Raven Metodu

2K 92 94
                                    

Evvet shifting ile uğraşan çoğu kişinin duyduğu hatta ezberlediği metod. Başarı oranı oldukça yüksek. Bazıları tek seferde yaparken bazıları daha uzun sürelerde yapıyor (Yani bu normal birşey ama buraya uzun olması için cümle koymalıyım dimi yani hehe skjdlsjdkd). Neysem evvet metod şöyle uygulanıyor;

0- Script'inizi okuyun. Yanlış bir gerçekliğe gitmek istemiyorsanız.

1- Rahatlamak için meditasyon yapınız. 10-15 dakika öneriliyor.

2- Mümkünse sessiz bir ortama geçiniz. Değilse önemli değil.

3- Deniz Yıldız pozisyonunda uzanınız. Deniz Yıldızı pozisyonu şudur kolların ve bacakların birbirine değmeyecek şekilde sırt üstü uzanma şeklidir. İnternette aratabilirsiniz. Normalde foto koyacaktım ama Wattpad gıcıklık yaptı. Neysem.

3- 1'den 100'e kadar saymaya başlayınız. Sayıları yavaş sayınız. Bu sırada gideceğiniz gerçekliği yine en gerçek şekilde hissederek hayal ediniz.

4- Aldığınız belirtilerden korkmayınız (Titreme, uyuşma, karıncalanma, terleme, üşüme, vb.)

5- Saymayı bitirince olumlamaları söyleyerek (Ben shifingi başardım, istediğim gerçeklikteyim, gerçeklik değiştiriyorum vb.) uykuya dalınız.

6- Uyandığınızda eğer başardıysanız istediğiniz gerçeklikte olucaksınız

Önemli Not: Eğer sayıları sayarken çok fazla belirti alırsanız o zaman saymayı bırakıp direk olumlamaları söyleyerek uykuya dalınız.

Evet uyumayı sevenler için iyi bir metod. Bu metodu daha rahat yapmak için uykulu olmanız daha iyi. Akşama doğru veya daha erken Julia metodunu paylaşacağım. Umarım işinize yarar. Sağlıcakla kalın.

Shifting nedir? Shifting nasıl yapılır? Shifting denemelerim. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin