Selaamss!
Satır arası yorumlar yaparak oy vermeyi unutmayın. Attığınız yorumlar ve oylar bölümlerin uzunluğunu arttırır, daha kısa sürede gelmesini sağlar. Keyifli okumalar!
Medya Deniz Alasayvan.
"Sıkıldın mı?" Yanıma yerleşip bar tezgahına uzanan İlteriş'e başımı onaylar anlamda salladım. Yenilenen kadehimi dudaklarımın arasına sıkıştırırken birkaç yudum aldım ve bakışlarımı ona çevirdim. Kravatını gevşetmiş, saçları dağılmış bir şekilde bana bakarken hafifçe göz kırptı ve sırıttı. Onun bu neşeli hâli beni de gereksiz yere mutlu ederken sırıtmama engel olamadım.
Gece boyunca kumar oynamışlardı ve kaybettiği küçük rakamların dışında kat kat kazanmış, paranın içinde yüzecek duruma gelmişti. Genelde onun yanında dursam da sonunda sıkılmış, kendimi alkolün kucağına bırakmıştım. Buradaki herkes, benim tam tersime, eğleniyor gibiydi. Gece boyunca kahkahalar atmış, köşeye kurulan ses sisteminden şarkılar açarak dans etmişlerdi.
"Başım çatlıyor." Mırıltıyla bana bakarken elindeki kadehi dudaklarına götürdü. "Bu baş ağrısının üzerine alkol çok güzel gider, doğru yoldasın." Bu sefer ben de ona mırıldanırken ses sisteminden romantik bir şarkı yankılandı. Tüm gürültüsüyle mekânı inleten şarkı yüzümü buruşturmamı sağlarken sahnede dans eden çiftlere baktım göz ucuyla.
"Kalk hadi!" Gözümün önüne uzatılan el duraksamamı sağlarken şaşkınlıkla ona baktım. Diğer eliyle önümdeki kadehi arkaya iteledi ve ısrar eden bir tonda bana baktı. "Eve mi gidiyoruz?" Bana sırıtan bir ifadeyle bakarken elimi kendi eline hapsetti ve çekerek oturduğum tabureden kaldırdı. "Hayır, dans edeceğiz."
"Ne, ne dansı?"
İlteriş beni dinlemeden ortaya çekerken elini belime yerleştirdi ve kendine doğru çekti. Aramızdaki mesafeyi kapatıp elleimi omzuna bırakırken bakışların hepsi bize döndü. Tedirgin görünmemek için rahat davranmaya çalışırken çalan yavaş melodiye ayak uydurmaya çalıştım. İlteriş'in iri eli, belimi sarmalamışken diğer eliyle parmaklarımızı birbirine kenetlemişti. Dışarıdan normal bir çift gibi görünüyor olsak da fazlasıyla anormaldik. Tüm bu saçmalıklar bizi, daha da anormal kılıyordu.
"Çok güzelsin."
Ortaya aniden bıraktığı iltifatla duraksarken İlteriş belimdeki elini çözdü ve birleşen ellerimizi havaya kaldırarak dönmemi sağladı. Kendi etrafımda, kırmızı kuğu gibi dönerken bedenlerimiz yeniden birbirine yapıştı ve eli ait olduğu yeri, belimi buldu.
"Çok göz kamaştırıyorsun."
Sese aldırmadan, iltifatlarını kulağıma sıralarken omzundaki elimi sıkılaştırmadan edemedim. Vücudumu saran tatlı heyecana anlam veremezken midemde kasılmalar meydana geldi. Sanki birileri bizi duymuyormuş gibi hissederken utanmama engel olamadım ve başımı İlteriş'in omzuna yasladım.
Üzerimde alkolün verdiği rahatlama da vardı ama İlteriş'e yakınlaşmak ve kolları arasına girmek istiyordum. Hayır, ona olan nefretim ve hırsım körelmemişti. Sadece, sadece yakınlaşmak istiyordum.
Şarkının ritmiyle birlikte sağa ve sola sallanırken klasik bir dans etmiyor gibiydik, yani bence öyleydi. Normal danslarda sadece uyumlu sağa sola gitme ve sallanma vardı ama İlterişle bieleşmiş bedenim farklıydı. Bunu anlayabiliyordum. İlteriş, belimdeki eliyle kalçamı sağa ve sola sallamamı sağlıyor, o ritime kendi uyarak bacaklarını hareketlendiriyordu ve ortaya harika bir iş çıkıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÂRUMAR
Teen Fiction"Perişan..." Kulağıma fısıltısı ulaşırken kulak mememi dişlerinin arasına aldı ve kışkırtıcı bir şekilde emdi. Ellerimi saçlarına çıkarıp avuçlarken kendime doğru çektim. "Sen perişan olacak en son insansın İlteriş Kara!" Fısıltılı ve hırlamaya benz...