Hneď po hodine sa Lara Ron a Harry vybrali k Hagridovi pretože ich pozval na čaj. Lara bola trošku zaskočená že nejde aj Hermiona ale nepýtala sa. Vonku už začal pofukovať dosť silný vietor a začali sa sfarbovať prvé jesenné listy, prichádzala jeseň. Larine najobľúbenejšie obdobie.
,, Tesák k nohe! Šmária decká, už som si myslel že neprídete. " toto boli slová na privítanie od Hagrida.
,, Ahoj Hagrid. Toto je Ron, náš spolužiak." pozdravili ho naraz a predstavili mu Rona.
,, Poďte ďalej snáď nebudete stáť tutok na daždi. Fuj to Tesák. " pustil ich do vnútra malej chalúpky kde bola len jedna miestnosť. Malý gauč v rohu pri skrinke s trošku starým riadom. V strede drevený stolček, na ňom kanvica v ktorej vrela voda. Krb s blkotajúcim ohňom. Lara usúdila že to tu bolo vskutku útulné.
,, Dáte si čaj? Hentam sú aj sušienky ktoré som práve dopiekol kým ste prišli. Ponúknite sa spravím vám čaj. " zobral staršiu hrdzavú kanvicu a nalial im zovretú vodu do šálok ktoré pred ne položil.
,, Hagrid, čo sú to za noviny, a prečo sa v nich obrázky hýbu?" Lara sa so zmršteným obočím natiahla po noviny ležiace pred ňou a prezerala si titulnú stranu. Síce poznala čarodejnícky svet už nejaký ten piatok stále ju niektoré veci dokázali viac a viac udivovať.
,, Denný prorok. Šmária to je Gringott Banka!" s údivom zvolal Hagrid. Harry a Ron sa naklonil každý z jednej strany nad noviny, ktoré si neskôr Harry prevzal a začal nahlas čítať článok na titulnej strane.,, Vyšetrovatelia aj naďalej zisťujú čo sa stalo 31. Augusta v Gringottbanke. Všetko sa ale pripisuje temnému černokňažníkovi alebo temnej čarodejnici. Raráškovia tvrdia, že záhadný zlodej nič neukradol. Trezor 618 o ktorom je reč bol ešte v ten deň vyprázdnený. " Harry pretočil stránku novín.
,, Hagrid! To je ten trezor v ktorom sme boli, však je to on?" zaskočene sa opýtal Harry strkajúc noviny pred Hagridov nos.
,, Tak fajn decká, myslím že je čas ísť. Za pár minút vám začínajú ďalšie hodiny. Tak šup. " zaskočene ich vyháňal Hagrid. Vytrhol Harrymu noviny z ruky a poskladal ich.
,, Ale Hagrid! Veď sme len teraz prišli, a navyše máme ešte pol hodinu." chcela ho zastaviť Lara keď jej zobral hrnček s čajom.
,, To je fakt, ale ja mám veľa roboty. Musím ešte, no tuto viete ja a Tesák, musím ešte prichystať niečo na Halloween." všetkým trom bolo jasné že Hagrid chce iba niečo zamaskovať ale nič nenamietali. Rozlúčili sa a vydali sa späť do hradu. Cestou narazili na Hermionu ktorej na Ronovu obrovskú nechuť vyrozprávali všetko čo sa za posledných pár minút odohralo pri Hagridovi.,, Opakujte po mne. Wingardium Leviosa. A nezabúdajte, zdvih a švih. " nízky mužíček profesor Flitwick stál na kope kníh a mával prutikom.
,, Zdvih a švih. Wingardium Leviosa." ozývalo sa zborovo triedou. Málo komu sa to podarilo, výnimočne to bola aj Lara ktorá asi na tretí krát správne mávla prútikom. Ron bohužiaľ toľko šťastia nemal.
,, Wingardium Leviosá." keďže sa mi to nepodarilo začal prudko metať s prútikom. Jeho zlá výslovnosť sa očividne nepáčila Hermione.
,,Ron prestaň! Ešte s tým niekomu vypichneš oko, a navyše to hovoríš zle je to Leviósa a nie Leviosá." trošku namyslene mu objasňovala Hermiona. Lara sa uchechtla ale viac ich hašterenie neriešila. No keď Hermiona kúzlo zvládla Ron sa neuveriteľne urazil. Ešteže v tom skončila hodina.,, Je to Leviósa a nie Leviosá." napodobňoval Ron Hermionu keď sme sa všetci vracali do hradu. Lara šla pozadu no prepočuť sa nedalo ani jedno slovo.
,, Absolútne sa nečudujem že nemá žiadnych priateľov. Je strašná." Ron sa ďalej rozhorčoval no Lara nebola jediná ktorá by to neprepočula. So slzami v očiach prebehla Hermiona okolo chlapcov a nezabudla do Rona drgnúť. Lara sa rozbehla za Hermionov a keď prechádzala okolo Rona nezabudla sa pri ňom zastaviť.
,, Toto si prehnal Ronald! "____________________________________
AHOJTE, NORMÁLNE MI NEUVERÍTE ALE LEPŠÍM SA TÚTO KAPITOLU MÁM EŠTE SKÔR NAPÍSANÚ AKO MÁ BYŤ TAKŽE SA DO TOHO CELKOM DOSTÁVAM😂❤️🙈URČITE MI NAPÍŠTE DO KOMENTÁRU AKÉ JE VAŠE OBĽÚBENÉ ZAKLÍNADLO, MOJE ASI SECTUMSEMPRA🤪
S LÁSKOU A🍂🍁
YOU ARE READING
Navždy A Večne Až Do Smrti (HP FF)
Fanfiction"Kto nazval lásku láskou, radšej smrť jej mohol meno dať, lebo ťažšie než úmrtie je, je večne milovať" Všetky autorské práva sú vyhradené a patria J. K. Rowlingovej (postavy, dej...) okrem mnou vymyslenej postavy