Selamünaleyküm arkadaşlar. Nasılsınız. Ay uzun zaman oldu. Güzelce sohbet edelim istedim. Hem shifting hem hayat hakkında. Bu arada yukarıya bir şarkı ekledim. Sözleri aşırı hoşuma gidiyor. Ritmi ile biraz slow olsada bu tarz dinlediğim sayılı şarkılarımdan. Tavsiye derim göz atın. Hem bana shiftingi daha doğrusu oradaki hayatımı hatırlatıyor şarkı...
Öhöm şuan Uşak'ta olduğumuz için internetim az bu yüzden mutlu değilim. Ama din dersinde okumam gereken iki sureyi okuyamadığım için biraz daha mutsuzum. Şükür ki ortalamam atölye sayesinde seksen yedi küsüre çıktı. Ama daha Modelleme montaj hocası elli beşimi girmedi. Be kadar düşürecek bilemiyorum. İkinci sınavda ne yapacağım onu da bilmiyorum. Allah yardımcım olsun skjslsjsıd.
Sınıfta kalma gibi bir sorunum yok şükür. Tek sorun takdir almam. Şuan lise ikiyim. Ve şuan bile zor gibi dersler. Hadi çoğunu hallederim ama matematik işte o problem. Bizim hoca soruların konularını hatta bazen direk soru örnekleri veriyor. Ama seneye bize yine gelebilir mi belli değil. Her yıl kurul dağıtıyormuş hocaları. İnşallah bizim sınıfa gelir yoksa sınıfın matematik ortalaması ciddi düşer.
Seneye tabii matematik seçmeli olacak. Daha çok atölye olacakmış. Onlar sayesinde belki notlarım yüksek olur. Atölye uygulamalı olduğu için güzel ve eğlenceli. Modelleme montajı pek yapamıyorum ve sensörler ile hafif anlaşamıyorum ama olsun. Ardışık kontrol güzel ve mikro denetleyici dersi aşırı havalı. Kod yazmak aşırı güzel hissettiriyor. Tabii seneye CNC görecekmişiz. Bambaşka bir şey. Sanırım torna tezgahının teknolojik hali. Eh ne yapacağım bilmem. Torna tezgahı ile aram iyi değildi. Torna tezgahı derken yani orada parça yapıyoruz. Demir falan kesiyor sonra onu ölçülendirip (Kumpas ile) kesiyor, deliyor şekillendiriyoruz. Biraz uğraşılırsa aslına yapması güzel. Ama kim uğraşacak işte sjkeodjwkdjf.
12. sınıf tamamen kültür dersi olacakmış. Üni hazırlık için. Güzel aslında. Ayrıca 11. sınıfın yazı staj var. Benim gitmek istediğim bir yer var ama oraya bizim bölümden giden var mı bilmiyorum. İnşallah vardır. Oraya gitmeyi cidden isterim. Aşırı havalı görünüyor kwkdlsjdodı. Şöyle bir yer
Aşırı güzel görünüyor. Canlı da görmüştüm ama içine girmedim hiç.
Özellikle şu köprü aşırı güzel wosjwşsjpwj.Sizin okullar nasıl? Sınavlarınız falan? Bu yıl ne alıyorsunuz veya ne almayı planlıyorsunuz? Bir işte çalışıyor musunuz? Sevdiğiniz bir meslek var mı? Veya planladığınız bir üniversite, kariyer planınız var mı?
Üniversite planlarım biraz farklı. Ben Ankara'daki okumak istiyorum. Sıradan bir üniversite okumak değil adı olan bir yer okumak istiyorum. Elbette diğerleri de üniversite ama istediğim bölümde aynı şekilde orada mevcut. Bu fikrimin değişmesi için net şekilde daha iyi bir bölüm kazanmam gerekir. Tıp ile teknik üni arsında gidip geliyorum. İkisi içinde planlarım yüksek sınava çok çalışmalıyım. Bunun yanı sıra okurken maddi zorluk çekememem için de aynı şekilde liseden sonra çalışmam iyi olacak. Hehe iyi planlarım var benim bayağı ✨👌.
Shiftinge gelince. Güzelim gözümün nuru. Çok uzun zamandır denemiyordum. Bnha'ya shifting yapmaya çalışırken yapmaya aşırı yaklaşmışım bir kere. Kitabı okuyanlar bilir. O bölümü okumadıysanız hemen okuyun derim. Shifting denemeleri 7-8 isimli olan. O günden sonra nedense bir daha yapmadım, yapamadım. Moralim mi desem enerjim mi desem bilmem ama aşırı derece de düştü. Aylar sonra yaklaşık 3-4 gün önce denedim. Kimetsu No Yaiba'ya shifting yapan bir Türk ile sohbet ettiğimin akşamı. Aşırı moralim iyiydi. Kardeşim ile shifting denemeye karar verdik (Evet kardeşime de shiftingi anlattım ve öğrettim. Tabii bayağı üşeniyor yapmaya. Aynı şekilde kuzenlerime de anlattım onlar da denedi ama yapamayınca bıraktılar nsuzhwlsjsojf). O gün Bulut metodunu denemeye çalıştım.
