Selaamss!
Upuzun bir bölümle geldim. Sizi ve buraları çok özledim. Bu bölüm satır arası yorumların artmasını ve beni mutlu etmenizi istiyorum. Bence yaparsınız öyle bir krallık. Sizin yorumlarınızı okumayı seviyorum.
400-500 yorum gelirse fazla mutluluktan dans ediyormuşum.
Neyse, fazla tutmayayım. Keyifli okumalar!
Banyodaki aynanın karşısında, üzerime geçirdiğim beyaz iç çamaşırını incelerken sertçe yutkunmama engel olamadım.
O kadar güzel bir parçaydı ki içinde kendi bedenim olmasına rağmen kendimden açıkça etkileniyordum.
Beyaz olması beni masum kılmıyordu. Daha kışkırtıcı olmama sebep oluyordu.
Bu tarz iç çamaşırları giymeye alışkındım ama bu farklıydı.
Kapının arkasında beni beklediğine emin olduğum adamın karşısına çıkmaya ilk defa, böylesine çekiniyordum.
İçime derin bir nefes çekerken aynanın önüne doğru ilerledim. Dişlerimi özenle fırçalayıp saçlarımı düzeltirken kullandığım parfümü özenle tenime sıktım.
Çıkma zamanımın geldiğini kendi kendime hatırlatırken çıplak topuğumun üstünde dönüp kapıya doğru ilerledim. Parmaklarım, kapının koluna değerken İlteriş'in sesi duyuldu.
"Artık çıkıyor musun, omuzuma atıp ben mi çıkartayım seni?"
"Çatlama, geldim."
Kapıyı araladığımda onu, hemen önümde dikilirken gördüm. Gömleğinin düğmelerini açmıştı ama vücudundan sıyırmamıştı. Beni bekliyordu.
Kalbim hızlı hızlı atarken kapının arkasında saklanmayı keserek hafifçe öksürdüm ve önüne doğru çıktım.
İlteriş, öylece durmuş bana bakarken dilimi dışarı çıkarttım ve kuruyan dudaklarımı yaladım.
Yerimde, sabırsız bir çocuk gibi ayaklarımı yere vura vura tepinmek istiyordum.
"Aklım durdu." İlteriş, bakışlarını vücudumda arsızca gezindirirken kurduğu cümle beni daha fazla heyecanlandırdı. "Her seferinde, daha fazla güzel görünmeyi nasıl başarıyorsun? Daha fazlası olamaz, dediğimde bile daha fazlasını gösteriyorsun bana."
"Romantik cümleler kurman için karşına iç çamaşır takımıyla mı geçmem gerekiyordu?"
Heyecanımı biraz da olsa azaltmak için kurduğum cümleye gülümsedi. Onun gülüşü beni daha fazla heyecanlandırırken "Odaya." diye mırıldandı sadece.
Verdiği emre gülümserken yanından, tenine sürtünerek odamıza geçtim.
Arsız bakışlarının kalçamda olduğunu hissediyordum. Gözlerini bir an bile kaçırmadan beni inceliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÂRUMAR
Teen Fiction"Perişan..." Kulağıma fısıltısı ulaşırken kulak mememi dişlerinin arasına aldı ve kışkırtıcı bir şekilde emdi. Ellerimi saçlarına çıkarıp avuçlarken kendime doğru çektim. "Sen perişan olacak en son insansın İlteriş Kara!" Fısıltılı ve hırlamaya benz...