lara sa nepozorovane pripojila k skupine chrabromilčanom. Lara im naznačila aby za najbližší roh odbočili a skrčili sa aby ich nik nevidel.O niečo neskôr už vybiehali schody k dievčenským toaletám.
,, Ako sa sem dostal Trol? " stále nechápal Harry.
,, Možno to má byť žart." poznamenal Ron.
,, Ron mne to neprišlo ako žart. " vyvrátila jeho tvrdenie Lara celá zadýchaná ako vybehli posledný schod.
,, Nikdy nevieš, veď je Halloween." bránil sa Ron. Lara mu kývla hlavou aj keď mala vlastnú teóriu.Hermiona práve vychádzala z kabínky a utierala si červené oči od sĺz. Otočila sa, no to čo uvidela ju veľmi nepotešilo.
,, Aaaaaa."Aaaaaa. Ozvalo sa zo zadu chodby. Všetci traja prerušili svoj rozhovor a horlivo sa rozutekali k záchodom.
,, Pomoc Harry, La..." nestihla dopovedať pretože obrovský zeleno-hnedý trol udrel drevenou bakuľou ktorú držal v ruke o umývadlo a to sa roztrieštilo na márne kúsočky. Tie sa rozleteli na všetky strany a nedopatrením zasiahli Lare líce. Rezná rána sa v tom momente zakrvavila. Trol si ale ďalej razyl cestu k Hermione ktorá bola vystrašená tak že sa nemohla ani pohnúť.
,, Musíme ho nejako zamestnať. " zakričal Harry po Ronovi a Lare.
,, Hej prestaň ty obluda." zakričal Ron hodil po ňom kus rozbitej dlaždice no s ním to ani nehlo. Lenže zaznamenal krik. Otočil sa. Zdvihol do vzduchu drevenú bakuľu. Zahnal sa po Lare. Larinu ruku však stiahla na zem iná ruka. Harry ju zachránil. Stiahol ju na seba a obidvaja spadli na zem. Takže trol rozbil ďalšie dlaždice, ktoré zase začali lietať po miestnosti. Bolo očividné, že bol zúrivý. Hermiona sa konečne prebrala s tranzu. Trol to zaznamenal. Chcel jej ublížiť. V tom však Harry spravil úplne pochabú vec. Rozbehol sa a skočil trolovi rovno na drevenú bakuľu, ktorú držal tesne nad zemou. Trol ňou začal mávať zo strany na stranu takže začal všetko okolo rozbíjať.
,, Musíme niečo urobiť. Už to ďalej takto nevydrží. " zakričala Lara a urputne rozmýšľala čo ďalej.
,, Mám nápad. Ale neviem či to bude fungovať. Ron natiahol ruku s prutikom.
,, To zvládneš." zakričala Hermiona, ktorá sa teraz krčila pod umývadlom teraz, už spolu s Larou.
,, Wingardium Leviosa. " Ron pritvoril oči. Po zaznení kúzla sa bakuľu zdvihla do vzduchu. Trol nechápal obzeral sa okolo seba. Lenže Ron dopomohol tomu aby ho drevená bakuľa udrela do hlavy. Trol omámený spadol na zem. V tom Lara s Hermionou vybehli spod umývadla.
,, Podarilo sa! Ron tebe sa to podarilo. Dokázal si to. " Hermiona sa rozbehla k Harrymu aby mu pomohla sa pozbierať. Naopak Lara sa rozbehla Ronovi do náručia kde začala skákať, pískať a objímať ho. Lenže dvere záchodov sa otvorili. Stáli v nich všetci profesori v čele s riaditeľom Rokfortu. Albusom Dumbledorom. Snape, Mcgonagallova a Quirrell vybehli dnu. Všetci si omráčeného trola prezerali.
,,Čo vás to preboha napadlo? " zrevala po nich profesorka McGonagallová.
,, Máte obrovské šťastie, že vás nezabil. Viete čo všetko sa mohlo stať! A ako to že nieste vo svojich posteliach!" aj naďalej ich profesorka obsypávala otázkami. Snape však iba prepaľoval pohľadom. Lara sklopila zrak k svojim nohám.
Ešte stále jej z líca tiekli pramienky krvi.
,, Prosím pani profesorka oni hľadali mňa." potichučky sa ozvala Hermiona.
,, Prosím? " prekvapene zvolala profesorka.
,, To vlastne ja som vypustila toho trola. Čítala som knihu.... " prúd myšlienok pretrhla Lara.
,, Je to moja chyba. To ja som podstrčila knihu Hermione." zachraňovala situáciu Lara.
,, Prosím vás pekne, prečo by ste to robili slečna Bromenova. " prvý krát za celý ten čas sa ozval profesor Flitwick.
,, Jaaaa. Žiarlila som. Ehm jaaaa, chcela som aby mala Hermiona problémy. " ospravedlňujúca sa pozrela na Snape ktorému výraz stvrdol ešte viac. Hermiona stačila Lare ruku v znamení vďaky.
,, To by som do vás nepovedala slečna. Strhávam každému z vás päť bodov Lenže vám slečna strhávam dvadsať bodov." Lara hodila pohľad po Dumbledorovi ktorému svietil na tvári široký úsmev a žmurkol na ňu. Ako keby presne vedel čo sa stalo.
,, Ale dávam každému z vás tridsať bodov za to, že máte viac šťastia ako rozumu." Mcgonagallova sa otočila na päte a vypochodovala z miestnosti s väčšinou učiteľov.
,, Mám pocit slečna Bromenova, že by ste sa mali zastaviť v nemocničnom krídle. A iste vás rád doprovodí profesor Severus. " na všetkých sa usmial. Lenže zastavil Snape ktorý sa chystal preč. On nedobrovoľne chytil Laru za lakeť a ťahal ju k slečne Pomfreyovej.____________________________________
AHOJTE 🧡🍁🍂keďže včera bol Halloween tak tu máme aj kapitolu určenú k tomu. Mala som menšiu pauzičku ale už som späť a idem na to😜🧡ako ste oslávili tento rok Halloween vy?
YOU ARE READING
Navždy A Večne Až Do Smrti (HP FF)
Fanfiction"Kto nazval lásku láskou, radšej smrť jej mohol meno dať, lebo ťažšie než úmrtie je, je večne milovať" Všetky autorské práva sú vyhradené a patria J. K. Rowlingovej (postavy, dej...) okrem mnou vymyslenej postavy