İsterseniz o metodu da anlatırım aşırı hoş ve belirti alması kolay bir metod cidden. Ayrıca deniz yıldızı pozisyonunu sevmeyenler için ideal.
Metodu denerken ilk başta tam odaklanamadım. Olmayınca ilk aşamayı geçip ikinci aşamaya geçtim. Orası ile ilgili anılar düşünürken bayağı belirti almaya başladım. Bir süre burnuma temiz hava geldi. Hafif serin bir hava. Benim yattığım oda cidden sıcak oluyor. Küçük kardeşim üşümesin diye annem orayı pek soğutuyor sjdlskdldk. Burnuma serin hava geldikten sonra bir parfüm tarzı koku geldi. Aroması tanıdık ama hoş bir koku.
Çok geçmeden bir şey hissettim. Bir hayvan gibi. Bekleme odamda kedim olacağını yazmıştım (Kardeşimden görmüştüm kediyi jsnwlshwks). Ve o kedinin beni uyandıracağını. Kediyi hissetmeye başladığımda dikkatimi dağıtmamak adına öyle bir savaş veriyordum ki. Ama ne oldu yine? İnterneti kapalı olduğu halde telefonumdan bildirim sesi geldi. Evet AYLARDIR HİÇ BİR MESAJ VEYA ADAM GİBİ GECE BİLDİRİM GELMEYEN BANA İNTERNTİM KAPALI OLDUĞU HALDE BİLDİRİM GELDİ.
Allah'ım aşırı kötüydü ya. Bildirimi duyunca herşey bozuldu. Etraftaki sesleri duymaya başladım. Annelerim sohbetini, kardeşimin nefes alıp verişini, her şeyi... Öyle üzüldüm ki yanı anlatılmaz yaşanır. Ne diyim Allah düşmanıma vermesin wjlsksldke.
Şuan Uşak'ta olduğum için deneyemiyorum. Belki hafta sonu denerim.
Kardeşim de aynı metodu yapmıştı. O da parfüm kokusu almış ama sonra uyuya kalmış metodu bitirmeden ahdkwjskejdsoja. Eh bu da böyle bir anı. Acı biraz ama olsun snskksjslajs.
Bu akşam düğün var. Yıllardır görmediğim, teyzem vefat etmese arayıp sormayan akrabalarımı göreceğim sanırım. Eminim ki yüzüme deneseler bile içlerinden 'Iy bu kız yine kilo mu almış? Camış gibi olmuş.' derler. Yani benim için bu dedikleri umurunda değil ama babam öyle bir psikolojiye soktu ki beni. 'Kilolular düğüne mi gider? Hadi ama insanların göz zevkini bozarsın. Az ye şiirin ayı gibi...' diye diye biraz özgüvenim düştü. Yani bende zayıflamak isterim ama üşeniyorum tamam mı. Hem şuan Allah'a şükür bir problemim yok. Kiloluyum diye yani ne bilim göz zevki bozmak ne aga. Ben oraya ne için gidiyorum insanların gözüne güzel görünmek için mi akraba düğünü olduğu için mi. Aa. Neysem.
Bunun yanı sıra hesaba giremediğim sürede yaptığım en iyi iş çevirmenliğe başlamak oldu. Webtoon çevirmenliği. Annemler direk 'Para kazanıyor musun sanki?' deselerde ben memnunum. Hem kimi hiç tecrübesi olmadığı halde ücret öderki? Şuan bunu az çok tecrübe için yapıyorum hem seviyorum. Okumanızı tavsiye ederim konusu çoğu webtoon dan farklı bir webtoon. Normalde kadınlar ana karakter olurken bu webtoon da erkek ana karakter. Adı The Emperor Reverses Time. Mangacım sitesinden okuyabilirsiniz. Bazı serileri üye girişi ile okuyabiliyorsunuz. Birileri şikayet etmiş. Neyine ettilerse neyse. Gidin okuyun aşırı güzel seri. Hehe.
Sizler nasılsınız. Uzun aradan sonra böyle bir bölüm atmak istedim. Aklımda başka bir kitap fikri var. Konusu boyutlar, verenler, geçmiş gelecek paradoksları vb. şeyler ile alakalı bir kurgu. Biraz kafamı toparlayalım öyle birşey yazacağım. Okursanız pişman olmazsınız.
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere. Hepiniz sağlıcakla kalın ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shifting nedir? Shifting nasıl yapılır? Shifting denemelerim.
Non-Fictionİsmi herşeyi açıklıyor bebek;)