,, Ahoj mami, oci!
Mrzí ma že som sa vám neozvala. Máme toho veľa. Učenie sem, učenie tam. Rokfort je úžasný. Spoznala som veľa ľudí. Nie všetci sú však milí a majú ma radi. Ale k tomu čo som chcela. Chcela som sa opýtať...."Dni ubiehali a vo vzduchu začali aj ostatný cítiť Vianoce, nielen Lara ktorá ich cítila už začiatkom Novembra. Všetci sa pomaly pripravovali na vianočný hon, prejedanie a hlavne zaslúžený odpočinok od školy. Niektorí sa chystali na Vianoce domov. Iný ostávali v Rokforte. Hlavne ostávali posledné ročníky, ktoré sa chceli rozlúčiť a osláviť svoje posledné Vianoce na Rokforte so svojimi spolužiakmi, priateľmi poprípade budúcimi novými manželstvami a láskami. Potom tu boli takí , ktorí sa nechystali domov kvôli zhoršenému vzťahu v rodinách alebo sa nemali kam vrátiť, boli nevítaní. Lara mala názor, že Vianoce sú skvelá príležitosť ako utužiť vzťahy v rodine. Ona však zostávala v Rokforte kvôli Harrymu, ktorý sa nechystal domov. Tak isto tu ostal aj Ron a jeho bratia , pretože ich rodičia spolu s najstarším synom sa vybrali do Rumunska za ďalším synom Charliem, o ktorom Lare Ron povedal, že tam pracuje s drakmi.
Dnes bol ich posledný vyučovací deň. Ráno Lara vstala a s obrovskou nechuťou sa vyhrabala z perín. Všetky jej spolubývajúce ešte spali. Odkedy Lara nastúpila na Rokfort a zistila, že s nimi bude zdieľať izbu, trávila v nej najmenej času. V slizoline bolo pár milých ľudí no nenašla s nimi spoločnú reč. Najviac neznášala Malfoya a jeho úžasnú sesternicu s ktorou zdieľala aj izbu. Lara sa rozhodla, že si pôjde sadnúť do spoločenskej miestnosti. Pri jej šťastí tam nik nebude. Lara si obliekla dlhý zelený sveter a naň prehodila bundičku. No keď sa otáčala a zahliadla v okne vločky padať z oblohy v jej očiach zažiarili iskričky ohníčkov. Obrovskou rýchlosťou vybehla na pozemky Rokfortu. Slniečko zahaľovali husté biele oblaky a husté vločky dopadali Lare na vlasy. Myslela si, že všetci ešte spia a na pozemkoch sa nachádza sama. Omyl je však pravdou. Zacítila studené kvapky. Keď sa otočila studený sneh ju zamrazil aj na lícach.
,, Hej! Vy.... To si odskáčete! " s obrovským krikom sa Lara rútila k Weasleyovcom. Fredovi a Geogovi. V rukách zvierala dve snehové gule ktorými ich trafila rovno do tváre. Jej výraz bol stále tvrdý ale v momente v nej prepukol záchvat smiechu ktorý ešte podporili Fred s Georgom tým že ich tvar zdobil nechápavý výraz. Lara sa váľala v snehu a svoj prudký smiech nevedela zastaviť. Obidvom chvíľu trvalo kým pochopili, že Lara to celý čas brala zo srandy. Netrvalo ani chvíľu a ju opäť pohltilo mrazivé štípanie na červených lícach. Všetci traja pobehovali hore dole. Schovávali sa pod stromy, bežali, kričali a obhadzovali sa sa snehom. Bola to zábava. Lara mala celý čas navrch, až kým sa dvojčatá Weasleyovské nespojili proti nej. Vtedy pre Laru skončila všetká sranda a za obrovského smiechu spojeného so slzami prehry ich prosila o mier.Po Larinej rannej guľovačke sa vracala celá zamrznutá a premočená na svoju izbu. Keď stála pred obrovskou kamennou stenou, vchodom do slizolinskej klubovne, modlila sa aby tam bolo čo najmenej ľudí.
,,Och, práve prichádza miláčik Chrabromilu." rozbľačal sa Marcus Flint. Vysoký, štíhli chlapec s vlasmi čiernymi ako úhoľ a očami havrania. Vyšportovaná postava a znechutený výraz v tvári. To je on. Kapitán metlobalového družstva slizolinu.
,, Prosím?" nechápavo zastala Lara tesne pred prvým schodom do svojej izby.
,, HUMUSÁČKA . TO SI . SI HUMUSÁČKA, ZISTIL SOM TO . NEMÁŠ ČISTOKRVNÝCH RODIČOV . NIE SI ANI LEN POLOVIČNÁ . TVOJI RODIČIA SÚ MUKLOVIA . A TY SI ICH HUMUSÁČSKA DCÉRA . AKO JE MOŽNÉ, ŽE SI SA DOSTALA DO SLIZOLINU! " Flint prehovoril hlučným dráždivým tónom. Všetci ktorí sedeli v klubovni stíchli. Otočili sa všetky pohľady na nich. Lara vôbec nechápala o čom hovoril. Čo je to humusáčka? Všetci okolo sa smiali. Hlavne Malfoy. Jeho celá táto situácia tešila najviac. Lara stála s nohou na prvom schode. Keď si prebrala v mysli všetko čo jej povedal, došlo jej to. Muklovia. Práve sa jej vysmial s tým, že je muklorodená. V očiach sa jej znovu, druhýkrát za tento týždeň zaleskli slzy. Nerozmýšľala. Vybehla von. Von zo žalárov. Vybiehala schody. Brala ich po dvoch. Nereagovala na pohľady ani otázky iných. Bežala stále vyššie a vyššie. Vybiehala schody na vežu, ktorú cez slzy nespoznala no potrebovala byť sama. Sadla si na okraj. Nohy spustila. Nechala vysieť dole. Už vedela kde je. Bolo to tu krásne. Vysoká veža, z ktorej ste videli hviezdy. Plakala. Plakala dlhé hodiny....Vychádzal schody na Astronomickú vežu. Nepoznal to dievča ale niečo ho k nej tiahlo. Ľutoval ju. Bola taká dobrá. Nemala zo slizolinu skoro žiadnu vlastnosť. Keď ju uvidel, chcel sa jej prihovoriť. Sedela v klbku a objímala si kolená. Nemal odvahu. Neprehovoril. Potichu sa otočil a odišiel. Nechal ju tam. Samú. ...
