Prvé Ráno Na Hrade

162 13 0
                                    

,, Dobré ráno žiaci." pozdravila ich prvá nová učiteľka ktorú dnes spoznali. Vyššia žena s blondavými vlasmi, očami žltými ako drak a pekne naleštenou metlou v ruke. To bola profesorka Hoochová.
,, Dobré ráno pani profesorka." zborovo ju odzdravili všetci prváci ktorý teraz nedočkavo čakali na trávniku pred hradom, čo sa bude diať.
,, Postavte sa všetci k svojím metlám, zdvihnete nad ňu ruku a poviete Hop!." prikázala a všetci sa postavili k svojim metlám.
,, Hop! " ozývalo sa celým okolím Rokfortu.

No potom sa to rýchlo zvrtlo.
,, Odvediem pána Longbottoma do nemocničného krídla, kým sa vrátim nikto nenasadne na metlu, lebo ho vyhodím z Rokfortu skôr ako stihne povedať metlobal. No poďte pán Longbottom." otočila sa a držiac Nevilla odišli do nemocničného krídla.
Bolo to strašné, Neville nasadol na metlu ktorá sa z ničoho nič vzniesla do vzduchu odkiaľ aj samotný Neville dopadol na zem.
,, Ten tučko Longbottom niečo stratil." drzý Draco Malfoy sa zohol pre sklenenú loptičku, nezabudal ako jej povedala Hermiona ktorý dostal od starej mamy dnes ráno.
,, Si idiot vieš o tom!" poznamenala Lara pretože ju popudila poznámka jej nafúkaného spolužiaka.
,, Ale prestaň, a hlavne sa nestaraj Lena. Ja mu to iba postrážim." Lara mu chcela odseknúť lenže to by sa v jej ročníku nemohol nachádzať Harry Potter ktorý zachraňuje vždy každého.
,, Daj to sem Malfoy." Harry výhražne vystrčil ruku.
,, Poď si po to Potter."
,, Harry nevieš lietať." pohoršene na neho zakričala Hermiona keď vzlietol za Malfoyom.
,, To je ale idiot."

Malfoy hodil nezabudal do diaľky a Harry začal upaľovať za ním. Šiel takou rýchlosťou až sa zdalo že narazí do okna profesorky Mcgonagallovej, ale tesne pred ním sa zvrtol. Nikto nemohol uveriť čo drží v ruke, bol to nezabudal. Harry víťazne zletel dole a všetci kričali jeho meno. Zrazu sa objavila profesorka McGonagallová so svojím prísnym pohľadom. Draco a všetci slizolinčania sa úškrnuli lebo vedeli že Harry z toho len tak nevyviazne.

Hneď cez prestávku sa po Rokforte roznieslo, že Harry Potter sa stal najmladším chytačom chrabromilu za posledných 100 rokov.
Malfoy stál pred učebňov a hádzal odporné pohľady na každého.

,, Trošku ti to nevyšlo Malfoy." rýpla si Lara, Draco jej nemal na to čo povedať a tak sa iba zamračil.
,, Aaa mimochodom, som Lara nie Lena." so zdvihnutou hlavou si to nakráčala priamo do učebne pre elixíry ktoré vyučoval profesor jej fakulty, Severus Snape.
Keď vošla zistila že elixíry budú mať s chrabromilom. Sadla si do tretej lavice v strednom rade a začítala sa do knihy ktorú dostala od rodičov.

,, Vašou úlohou tu je zvládnuť náročnú vedu a presné umenie prípravy elixírov. " profesor Snape začal svoj dlhý a nesmierne nudný monológ.
,, Keďže väčšinu času nebudete používať prútiky, pochybujem, že naozaj pochopíte aký pôvab v sebe ukrýva bublajúci kotlík, neviditeľná sila elixírov

,, Potter, Bromenová! Myslíte si že keď ste slávny nemusíte dávať pozor?" Lara z pohľadu Snape bola vystrašená až na smrť a absolútne nechápala o čo mu išlo.
,, Tak fajn. Čo sa stane keď pridám rozdrvený koreň asfodelu k paline pravej?" Harry sa zmätene otočil na Laru ktorá sa tvárila rovnako nechápavo ako on. Jedine Hermiona mala zdvihnutú ruku.
,, To neviem pane." povedal Harry trošku trasľavým hlasom.
,, A vy? " Snape stočil svoj pohľad na zmätenú Laru.
,, Ani ja neviem pán profesor. " sklopila pohľad k svojim prstom na lavici. Snape sa uškrnul.
,, Zrejme, sláva nie je všetko. Zkúsite to ešte raz, keby som vám povedal, že mi prinesiete bezoár, kde ho budete hľadať. A vy, Bromenová viete čo za bylinu a aké účinky má Aminiti?" Hermionina ruka vystrelila tak vysoko že Laru trhlo.
,, My to nevieme pane." odpovedal za oboch Harry lebo Lara sa k slovu veľmi nemala.
,, Cha! Mysleli ste si že je zbytočné otvárať učebnice pre takých múdrych žiakov však. " s chuti sa zasmial Snape a pridali sa k nemu niektorí slizolinčania.
,, Prepáčte pán profesor ale iste ste si všimli že sa Hermiona hlási a vie to tak prečo ste nevyvolali ju." Snape chcel niečo dodať lenže Lara ho ešte prerušila.
,, A navyše snáď si nemyslíte že si jeden človek dokáže zapamätať všetko, máme aj iné predmety okrem vášho." Lara bola taká nahnevaná že sa nedala ničím odbiť. Teraz to už nebol Snape ktorý sa smial ale boli to chrabromilčania.
,, Ticho! A vy si sadnite." ohriakol celú triedu. Nastalo zožierajúce ticho.
,, Pre vašu informáciu palina práva a asfodel spolu vytvárajú elixír Dúšok živej smrti. Podľa jeho názvu usúdite že je taký silný že dokáže uspať až na smrť. Bezoár vás vo väčšine zachráni pred rôznymi jedmi. Čo sa deje? Prečo to nezapisujete! " rozkričal sa a všetci začali vyťahovať brká a pergameny. Iba Lara nič nespravila.
,, Akoto že ste taká drzá. Za vašu drzosť vás oboch strhávam chrabromilu 20 bodov." zase sa víťazne uškrnul.
,, To nieje fér. Ja niesom chrabromil, ale slizolin. " urazila sa Lara.
,, Mňa to nezaujíma. Ale ak sa vám nepáči pridávam vám ešte trest na dnešný večer. O siedmej pred mojim kabinetom."

____________________________________
Hi guys🍂⚖️🌌je tu nová časť dúfam že sa vám bude páčiť už sa nám kus začína Lara prejavovať😊😜
S láskou A🧡

Navždy A Večne Až Do Smrti (HP FF)Where stories live. Discover now