Selaamss!
Satır arası yorumlar yaparak oy vermeyi unutmayın. Attığınız yorumlar ve oylar bölümlerin uzunluğunu arttırır, daha kısa sürede gelmesini sağlar. Keyifli okumalar!
Bana vakit ayırıp kapaklara uğraştığın için çok teşekkür ederim güzelim ❤ Kapağını kullanamadım ama hepsini bölümlerde paylaşacağım Ceyda_Nazz
Açılan araba kapısıyla kucağındaki beni yerkeştiren İlteriş'i dikkatle izledim. Yüzündeki sinirli ifade hâlâ gitmemiş, ben kıkırdadıkça bana ters ters bakıyordu. Onun beni azarlamaması için çenemi çekip rahat koltuğa yerleşirken üzerime eğildi ve kemeri tutup sertçe yuvasına oturttu. "Her konuda böyle sert ve asabi misin?" İmalı tonda ona fısıldarken sol omzunun üzerindeki meleğin göz kırpmasıyla kıkırdamama engel olamadım. İlteriş, beni oturduğum koltuğa baskılarken yaklaştı ve tehditvari bir şekilde burnunu burnuma bastırdı. "Evet, bu sertliğim kimi zaman can yaksa da kimi zaman zevkten dört köşe olmanı sağlar. Göstermemi ister misin?"
Hissettiğim duygu yoğunluğunun ve şarhoşluğun verdiği arsızlıkla başımı onaylar anlamda salladım. Suratımda oluşan sırıtmaya engel olamayıp ellerimi havaya kaldırdım ve İlteriş'in suratını avuçlarımın içine aldım. Ona izinsiz dokunmamla gerilen bedeni şu an pek umurumda olmasa da hoşuma gidiyordu.
"İsterim, hadi yap." Arsız arsız konuşmayı tercih ederken duraksayan yüz ifadesiyle baktı. "Her şey benim isteğimle olmayacak mıydı? İstiyorum işte, hadi yap!" Takındığım inatçı tavırla İlteriş'in yanağındaki elimi saçlarına daldırıp geriye doğru taradım ve çekiştirdim. Yüzündeki ifade git gide değişirken dikkatle bana baktı. "N'apıyorsun Şahmeran? Bana neden böyle dokunuyorsun?" Şaşkın çıkan sesiyle duraksarken saçlarındaki elimi çekip yeniden yanağına yasladı. Bu sefer ben şaşırıp ona bakarken parmaklarımı hareketlendirip yüzünü okşadım.
"Beni seviyorsun..."
İlteriş, şaşkın bir şekilde bana bakarken yüzünde gördüğüm buruk gülümsemeyle bana baktı. Onu anlayamamanın verdiği şaşkınlık ve alkolün verdiği sarhoşlukla alık alık bakınırken kendini ayaklarımın dibine bıraktı ve yanağını çıplak bacağıma yaslayıp öylece onu sevmemi bekledi.
"Bana dokunuyorsun, bana sevgi gösteriyorsun, beni birisi seviyor..."
Kendi kendine sayıkladığı şeyle dizlerime yatarken ellerimi suratından çekip saçlarına daldırdım ve uçlarıyla oynadım usul usul. "Evet, seni seviyorum. Seni daha önce kimse sevmedi mi?" Sarhoşluğun verdiği pelteklikle ona bakarken gözlerini kapattı. Öylece dururken ona dokunmama izin verdi ve kendini sevdirdi. Kapı açık, İlteriş ayaklarımın dibine çökmüş ve gözlerini kapatmış, öylece bekledi.
"Beni kimse sevmedi, böyle sevmedi."
Boğuk çıkan sesiyle kollarını bacağıma sararken başını biraz daha bastırdı. Onun bu hali, sarhoş olan bedenime fazlasıyla farklı gelirken sesimi çıkarmadım ve onu sevmeye devam ettim.
Onun başını kimse okşamamış mıydı?
Onun yüzünü kimse sevmemiş miydi?
"İlteriş..." Fısıltılı çıkan sesimle yattığı yerden başını kaldırdı ve dikkatle bana baktı. Anında kızaran gözleri, içimdeki bir yerleri derinden yakarken dönüp ona baktım. "Söyle bir tanem." Siniri geçmiş bir şekilde bana bakan adamı incelerken yükseldi ve yüzündeki ellerimi alıp dudaklarına götürdü ve avuç içlerime öpücükler kondurdu. Karşımdaki görüntünün bir hayal mi yoksa gerçek mi olduğunu algılayamazken İlteriş uzandığı yerden doğruldu ve dudaklarını saçlarıma bastırıp öylece bekledi. "Kızmayacağım sana, korkma benden."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÂRUMAR
Teen Fiction"Perişan..." Kulağıma fısıltısı ulaşırken kulak mememi dişlerinin arasına aldı ve kışkırtıcı bir şekilde emdi. Ellerimi saçlarına çıkarıp avuçlarken kendime doğru çektim. "Sen perişan olacak en son insansın İlteriş Kara!" Fısıltılı ve hırlamaya benz...