Evvet merhabalar. Hepinizin bayramı kutlu olsun.
Şimdi elbette shifting yapmak iyi güzel hoş. Her zaman izlediğimiz bilim kurgu filmlerindeki gibi gerçeklik değiştirmek falan mükemmel. Ancak bazen twk başına yapmak sıkıcı olabilir. Yani bir arkadaşın ile olmak çok daha eğlenceli olabilir (Kimi kandırıyorum, tabii ki mükemmel olur aga.). Veya kuzeni, kardeşim vb. İşte beraber shifting yapmaya "Grup Shifting" diyoruz.
Aslında çok kolay. Normal shiftingden farkı yok. Shifting yapmak istediğin arkadaşının ile ortak bir metod seçiyorsunuz. Raven, Alice, Pillow vb. Fark etmez. Kendi oluşturduğunuz bir metodu da kullanabilirsiniz. İşin asıl kısmı burada.
Shifting yapacağınız kişi ile yan yana olmalısınız. Yani mesela siz bir koltukta arkadaşınız diğer koltukta. Yani aynı ortamda bulunmalısınız.
Ee diyeceksini "Bacım, bu karantinada nasıl yapalım?" veya bazılarınız (benim gibiler) "KARDEŞ KARANTİNAYI FALAN BIRAK DAHA NORMALDE BİLE BİRBİRİMİZDE KALMIYORUZ!" falan.
İşte bu durumda da yapacağımız şey GÖRÜNTÜLÜ SOHBET.
Yani kısacası grup shifting yaparken en önemli şey birbirini görmek, hissetmektir.
Telefon, bilgisayar veya tabletinizden birbirinizi zoom, WhatsApp veya herhangi bir uygulamadan götürülürken arayacaksınız. Telefonnu yanınıza koyacaksınız. Ve seçtiğinizde ortak metodu uygulayacaksınız. Eğer başarırsanız arkadaşınız ile aynı gerçeklikteyim olacaksınız.
Tabii güvenlik önlemi almanız daha iyi olur. Yani arkadaşınız başaramasa bile onun klonunu görme ihtimaliniz var. Bunu engellemek için scriptinize "X'in klonu olmayacak. Eğer başaramassa o olmayacak." gibi şeyler yazmalısınız.
Script konusuna gelince. Scriptiniz kişisel bilgiler hariç her şey aynı olmalıdır (Aynı gerçekliğin gitmeniz için.). Örnek versem daha iyi. İşte script örneği;
Adım:
Yaşım:
Bedensel özelliklerim (Saçlarıma, kaşlarım ve kirpiklerim hariç kılım tüyü yok, ağzımı kokmuyor, her zaman güzelim, kilo almıyorum vb.):Kişisel özelliklerim: (Çok güçlü hafızam var, pratik zekaya sahibim vb.):
Kimlik bilgilerim:Kimlik bilgilerim: (Anne, baba, kardeş, kan grubu, doğum günü, doğum yeri vb.):
Dış görünüşüm: (Saçlarım siyah/mor/yeşil renkli, belime geliyorlar, göz tipim y yavşak, gri renkli gözlüyüm, uzun parmaklarımı var, kum saati tipi bedene sahibim, sportif vücudum var vb.):
Güvenlik "Ben Dr": (sınırsız param var, ölümsüzüm vb.)
Geçmişim:
Mesleğim/Okulum vb. :
(Varsa) Klon:
Buraya kadar olan (Aklıma gelenler. Elbette ekleme yapabilirsiniz.) yani kişisel bilgileri siz kendinize yazacaksınız. Yani ortak yazmanıza gerek yok. Ama bunları;
Gitdiğimiz gerçeklik: (Jujutsu Kaisen, Tokyo Ghoul, Harry Potter, Star Gate, Doktorlar veya kendi tasarladığınız gerçeklikte olabilir.)
Kiminle beraber olacağım:
Güvenlik: (X başaramassa o olmayacak, trawma geçirmeyeceğiz, oraya bağlanmayacağız vb.)
Uyandığımız yer:
Başarırsak: (Kahve kokusu, araba sesi, sınıfı gürültüsü falan duyacağım/hissedeceğim vb.)
Zaman kavramı : (örn, Dr'de 2 yl burada 1 saat gibi.)
(Varsa) Bekleme odamız: (Grup Shifting de bekleme odası tavsiye ediliyor. Böylece arkadaşınız başardımı başaramadı mı bilebiliyorsunuz.)
Dönüştürme şifresi : ( Saçma salak gün içinde söyleme ihtimalinizin olmadığı şeylere olursa daha iyi olur.)
Tıpatıp aynı yazmalısınız. Yani öznel şeyleri farklı, nesnel şeyleri aynı yazmalısınız.
Aklıma bunlar geldi. Eksiklerim varsa söylerseniz sevinirim. Aklınızda sorular varsa söyleyin. İstediğinizi script örnekleri varsa onlarıda söyleyin. Bulabildiğim kadar yazmaya çalışırım.
Hadi sağlıcakla kalın;) Ve tekrar bayramınız kutlu olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shifting nedir? Shifting nasıl yapılır? Shifting denemelerim.
Non-Fictionİsmi herşeyi açıklıyor bebek;)