Evvet arkadaşlar. Şimdi ne özürü diyeceksiniz. Öhöm. Mesajlara kısmıyla alakalı.
Bugün arkadaşım bize geldi (xwasliq)
REKLAMLAR;
Yazarı xwasliq olan "Pusula" isimli kitabına bakmanızı tavsiye ederim. Kitap aşk, drama ve komedinin harika bir kitap. Bölümleri kısa olduğu için sıkmıyor.
REKLAMLAR BİTTİ.
İşte bu kardeşim bize geldi. Biz konuşurken bir ara Wattpad'e girdik. Sevgili kardeşim dedi sen mesaj bölümüne bakmıyor musun?
Bir baktım bildiğin aylanmış (Yıllanmış yok yani. 1-2 ay önceden mesajlar var çünkü.). Genelde mesaj kutularım boş olduğu için (Bana yakıyoruz ühü 🚬) unutmuşum bu uygulamada mesajlar kısmı olduğunu.
Bu yüzden yazmak istedim. Tabii mesajlar kısmı olduğunu tekrar öğrenince artık daha dikkatli olacağım. Yani yazabilirsiniz sorularınızı oraya da. Artık orayı da kontrol edeceğim.
Özrümüzü de dilediğimize göre bugünlük bu kadar. Şu Haikyuu animesi için script konusuna gelince. Animeyi izledikten sonra yazacağım. Çünkü düzgün birşey bulamadım. Anime de izleme listemdeydi. Sadece öne almış olacağım.
Ayrıca şu zaman olayı scriptlerdeki. Bir okuyucu uyardı. Sağolsun. Şimdi bildiğiniz üzere ben zamanı "Dr'de 1 ay, Cr'de 1 saat vb." yakın zamanlar yaptığımı söylemiştim. Aslında sizin de böyle yakın yapmanız iyi olur. Çoğu kişi burada az zaman geçmesi için "Dr'de 1 yıl, Cr'de 1 saniye", "Dr'de 10 yıl, Cr'de 1 dakika" gibi şeyler yazıyor. Ancak bu sizi çok yorabilir. Ne de olsa shifting zihnimiz ile yaptığımız bir şey. V ebu kadar uzak, uçuk zaman dilimleri kullanmak zihninize zarar verebilir/yorabilir. Zaten böyle zaman dilimi kullananlar buraya döndükleri zaman unutkanlık, odaklanma sorunu vb yaşıyabiliyorlar (Herkes değil tabii. Sizin zihninizin dayanıklılığına bağlı). Ve döndükleri zaman çok yorgun (Üstlerinden tır geçmiş gibi, hatta bazen bir süre ~4-5 saniye genelde~ adam gibi hareket edemediklerini söyleyenler var. Ancak tabii bünye meselesi. Tavsiyem daha uzun zaman dilimleri kullanmanız. "Dr'de 1 yıl, cr'de 10-15 dakika", "Dr'de 5 yıl, Cr'de 30 dakika" gibi. Bu sizi daha az yorar. Elbette bu sizin seçiminiz.
Evvet bugünlük bu kadar. Sorularınızı mesajlardan da sorabilirsiniz artık.
Sağlıcakla kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shifting nedir? Shifting nasıl yapılır? Shifting denemelerim.
Kurgu Olmayanİsmi herşeyi açıklıyor bebek;)