Selaamss!
Sol altta bulunan küçük yıldıza basmayı ve satır arası yorumlar bırakmayı unutmayın ki bölüm hakkındaki yorumlarınızı okuyayım.
Keyifli okumalar!
"Sen çap mı yürüyorsun bana mı öyle geliyor?" Arkamdan bana seslenen İlteriş'e ters ters bakarken merdivenlerden inmeye çalıştım. Kasıklarıma batan sızılar düzgün yürümeme engel olurken dişlerimi sıkıp kendimi zorladım. "Evet, evet! Sen çap yürüyorsun..."
Yeni bir şey keşfetmiş gibi bilgilenen adam yeniden sinirlerime dokunurken homurdandım. "Sabahın köründe kaldırdın ya hani... Uykumu alamamış olabilirim!"
"Uykusuzlukla çap yürümenin ne gibi bağı var Şahmeran? Gece benimle kalkıp baskına gelen kadın da uykusuzdu ama yamuk yumuk yürümüyordu."
3 kere ve fazlasıyla sert seviştiğimiz için olabilir mi sayın aptal?
"Uyusaydım eminim daha düzgün yürürdüm."
"Yeni uyku düzenine alışman gerek Şahmeran. Sağlıklı ve dinç bir bedene ulaşıp güçlenmen gerek."
"Arkadan kalçamı izlemeyi kes ve önüme geç artık!" diye hırlarken merdivenin ortasında durup ona döndüm ve ters ters baktım. İlteriş'in bakışlarını tam olarak kalçalarımın üzerinde yakalarken şeker çalan suçlu bir çocuk gibi bakışlarının benden kaçtığına şahit oldum. "Bugün de tersinden kalkmış benim minik farem." diye sırnaşan adam önüme geçerken merdivende olmamdan fırsat bilip bacaklarımı beline sardım. Ellerimi boynuna yerleştirip sırtına çıkarken sırıtıp çenemi geniş omzuna yerleştirdim.
"Deh atım, deh!" İlteriş, başını bana dönmeye çalışıp bana kızgın olduğunu gösterirken ona aldırmadan sırıttım ve başımı boynuna doğru yatırdım. "Hadi ama koca bebek! Hiç eğlenceli değilsin."
Kahkahama engel olamayıp gülerken İlteriş, ellerini bacaklarıma sardı ve koşarak merdivenlerden inmeye başladı. Onun hızıyla birlikte çığlık atarken başımı omzuna doğru bastırıp kollarımı sıkılaştırdım. Gülüşerek evin içinde koştururken İlteriş beni sırtından atmaya çalıştı. Onun bu çalışmasına daha sıkı sarılarak cevap verirken morluklarla dolu boynuna dudaklarımı bastırdım.
Birlikte gülüşerek bahçeye çıkarken eğlencemin sona erdiğini anladım. Bahçeye yerleştirilen spor aletleri tüm moralimi anında düşürürken İlteriş'in sırtından yavaşça aşağı indim.
Kayseri'den evimize dönmüştük. Akşamında anında uyumuş ve sabahında İlteriş tarafından erkenden kaldırılmıştım. Bana eğitimimin başladığını söylemiş ve hazırlanmamda yardımcı olmuştu. Altımda siyah bir tayt üzerimde ise sporcu sütyenim vardı. Ne yapacağımı bilmeden bilinmezliğe hazırlanmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÂRUMAR
Teen Fiction"Perişan..." Kulağıma fısıltısı ulaşırken kulak mememi dişlerinin arasına aldı ve kışkırtıcı bir şekilde emdi. Ellerimi saçlarına çıkarıp avuçlarken kendime doğru çektim. "Sen perişan olacak en son insansın İlteriş Kara!" Fısıltılı ve hırlamaya benz...