Pozn. Toto je naša malá Lara ale počas príbehu sa bude vyvíjať až nakoniec bude vyzerať asi dosť rozdielne ale tak dúfam že pochopíte😂🙈.
Lara sa v ten deň vrátila do svojej izby a neukázala sa celý zvyšok dňa. Dorazila až na druhý deň ráno na raňajky. Už pred dverami ju čakalo nemalé prekvapenie. Stál tam chlapec, ktorého Lara poznala z Ronovho rozprávania. Dean Thomas. Vyšší jedenásť ročný chlapec s čokoládovou pleťou a presne takými istými kučeravými vlasmi. Lare sa na chvíľu zdalo akoby čakal na ňu lenže to si nechcela pripúšťať a preto ho chcela obísť.
,, Ehm, počkaj! Lara? " snažil sa znieť čo najviac odhodlane ale Lara z neho vycítila istý strach. Lara zastala, prívetivo sa naňho usmiala, chcela ho povzbudiť. Ale keď sa spoza Deana vynoril chlapec, kvôli ktorému musela do noci doháňať učivo úsmev z jej tváre spadol tak rýchlo ako sa objavil. Snažila sa ich obísť lenže jej zatarasili cestu.
,, Ehm Lara? " jemne sa jej prihovoril Seamus Finnigan. Lara sa musela premáhať aby sa otočila chlapcovi čelom a v jej očiach sa neleskla bolesť. Rýchlo rukávom zotrela slzu, s úsmevom sa na nich otočila a kývnutím hlavy naznačila nech pokračuje.
,, Ja, chcel som sa ospravedlniť, nemyslel som to tak. " s malou dušičkou zo seba dostal ospravedlnenie. Lara z neho cítila, že ho to mrzí takže mu to nechcela robiť ťažšie, no zároveň ho chcela trošku potrápiť. Preto sa iba usmiala a išla si sadnúť k Harrymu, Ronovi a Hermione ktorý o niečom horlivo diskutovali.
,, Mám to brať tak, že si mi odpustila?" to bolo posledné čo od Seamusa započula.
,, O čom tak horlivo diskutujete?" prisadla si Lara k chrabromilskému stolu.
,, Si v poriadku? Čo presne sa včera stalo so Seamusom? Niečo nám večer hovoril, no skôr to iba naznačoval. Vraj ho to mrzí." prerývali sa ustarostené hlasy jej najlepších priateľov. Lara im bohužiaľ nestihla nič povedať pretože k ich stolu práve prikríval Snape.
,, Bromenová, po vašich raňajkách sa zastavte u mňa v kabinete. Máte mi čo vysvetľovať!" hodil na všetkých nepekné pohľady a odkríval ďalej.
,, To nie je nič dôležité. Skôr by ste mi mohli povedať, čo ste tak rozoberali.
,, Harry si myslí, že to Snape vypustil toho trola." potichu zašepkala Hermiona smerom k Lare.
,, To nie je.... " Lara chcela niečo namietať ale čím dlhšie nad tým rozmýšľala nezdalo sa jej to až také nepravdepodobné.
,, Dúfam Lara, že neuvažuješ že by to mohla byť pravda! Veď je to predsa profesor!" Hermiona jej síce dávala dobré argumenty lenže... Čo keď Harry a Ron mali pravdu?
,, Fajn! Verte čomu chcete. No ja si nemyslím, že by to spravil Snape. Možno nás nemá rád, ale predsa len je to profesor." nedala sa Hermiona.
,, Čo keby sa niekoho opýtame. Napríklad Hagrida. Veď predsa on o tom musí niečo vedieť?" navrhla Lara. Už vstávali od stola keď..
,, Vlastne, ja musím ísť za tým Snapom. Neskôr nás čaká vyučovanie. Nevadilo, keby sme zašli po škole?" v hlave sa jej pripomenula myšlienka na Snapa, ktorému bude musieť vysvetliť prečo zmizla z jeho hodiny. Už teraz vedela, že to nebude také jednoduché.,, Šmária Lara! Už som si myslel, že si na mňa zabudla." s týmito slovami ich Hagrid privítal keď ho prišli navštíviť po konci všetkých dnešných vyučovacích hodín. A, že ich nebolo málo. Transformácia, Čarovanie, Elixíry a Lietanie. Všetko vyčerpávajúce predmety.
