Všetci traja sa rýchlym ale tichým krokom rozbehli za učiteľmi. Brázdili uličkami až zastali v jednej odľahlej ale tak, aby stále dokázali rozoznať, čo vidia.
,, Je to ďalší útok, však?" so strachom v hlase sa opýtala Lara.
Ron aj Harry túto otázku považovali za rečnícku, pretože sa pred nimi črtal jasný dôkaz. Profesorka McGonagallová ukazovala na stenu pred sebou.
,, Jej kosti budú navždy ležať v Tajomnej komnate."
Laru premkol nepríjemný pocit. Niekde v hĺbke vedela o koho ide.
,, O koho sa jedná?" opýtal sa jeden z profesorov stojacich chrbtom k nim.
,, Ginny Weasleyovú." Vyslovila profesorka to, čo Lara nerada ale predsa dávno tušila.
Cítila ako sa Ronovi zrýchlil dych. V ten moment Lara prestala počúvať rozhovor profesorov a pritiahla si Rona do objatia. Zaboril si svoju hlavu, aj keď bol o niečo vyšší ako Lara do jej ramena. Posledné čo Lara zachytila nebola príjemná informácia.
,, Necháme to na vás Gilderoy." Oznámila mu profesorka McGonagallová a Ron sa potichu rozvzlykal.
Keď sa Ron upokojil všetci traja sa chodbami hnali do kabinetu profesora Lockharta. Zastali pred ním a Lara rozrazila dvere.
,, Pán profesor musíme vám niečo veľmi dôležité povedať!" zadýchane kričal Harry.
Všetko ale razom utíchlo, keď si všimli, že je očividne profesor na odchode.
,, Vy niekam odchádzate?" opýtala sa zvedavo Lara.
,, NEMÔŽETE ODÍSŤ! ČO BUDE S MOJOU SESTROU?" Lockhart nestihol nič povedať. Ron mu rázne skočil do reči.
,, Viete, veľmi ma to mrzí ale mal som dôležitý telefonát. Povolali ma..." vyhýbavo začal Lockhart.
,, Ste zbabelec! Po to všetkom, čo ste popísali.." Vyhŕkla Lara skôr než si stihla čokoľvek premyslieť.
,, Knihy sa môžu mýliť." Oponoval Lockhart.
Lara stála ako obarená. Harry s ním ešte hodnú chvíľu viedol diskusiu o tom aký veľký klamár Lockhart je. Všimla si, ako Lockhart nenápadne dvíhal svoj prútik za chrbtom.
,, Expelliarmus." Vykríkla Lara aj spolu s Ronom. Ani jeden z nich už nemienil strácať čas.
Lockhart prepadol cez jeden z kufrov, ktorý za ním stál. Jeho prútik vyletel do vzduchu a Harry ho rýchlo chytil.
,, Desať bodov pre chrabromil." Ticho zašepkala do ucha Harrymu Lara.
,, Čo odo mňa vlastne chcete?" porazene sa opýtal Lockhart.
,, Viem, kde by sa Tajomná komnata mohla nachádzať. Vy tam pôjdete s nami." Odpovedala mu Lara a Harry a Ron stočili na ňu svoje prekvapené pohľady. Šepotom im naznačila, že im to všetko vysvetlí.
...
Kráčali chodbou k Myrtiným záchodom. Lara otvorila dvere a vošla dnu. Umrnčaná Myrta sedela na mokrej dlážke a nariekala.
,, Myrta? Mohla by som sa ťa prosím niečo opýtať?" pomaly k nej prišla Lara. Sadla si k nej na dlážku a zahľadela sa jej do očí.
,, AAACH! Bolo to naozaj strašné. Zomrela som tu, v tejto kabínke." Myrta rukou pokynula k zavretým dvierkam kabínky. Vyzerala rozčarovane, že o tom mohla rozprávať a niekto to aj naozaj počúval.
,, .... Pamätám si len to, že som videla pár veľkýchžltých očí a potom som umrela." Dokončila svoj monológ Myrta. Všetci ju s napätímpočúvali. Lara zrazu vstala. Prešla pomaly k umývadlu a rukou začalahladiť jeho kohútik. Cítila vytesaný ornament. Ornament hada.
_____________________________
Ahojte🤍 blížime sa ku koncuuuu... Mám ešte nejaké 2-3 časti a piateho júna vyjde pokračovanie Navždy a večne až do smrti 2🤩
YOU ARE READING
Navždy A Večne Až Do Smrti (HP FF)
Fanfiction"Kto nazval lásku láskou, radšej smrť jej mohol meno dať, lebo ťažšie než úmrtie je, je večne milovať" Všetky autorské práva sú vyhradené a patria J. K. Rowlingovej (postavy, dej...) okrem mnou vymyslenej postavy