Kým Lara trávila chvíle v pre ňu tak známej veži, Hermiona sa chystala na Vianoce domov. Preto na druhý deň ráno keď už aj Lara mala chuť ukázať sa na oči ostatným po preplakanej chladnej noci počas ktorej prechladla, sa na raňajkách prišla s nimi rozlúčiť Hermiona, ktorá za sebou ťahala obrovský kufor. Lare hneď napadlo, že tam nebude nič iné iba knihy. Lara si s červenými očami sadla vedľa Harryho a Rona, ktorý hrali rachotiacu sedmu.
,, Takže.... " chcela im niečo povedať Hermiona, ktorá sa dovalila s kufrom no prerušil ju posmech Draca Malfoya.
,,Hah. Je mi ťa ľúto Potter. Patríš medzi tých ktorý ostávajú na Rokforte preto, lebo ich doma nik nechce presne ako tá tvoja banda tvorená Weasleym a Bromenovou." prehovoril Malfoy tak, aby ho každý kto dnes ráno sedel vo veľkej sieni počul. Harry už už chcel prejaviť svoje rozhorčenie keď mu Lara chytila dlaň a stačila vo svojej ruke kvôli pohľadu od Snapa, jediného profesora vo veľkej sieni.,, Nenávidím ho, nenávidím ho a ešte raz ho nenávidím. Ich oboch! " rozčuľoval sa Harry keď spolu všetci štyria kráčali po pozemkoch s tým, že odprevadia Hermionu.
,, No taaak. Vykašli sa na nich. Pozri, ktorím prvákom dovolia rodičia ostať cez Vianoce na Rokforte? Hmmm? Malfoy proste závidí. Nerieš ho." snažila sa celú situáciu uspokojiť Lara. Dúfala, že Harryho pochmúrna nálada čoskoro prejde. Potrebovala sa aj ona odreagovať a nemyslieť na blbé narážky slizolinských spolužiakov. Nepovedala im to. Nikomu z nich troch. Nechcela ich tým zaťažovať.
,,Lara má pravdu. Nestojí za to aby si si kazil vianočné prázdniny. " Laru vytrhol zo zamyslenia hlas Hermiony, ktorá pokračovala v náprave Harryho nálady. Začalo sa čoraz viac rozsnežovať. Biele chuchvalce in padali na vlasy kde sa zamotalávali do jednotlivých prameňov.
,, Čau decká! Čo tak bez nálady. O pár dní sú Vianoce. Mali by ste spievať, jesť, posielať balíčky domov a tak nie? " zastavil ich hlas Hagrida ktorý bol od vrchu po spodok celý premočený. Na jeho hnedej brade teraz už bielej od vločiek sa jagala voda. Lara si pomyslela, že mu je určite obrovská zima. Jediné čo ho hrialo bol hnedý dlhý kabát a okolo hlavy mal omotaný dlhočízny hrubý šál, ktorý ako jediný vyzeral byť pomerne mokrý.
,, Ale Hagrid. Čo ti budeme hovoriť. Proste Snape a Malfoy. " mávol rukou Ron a tlačil si do úst čokoládový muffin z raňajok, ktorý Lara nedojedla. Lara s Hermionou si obzerali dlhú zelenú chvojku čo Hagrid tiahol za sebou. Obidve zrejme usúdili, že to mal byť vianočný stromček do veľkej sieni. Jedine Harry stál skľúčene a nohou kopal do čerstvo napadnutého snehu.
,, Šmária Harry! Sú predsa Vianoce! Kašli na Malfoya aj Snapa. " zrúkol Hagrid. Chytil pevné Harryho za plece a pustil obrovskú chvojku čo držal v ruke. Tá sa rozpľaskla na zemi a všetko ihličie spolu s vločkami skončilo na Hemrione, ktorá nevyzerala veľmi nadšene. Lara už nevydržala a prvá vybuchla do obrovského smiechu. Nakoniec Hermionine ústa stiahnuté do úzkej linky povolili, pretože aj Harry sa uvoľnil a konečne od rána prejavil náznak úsmevu.____________________________________
AHOJTE❄️🌲❤️prajem krásnu prvú adventnú nedeľu. A s ňou tu máme aj vianočnú kapitolu..... No minimálne aspoň naladenú do vianočna😂😂😂❤️
DU LIEST GERADE
Navždy A Večne Až Do Smrti (HP FF)
Fanfiction"Kto nazval lásku láskou, radšej smrť jej mohol meno dať, lebo ťažšie než úmrtie je, je večne milovať" Všetky autorské práva sú vyhradené a patria J. K. Rowlingovej (postavy, dej...) okrem mnou vymyslenej postavy