Yep. Uzun zamandır bölüm atmıyorum. Normalde shifting denemelerimden atmayı düşünüyordum. Ancak adam gibi deneme yapmadım son zamanlarda. Şu son bir-iki haftadır ortalık karışıktı. Neysem. Bir takipçi istedi. Ehe.
Şimdi bu metod oldukça kısa ve kolay bir metod. Başaran kişiler 10-15 dakika gibi kısa bir sürede başarıyorlar (Başaranlar tabii). Daha öncesinde bu metoda pek dikkat etmemiştim. Çünkü Teta (Theta) dalgaları benim başımı ağrıtıyor ;'). Her neysem. Metoda geçelim.
1- Teta dalgaları açın (YouTube "Shifting Teta dalgaları yazarsanız çıkar. Yabancı ve Türk kanallardan. İster kulaklıkla dinleyin ister kulaklıksız. Size kalmış.)
2- Dr' a geçiş yapacağınızdan yani shiftingi başaracağınızdan emin olun (En ufak bir endişeniz bile olmasın başaramayacağınıza dair. Başaracağınızdan adeta adınızdan bile çok emin olun ~Kim bilir evlatlık falansanız belli olmaz. Ama shiftingi başaracağınız emin olabilirsiniz ehe~.)
3- Olumlama yapmaya başlayın. Ama gelecek eki (-ecek, - acak) yerine şimdiki zaman eki (-yor) kullanın (Edebiyat dersimiz bitmiştir.). Yani "Shiftingi başaracağım" yerine "Shiftingi başarıyorum, shifting yapıyorum vb.".
4- Çevreniz değişmeye başlayınca (Dr'daki sesleri, kokuları duymayada başlayabilirsiniz.), korkmayın. Gözlerinizi açmayın.
5- Etrafınızın değiştiğinden emin olunca gözlerinizi açın (Bazıları değişmeye başladığını fark ettikten bir süre sonra açın diyorlar. Size kalmış.).
Oldukça güzel bir metod. Metod çok kısa sürede işe yarıyabiliyor. 10 dakika gibi kısa sürede bile başaranlar var bu metodda. Yani çok kısa sürdü falan demeyin metodu uygularken. Bir gün hepimiz başarıcağız inşallah.
Sorularınız, merak ettikleriniz varsa sormaktan çekinmeyin. Haydi sağlıcakla kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shifting nedir? Shifting nasıl yapılır? Shifting denemelerim.
Non-Fictionİsmi herşeyi açıklıyor bebek;)