Tá jediná veta spôsobila obrovské ticho. Všetko sa razom zvrtlo. Hermione sa z očí vyronili slzy. No čo bolo horšie, Ron vytiahol svoj zlomený prútik a preklial Malfoya. Kúzlo sa však odrazilo a zasiahlo Rona, ktorý v ten moment začal dáviť slimáky.
Ronovi do pár hodín úplne vymizol účinok kúzla. Nasledujúce dni boli pre Laru chaotickejšie ako zvyčajne. Úloh stále len pribúdalo a vianočné prázdniny nie a nie prísť. Urputne sa snažila vyhýbať svojim spolužiakom a preto more času strávila s Theodorom v nemocničnom krídle. Lara si časom uvedomovala , že sa s ním cíti príjemne a je to prvý slizolinčan , ktorý je ochotný s ňou tráviť čas. Lara ako každý voľný piatkový večer mierila do krídla. Theodor ju ako obvykle čakal pred vstupnými dverami.
,, Aký si mala deň krpec?" s úškrnom sa opýtal Theodor.
Lara sa nad tým oslovením zamračila ale veselo mu odpovedala. ,,Ako každý iný."
,, Chcel som sa opýtať? Zajtra je zápas slizolin proti chrabromilu ,prídeš sa pozrieť?" opýtal sa jej a pritom otváral dvere do krídla.
,,Rada." Usmiala sa Lara a šla rovno do kancelárie za madam Pomfreyovou.
Harry aj zbytok týždňa preležal na nemocničnom lôžku, kde sa sem tam mihla Lara. Všimol si, že sa s ním snaží mať čo najmenej kontaku. Všimol si to už skôr ale nedával tomu veľkú váhu. Avšak v jeden večer, keď Harrymu praskali žilky od bolestia bezvýznamne hľadel do stropu, započul tichý šuchot.
,, LARA! Čo tu... Ako si sa sem dostala?" náhlivo sa spýtal Harry, keď sa Lara prikradla k jeho lôžku.
,, Ty máš môj plášť! Odkiaľ?" šeptom zakričal Harry.
,, Prepáč. Ron mi ho dal. Povedala som načo ho potrebujem tak mi ho dal. Mrzí ma to. " previnilo sklopila pohľad Lara. Aj ona šepkala. Ešteže Lara tak dobre spoznala madam Pomfreyovú a presne vedela, kde sa bude nachádzať. . Všade bolo ticho a tma. Okrem Harryho a Lary sa tu nachádzal iba jeden prvák o ktorého sa Lara posledné dni starala.
,, Navyše, nebolo až také ťažké sa sem dostať. " ošila sa Lara.
,, Ako to?" Harrymu to nedalo. Odkiaľ vedela, že tu niekde nebude madam Pomfreyová.
,, Začala som pomáhať madam Pomfreyovej. Vždy ma zaujímala medicína tak prečo nie? Za tých pár dní som si všimla kedy opúšťa nemocničné krídlo.
PRÁASK!
,, PRE MERLINA!" vyhŕkla Lara. Zľakla sa. Zacúvala a svojim prudkým pohybom zhodila pohárik z nočného stolíka. Zbytočne nepremýšľala. Chytila Harryho neviditeľný plášť a prehodila ho cez seba aj cez čudné stvorenie, ktorého sa tak zľakla. Chytila ho za ústa a čakala schovaná pod plášťom. Z malého kanclíku vyšla madam Pomfreyová a blížila sa k Lare. Lara zbesilo cúvala čo najďalej.
,, Ach jaj. To je ale črepín. " madam Pomfreyová sa sklonila nad rozbitý pohár a kúzlom ho odpratala. Vrátila sa späť do svojej kancelárie a zavrela za sebou dvere. Lara stiahla plášť a pustila malé nepríjemne vyzerajúce stvorenie s obrovskými ušami.
,, Kto ste?" vystrašene potichu vypískla.
,, Dobby?" tichým avšak zúrivým hlasom sa opýtal Harry.
,, Och Pane! Nepočúvli ste Dobbyho. Mali ste odísť. Rokfort tento rok nie je bezpečný." Drobné stvorenie pripomínajúce škriatka kvílivo karhalo Harryho. Lara stála pri posteli a počúvala rozhovor. Mrazilo ju. Rokfort nebol bezpečný a ona to sama dobre vedela. Cítila, že tento rok bude mať svoje záhady a nebezpečenstvá.
Z rozhovoru škriatka Dobbyho a Harryho sa dozvedela, že ten kto začaroval dorážačku bol Dobby. Silou mocou sa snažil vraj ochrániť Harryho.
V pondelkové ráno keď Harryho pustili z nemocničného krídla Lara skľúčene stála v rohu miestnosti. Čakala ich už niekoľká obrana proti čiernej mágie s profesorom Lockhartom. Lara si doteraz spomína na prvú. Bola to totálna fraška. Lockhart sa celý čas vychvaľoval tým ako zastavil rôzne prízraky, príšery a iné im podobné bytosti. No najhoršie bolo keď vypustil cornwallských piadimužíkov. Slovami Lockharta doslova práve chytenými piadimužíkmi. Do miestnosti vstúpili už všetci žiaci. Lara zachytila pohľad Harryho a rýchlo odvrátila zrak. Postavila sa k Theodorovi ktorý bol o ročník vyššie. Za tú krátku dobu jej prirástol k srdcu. Boli tu ročníky od druhého až po štvrtý. Lara sa tejto hodiny nadmierne obávala. Spojenie jej najmenej obľúbených učiteľov je hrôza. Lockhart, ktorý sa bude vychvaľovať a Snape, ktorý bude na ňu zazerať. Pondelok nemôže začať lepšie. Žiaci sa rozostúpili a vytvorili koridor okolo pódia na ktoré vyšliapali obidvaja profesori.
Lockhart uviedol začiatok hodiny. Čakali ich súboje. Dvanásť dvojíc a jedna štvorica. Lara prekrútila očami načo Snape na ňu hodil naštvaný pohľad.,, Určite budem mať štvoricu" pomyslela si Lara. A tak aj bolo. Všetkých rozdelili do dvojíc. Hermiona s Bulstrodeovou, Ron s Goylom a Lara dostala do štvorici Harryho, Malfoya a nakoniec sprostú Merulu. Všetci sa rozmiestnili iba im bolo povedané, že na konci hodiny predvedú párový súboj. Lare však zažiarili oči keď Snape musel uznať, že patrí medzi najlepších z ročníku preto tvorí štvoricu. Čo ju potešilo menej bolo, že aj Malfoy a Merula sú jednými z najlepších.
_______________________________________
Ahojkyyy🗾🧭rozhodla som sa, že kapitoly budú vychádzať každý piatok a tentokrát už pravidelne❤️dúfam že sa aj po tom čase naladíte na vlnu príbehu a vrátite sa srdcom do tajomstiev Lary💪💞
BINABASA MO ANG
Navždy A Večne Až Do Smrti (HP FF)
Fanfiction"Kto nazval lásku láskou, radšej smrť jej mohol meno dať, lebo ťažšie než úmrtie je, je večne milovať" Všetky autorské práva sú vyhradené a patria J. K. Rowlingovej (postavy, dej...) okrem mnou vymyslenej postavy