Örnek Script

3.7K 121 448
                                    

Farkındayım lsdjlskdksks. Yine unuttum. Aq nası sorumsuz bir insan isem neysem. Örnek script zamanıı.

İsim: İsterseniz kendi isminizi koyabilirsiniz. Ben öyle yaptım ancak burada gerçek ismimi yazmayacağım
Hehe. Örnek; Ariana Seven

Doğum tarihi: Yaş önemli bir unsur. Doğum tarihi de. Orada birisi size "..sen ne zaman doğdun.." dese kimse mal gibi kalmak istemez. Örnek;"13-01-1960"

Yaş: Direk bir bebek olarak başlamak istemiyorsanız ve yahut şuanki yaşınız ile başlamak istemiyorsanız bu da oldukça önemli. İster 20 ister 50 bu size kalmış. Örnek; "11"

Görünüş: Gitmişke hayallermizdeki kadar güzel/yakışıklımolalım değil mi? Veya Erkek olmak, kız olmak nasıl bir şey öğrenelim. Daha önce söyledim mi bilmem ama oradaki cinsiyetimizide belirleyebiliyoruz! Örnek; "Beline gelen kahverengi saçlı, siyah gözlü, esmer tenli, ilk boyu 1,52 normal 11 yaşındaki bir kız çocuğu gibi görünen birisiyim. 5. yıla kadar boyum 1,68'e uzayacak, beden ölçülerim 85-50-90 olacak, ince uzun parmaklı, diş şekli düzgün, kaydırak tipi buruna sahip güzel bir kız olacağım."

Ailem:  Yani aile baskısı hepimizin kaçtığı birşey. Sonuç olarak madem kendi ailemizi seçiyoruz güzel bir aile olsum dimi. Tabii benim gibi hiç uğraşamam diyenler vardı. Bu tamamen size kalmış ne de olsa. Yinede örnek; "Ben 9 yaşında iken ölmüş. Tek başıma yaşıyorum."

Arkadaşlarım: Kimse arkadaşları tarafından satılmak istemez.. Örnek; "Sirius, James, Remus, Lily, Tonks ve Peter. Hiç biri ölmeyecek, Sirius Azbakan'a girmeyecek, okuldan atılmayacaklar, Peter p*çlik yapmayacak, beni dışlamıyorlar, birbirimize sadığız vb."

Güçlerim: Kim süper güçler istemez. Örnek; "Üstün telekinezi yeteğine sahibim, istediğimde zihin okuyabiliyorum, üstün bir zekaya sahibim, bir kez gördüğümü duyduğumu unutmuyorum. Ölüler ile konuşabiliyorum vb."

Soyum: Soyda önemli. Ne de olsa sıradan biri olmakmiçin giden kişi sayısı az. Örnek; "Türk safkan cadı. İngiliz safkanları ile bir bağım yok. Ailem ilk safkan büyücü ailedir. Kısaca büyücü ailelerin en eskilerindendir. Bu yüzden oldukça varlıklı, bilgili ve tehlikeli bir ailedir."

Güvenlik : En önemli kısımlardan
biri. Önlemler ile biraz daha rahat takılabilir, kavga edebilir, savaşabilir hatta ölüm süsü verip kaçabiliriz bile hehe. Örnek; Ölmeyeceğim, acıya dayanıklıyım, suda nefes alabiliyorum, sevdiklerim ölmeyecek, istedemediğim sürece hiçbir kavgayı, yarışı, iddiayı kaybetmeyeceğim, Okuldan atılmayacağım, hapise girmeyeceğim, istemediğim sürece yakalanmayacağım, trawma geçirmeyeceğim vb."

Geçmiş: Oradaki sizin geçmişi. Ne de olsa geçmişi olmayan hiçbir canlı yoktur. Örnek; "Ailem oldukça güçlü safkan büyücü bir aile. Oldukça varlıklılar. Çoğu aile tarafından saygı görüyorlar. Nesillerdir safkan bir aile. Onlar öldükten sonra tek başıma yaşamaya başladım."

İstenilen olaylar: Orada istediğiniz kişiler ile yaşamak istediğiniz olaylar. Hep okuduğum kitaplardaki, izlediğimiz filmlerdeki bazı olayları, aksiyonları, romantik anları veya komik anları yaşamak istemişizdi. Neden yaşamıyalım değil mi? Benim çok fazla var. Örnek;" Ortak salonda çapulcular ile Feyzullah söyleyeceğiz vb."

Klon: Oraya gidince burada bizi öldü sanmasınlar. Tabii uzun süreli gidenler için. Çoğu kişi "Dr'de 1 yıl, Cr'de 1 dakikaya eşit vb." gibi kavramlar kullanıyor. Ancak mesela ben "Dr'deki 1 ay, Cr'de 1 saat vb." gibi uzun zamanlar kullanıyorum. Yani diyelim siz benim ki gibi birbirine yakın bir zaman dilimi kullandınız. Ve oradaki 2 yıl burada 1 gün oluyor. İşte o zaman klonunuz devreye giriyor. Kimsenin gittiğinizi anlamaması yazmanız gerekenler var. Örnek;" Klonum benim gibi davranacak." bitti. İsterseniz ona görevler verebilirsiniz. Örnek; "Klonum ders çalışacak, kendine veya başka birine zarar vermeyecek, kendini koruyacak (zaman kötü kolaa g*tü hehe), dini görevlerini (hangi dine mensupsanız) yerine getirecek, (okul zamanı ise) okuluna gidecek, ödevlerini yapacak, öğretmenleri ile arkadaşları ile arasını iyi tutacak vb.

Bekleme odam: İllaki bekleme odasına gitmenize gerek yok ancak önce bekleme odasına sonra istediğiniz gerçekliğe geçmek istiyorsanız tavsiye ediyorum. Dediğim gibi zorunlu değil tabii. Ayrıca istediğiniz her yer olabilir. Bir deniz, okul, hastane, eviniz, veya uçsuz bucaksız bir okyanus. Örnek; Bekleme odam yeşillik, çiceklerin olduğu, uçsuz bucaksız bir ova. Orada arkadaşlarım beni bekliyor. Onlar beni geçirecek. Geçiş yapacağım kapı kırmızı, yeşil işlemeli, sarmaşıklarlarla çevrili bir kapı vb."

Zaman: Zaman olayı önemli bir şey. Orada yıllarınız geçerken buradada aynısının olmasını istemezsiniz değil mi. Dr (yani istesiğimiz gerçeklik) ve Cr (Şuan bulunduğumuz gerçeklik) arasındaki zaman. Örnek; Dr'de 1 yıl, Cr'de 1 dakika. (Böylece orada 60 yıl geçince burada sadece 1 saat geçmiş olacak.)

Evvet aklıma bu kadar geldi hehe. Neysem. İstesiğin bir film, anime, çizgi film vb. bir Script var ise yorumlara yazın. Elimden geldiğince o gerçekliğe uygun bir scriprt hazırlayıp bölüm olarak yayınlarım. Ve yahut istediğiniz bir dilde isimler falan da olabilir. Bölüm olarak paylaşırım. Merak ettiklerinizi sormaya çekinmeyin. Sağlıcakla kalın.

 

Shifting nedir? Shifting nasıl yapılır? Shifting denemelerim. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin