Merhabalar. Uzun zamandır yoktum. Hesabın şifresini unutmuştum. Ayrıca okul falan derken pek buralara bakmadım. Kitap okumam bile azaldı be. Nasılsınız? Başaran var mı hiç? Veya benim gibi hiç yapmadan yattınız mı? Yorumlara yazın. Sizinle konuşmayı özledim be.
DİKKAT SPOİLER İÇEREN BÖLÜM
Şimdi istek olarak yaptığım bir bölüm. Şahsen bende şuan Demon Slayer evreninde gitmeye çalışıyorum.
Biz scripte geçelim. Şimdi ben hashira olacağınız şekilde yazacağım. Eğer iblis olmak isterseniz ayrı bir bölüm yaparım. Mesela ben yarı iblis yarı insanım kendi Dr'ımda. Neysem başlayalım.
Demon slayer Script
Adım:Ailem: (İstediğiniz bir aile varsa onu yazın. Veya kendi ailenizi oluşturun.)
Geçmişim: (Geçmiş önemli. Aileniz hakkında, kendiniz hakkında yazın. Çoğu kişi genelde ailesinin vefat ettiğini yazar. Nasıl öldüğünü, neden öldüğünü falan yazmak iyi olur. Orada chail kalmak iyi olmaz. Veya direk Muichiro gibi hatırlamasanız da olur ;})
Yaşım:
Doğum tarihim: (Çoğunuz aklına 'Demon Slayer hangi tarihte geçiyor ki?' sorusu geliyor olabilir. 1900 şerde geçiyor. Bende şaşırmıştım ama o kadar şaşırtıcı değil. Hatırlarsanız Tanjiro ve Muzan'nın karşılaştığı bölümlerin birinde sokakta tren veyahut trawmay tarzı birşey geçiyordu. Yani mantıklı. Öhöm siz 1900 lerin başı yapabilirsiniz. Veya internetten de bakabilirsiniz. Size kalmış. Eğer ya ben uğraşamam diyorsanız direk 'Son hashiralardan dönemindeyim.' yazın ve yaşınızı net belli etmek için bir hashira İn yaşını baz alarak şöyle yazın 'Gyomei' den 12 yaş küçüğüm.' diye. Mesela Gyomei 27 yaşında o zaman siz 15 yaşında oluyorsunuz otomatik.)
Tekniğim: (Şimdi animede olan bir teknik de seçebilirsiniz veya kendi tekniğinizi de oluşturabilirsiniz. Tabii burada iken kendi tekniği yazmak zor. Doğaçlama bile yapabilirsiniz. Mesela şey yazarsınız 'Tekniğim bitkiler ile alakalı olacak, 7 stili olacak ve ben o tekniği gsliştreceğim. Tekniğimi 17 yaşında tamamlayacağı.' tarzında da olabilir. Ben doğaçlama daha çok seviyorum.)
Güvenlik önlemleri: (Eski bölümlerde zaten var güvenlik önlemleri. Kısacası orada ölmemek vb. için. Gider gitmez bir iblisin sizi yemesini istemezsiniz.)
Fiziksel ve zihinsel özelliklerim: (Bu kendiniz ile ilgili eklentiler olabilir. Mesela 'Güçlüyüm, kılıcımı çok iyi kullanıyorum, dövüşmeyi biliyorum, gerektiğinde soğukkanlı kalıp doğru kararlar verebiliyorum, paniğe kapılmıyorum, hafızam kuvvetli, bilgili birisiyim, kolay hastalanmam vb.)
Görünüş:
Yaşanacak olaylar: (Zaten orada birçok olacak ama istediğiniz belli başlı anılar varsa diye. Mesela diyelim ki Rengoku'nun ölmesini istemiyorsunuz, ve yahut diğerlerininde. Yazmanız gereken ' şu şu şu kişiler ölmeyecek.'. Veya diyelim ki oradaki biriyle evlenmek istiyorsunuz. Veya net şekilde Muzan'a karşı kazanmak istiyorsunuz. Veya bazı güzel, havalı anılar var aklınızda onlar için. Buraya yazın.)
Klon: (Bu eski bölümlerde var. Direk ilk bölümlerde Script örneğinde oradan bakabilirsiniz. Koyup koymamak size kalmış.)
Zaman: (Bu da aynı şekilde eski bölümlerde var. Klon'a bakarken görürsünüz zaten. Zaman oldukça önemli. Genelde ben 'Dr' da 1 yıl Cr'da 1 saat' yazıyorum. Eğer siz klon kullanmayacaksanız 1 yılı yarım saat veya 10 yılı 1 saat yapabilirsiniz. Dr'da bir anda uyanmak istemezseniz.)
Bekleme odası: (Bu da aynı şekilde var eski bölümlerde ısjzlajzpenxpsj. İstediğiniz her yer olabilir bir sahil, okyanus altı, uzayda bir üs, farklı bir gezegen veya sade bir oda. Size ve hayal gücünüze kalmış.)
Sanırım bu kadar. Eski bölümler ile karşılaştırıp eksik var mı bakabilirsiniz. Aklınıza takılan bir şey varsa sorun. Birazdan veya akşama başka bir bölüm atacağım. Shifterlar için bir tüyo ayrıca sohbet bölümü olur sanırım. Tekrar buraya döndüğüm için mutluyum. Hepiniz sağlıcakla kalın ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shifting nedir? Shifting nasıl yapılır? Shifting denemelerim.
Non-Fictionİsmi herşeyi açıklıyor bebek;)