,, Prepáč Hagrid, v poslednej dobe je toho veľa." neklamala. Naozaj toho bolo veľa. Najskôr trol, trojhlavý pes, samé tresty od Snapa, more povinností a učenia. Lara nestihla ešte odpísať ani na jeden jediný list od rodičov.
,, Tak hovorte decká. Čo máte nové? Dáte si čaj, sušienky?" zvedavo sa ich opýtal Hagrid a podával im tácku.
,, Tie sušienky by padli." Ronovi sa rozžiarili očká a už sa naťahoval po sušienku.
,, RONALD!" zahriakla ho Hermiona a pozrela naňho výrazom ,, Prišli sme po niečo iné". Rona to aj tak neodradilo a vzal si kopu sušienok z tácky. Lara sa chcela opýtať či sú dobré ale zistila to podľa jeho výrazu. Ron sa rozkašľal a vypľúval na každú stranu omrvinky zo sušienok.
,, Fuj Ron!" zhnusil sa Harry ale spolu s Larou sa na tom smiali. Iba Hermiona bola pohoršená.
,, Hagrid, my.... Myslíme si, že to Snape začaroval Harryho metlu. Celý čas si niečo šepkal." začal jemne Hermiona.
,, Hlúposť. Veď je to predsa profesor. Prečo by niečo také robil?" vyhŕkol Hagrid a od srdca sa zasmial. Harry vycítil, že atmosféra hustne. Pohľadom zakopol o svojich priateľov, ktorích výrazy vypovedali za celú nasledujúcu situáciu. Ich výrazy vyzerali zaskočene.
,, A čo teraz?" hovorila si Lara v hlave. Harry už nevydržal nepríjemné ticho a spustil.
,, Hagrid my si myslíme.... Vlastne podľa nás to Snape vypustil toho trola." ako náhle to Harry vyslovil zhostilo sa Hagridovho domu ešte dusnejšie ticho.
,, Myslíme si, že chcel odpútať pozornosť. Vieme, že v škole sa ukrýva trojhlavý pes. Určite niečo skrýva a my..." pomaly pokračovala Lara.
,, Ako ste sa dozvedeli o chlpáčikovi?" Hagrid sa zdesil.
,, O kom? " nechápala Hermiona.
,, No ten pes. Ja som ho kúpil od nejakého chlapíka a daroval som ho Dumbledorovi aby strážil..." Hagrid sa zarazil. Už aj tak prezradil viac ako mal.
,, Už sa ma nič nepýtajte! Aj tak by som vám nič z tohto nemal vravieť. " zamračil sa na nich a otočil sa k starej hlinenej kanvici v ktorej zúrivo vrela voda. Vrela tak ako atmosféra v tejto chvíli.,, Lenže Snape sa to niečo snažil ukradnúť!" vyhŕkol po zdĺhavom tichu Ron.
,, TO JE NEZMYSEL! Je to predsa Rokfortský profesor. Vážne nemám šajn, prečo sa Harryho metla správala tak ako sa správala. A vy sa tým prestaňte zaoberať. Staráte sa do vecí do ktorých vás nič nie je. Je to záležitosť profesora Dumbledora a Nicolasa Flamela. " podráždene pokladal argumenty Hagrid.
Lara sa víťazne usmiala na svojich priateľov ktorý jej gesto opätovali. Zrejme aj Hermiona zmenila názor a nebola si tým Snapom taká istá.Keď Hagrid zaregistroval ich výrazy uvedomil si čo povedal.
,, To som nemal. To som vážne nemal povedať. "____________________________________
AHOJTE 💚🌲❄️ EŠTE STÁLE TO NIE JE VIANOČNÁ KAPITOLA ALE SĽUBUJEM ŽE NASLEDUJÚCA UŽ BUDE🤪UŽ TÁTO MALÁ BYŤ LENŽE SOM SA ROZHODLA ŽE JU EŠTE ROZDELÍM..... BTW JE STREDA A JA MÁM NAPÍSANÚ KAPITOLU🙈🙊😲ČO SA TO DEJE? ... ŽEBY VYCHÁDZALI 2 KAPITOLY ZA TÝŽDEŇ?🤫 UVÍTALI BY STE?
YOU ARE READING
Navždy A Večne Až Do Smrti (HP FF)
Fanfiction"Kto nazval lásku láskou, radšej smrť jej mohol meno dať, lebo ťažšie než úmrtie je, je večne milovať" Všetky autorské práva sú vyhradené a patria J. K. Rowlingovej (postavy, dej...) okrem mnou vymyslenej postavy