İSTEMEDEN SHIFTING YAPTIM SANIRIM!?

1.2K 69 95
                                    

Selamünaleyküm kardeşler. Yani şoktayım hala. O kadar tuhaftı ki. Aynı heyecan hala var be. Üstüne bu olayı yazmak daha yeni aklıma geldi. Aptalın tekiyim ksldlskdldkd. Öhöm şimdi ne olduğunu anlatayım hemen.

Şimdi dün akşam telefona bakıyordum. Ve yine scriptimi değiştirmeye karar verdim. Jujutsu Kaisen scriptimi sildim*. Ve kendi oluşturduğum birşey yazdım. Seri katilli matilli oldukça güzel birşey oldu ama sksklsksld. Neyse. İşte scripti saat gece bir gibi yazmaya başladım. İki gibi bitti yattım. Ancak meditasyon falan yapmamıştım. Yani aklım hala Jujutsu Kaisen'deydi. Telefonumun şarjı bittiği (Script'imi telefondaki notlar bölümüne yazıyorum ben genelde) halde yastığın altına koydum. Sonra metod deneyecektim ama uyuya kalmışım. Ama shfiting yapma niyeti ile. Uyandığımda başka bir yataktaydım. Kalktım üstümde Jujutsu Kaisen'deki okul kıyafetinden vardı. Ama benim eski scriptime yazdığım gibiydi (Yani kendi tasarladığım haldeydi). Sonrasında Gojo ve Geto (Oradaki sınıf arkadaşlarım.) ile bir olayı çözmeye gittik. Geceydi. Dışarıda deniz vardı. Ama gece olduğu için siyahtı ve zor görülüyordu. Etraf biraz eski köy gibiydi. Bu yüzden etrafta lamba falan pek yoktu. Ama çok güzeldi deniz. Neyse. İşte olay tuhaftı. Yani araştırdığımız şey. Lanetli eşya ararken kocaman bir sivrisinek sürüsünü serbest bıraktık.

Zaten asıl olay orada koptu. Çünkü ben bilincimin yerinde olduğunu fark ettim. Sivrisinekleri salmadan önce. Ben sivrisinekleri salmak istemedim. Sanırım Gojo yaptı. O sivrisineklerin sesleri, üstüme konmaları. Ve benim onları öldürmem smdlkslsksks. Her şeyi hissediyordum. O an fark ettim. Ama rüyada olduğumu değil. Shifting yaptığımı (sanırım). Bir tane daha sivrisineği Gojo'ya söylenirken öldürdüğümde aklıma telefonuma bakmak geldi. Eğer bu rüya ise telefonumda Lifa App olmazdı. Ama eğer shifting yaptıysam Lifa App olmalıydı.

Cebimden telefonumu çıkardım. Heyecan ve korkuyla karışık telefonu açtım. Ve BUM! LİFA APP ORDAYDI. PEMBE KLASÖRÜNÜN ALTINDA (Ben uygulamaları renklere göre ayırırım).

Şok olmuştum. Sevinçten yanımdaki ev sahibinin oğluna (O sivrisineklerin bulunduğu evin sahibinin çocuğu. Junpei'ye benziyordu ayrı konu) sarıldım. Hem sarılıyor hem de "BAŞARDIM, BAŞARDIM!" diye bağırmaya başladım deli gibi (Eh o kadar başarmışız sanırım tabii ki bağıralım çağıralım skslslskslfks.).

Sonrasında biraz sakinleşince tekrar telefonu aldım. Ve Lifa App'i açtım tekrar. Uygulamaya bakmaya başladım. Uygulamanın dış tipi instagram gibi pembe, turuncu, kırmızı ve sarı karışıktı. Üstüne "Lifa App" yazıyordu. Ama alt alta ve merdiven gibi. İç dizaynı dark mod gibiydi.

Bunun gibi birşeydi (Umarım gözleriniz kanamaz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunun gibi birşeydi (Umarım gözleriniz kanamaz. Saniyeler içinde çizdim wkskalsjlsjs. Ayrıca uygulama da yazan şeyleri hatırlamadığım için karaladım. Sadece bir şeyi hatırlıyorum yazan.) Sonrasında şu ikinci resimdeki renkli kısımda siyah yuvarlak varya. Ben ona dokundum. İki seçenek çıktı (çizdiğim boşlukların yerinde.). Ve ben soldakine tıkladım.. Sonrasında üstünde Exit mı Until (anlamını biliyorum ama aklımda öyle kalmış.) ne yazdığını gördüm.

Direk "HASS S*KTİR" diye küfrü bastım. Meğer bastığım yer gerçeklikten değiştirme yeriymiş (Herkeste değişir. Yani sizde de öyle olacak diye endişelenmeyin.). Gözlerimi sıkıp "Lütfen geri dönmeyeyim, Lütfen dönmeyeyim.." demeye başladım. Ama maalesef gözlerimi açtığımda burada uyandım.

Yani rüya değil. Lucid rüya da değil. Gerçekti. Bildğin shifting yaptım aga sanırım. Ama istemeden ve tuhaf şekilde. Lifa App olayı tuhaftı biraz. Ne de olsa ben hiçbir scriptime Lifa App'te öyle bir özellik olacağını yazmadım. Hatta Lifa App ile sadece scriptimi değiştirebildiğimi yazmıştım. Ve Lifa App'i açma niyetim de zaten Scripti'ime bakmaktı. Çünkü daha önce böyle bir script hazırlamamıştım. Ama shifting yaptığıma eminim. Çünkü üstümdeki kıyafet bizzat kendi tasarladığım kıyafetti. Ayrıca bilinçliydim. Ve bedenimde oradaki bedenimdi. Yani çoğu şey eski scripitime göreydi. Sadece bazı değişiklikler vardı. Tuhaftı..

Umarım bugün istediğim yere shifting yapmayı başarırım. Hala çok mutluyum. Istediğim yer değildi ama bildiğin shiftingi başardım be.

Sizin de böyle yaşadığınız şeyler var mı? Ve yahut bu yaşadığımı ile ilgili fikirleriniz var mı? Yazarsanız sevinirim.

Sağlıcakla kalın. Birgün hepimiz istediğimiz yere gideceğiz inşallah ;)

Shifting nedir? Shifting nasıl yapılır? Shifting denemelerim. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin