Evvet kitaplar için örnek bir script istendi. Tabii ben bunu unuttum ve bilmem kaç gün sonra aklıma geldi ve şimdi yazıyorum hehehe. Neysem.
Script hazırlayacağım kitabın adı "Karanlık Yolculuk" yazarı "Laura Bradley Rede". Şahsen mükemmel bir kitap. Vampirler, kurtadamlar, cadılar ve troller ile ilgili mükemmel bir kurgusu var. Ancak beklenen değeri görmemiş bence. Neysem kitabı almak isterseniz fiyatı oldukça ucuz. Sanırım 7-8 TL olmalı. Tamam kitap reklamı yaptım bildiğin. Neyse alın kitabı okuyun ciddiyim çok güzel. Öhöm.
Evvet aslında bir diziye filme script yazmakla aynı olay ama ben örnek olsun diye yazacağım.
Adım: Lavinia Midnight
Yaşım: 18 (?)
Kimlik bilgilerim: (Bildiğiniz kimlik bilgileriniz. Yani kan grubunuz, doğum tarihiniz, dininiz vb. Bunun için kimliğinize bakarak yardım alabilirsiniz. Neden yazıyoruz diyorsanız orada bir olay oldu ve kimlik bilgilerinizi sorsa lap diye kalmak istemezsiniz değil mi?)
Dış görünüşüm: Kahverengi uzun saçlar, zümrüt yeşili gözler, düzgün beyaz dişler, 1,64 boy, 48 kilo vb. şeyler. Kısaca kendinizi tasarlayın aga oyundaymış gibi.
Soyum/Geçmişim: Bir vampir cadıyım. Ancak çok güçlü bir melez olduğum için klandan(?) kovuldum. Yıllarca sadece bir vampir gibi davrandım. Annemi ve babamı tanımıyorum. Şuan ise 18 yaşındaki sıradan bir lise öğrencisi gibi yaşıyorum.
Arkadaşlar: Luka, Cicely, Ander, Emmie, Zoe
Okulum: (Adını unuttum aga ya)
Klon: (Örnek script den bakın üşendim ühü)
Güvenlik: (Örnek script den bakın üşendim ühü)
İstenilen olaylar: (Özel olarak yaşamak istediğiniz olaylar)
Zaman: (Örnek script den bakın üşendim ühü)
Evvet aklıma bu kadar geldi. Eksikleri söylerseniz eklerim. Kendinizde ekleyebilirsiniz veya daha detaylı yazabilirsiniz. Dediğim gibi bir diziye, filme gitmek için yazdığımız scriptten farkı yok. Sağlıcakla kalın ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shifting nedir? Shifting nasıl yapılır? Shifting denemelerim.
Non-Fictionİsmi herşeyi açıklıyor bebek;)