Poprvé

989 36 9
                                    

I don't want somebody like you
I only want you, I only want you, yeah
Don't want somebody brand new
I only want you, I only want you, yeah
Guess I had to leave, had to leave, had to leave ya
Just to need, just to need ya, oh
I don't want somebody like you
I only want you, I only want you

Zpívala jsem si text mojí nové písničky kterou jsem právě napsala, zpívala bych dál ale někdo mi zakryl oči a položil otázku.

,, Kdo je?" zeptal se a já se jen zasmála stejně jako on. Kdyby jste se někdo ptali tak ano už je dávno po vánocích, vlastně ne tak dávno jako před čtyřmi dny. Možná se ptáte co se dělo potom co jsme s Tomem dokončily náš rozhovor o mé matce a mojí mladší sestřičce. No vlastně nic. Tom to vzal jako vyřešenou věc a šlo vidět že je rád že jsem mu to řekla a když to vzal on jako vyřešenou věc proč bych to taky tak nemohla vzít? No ne?

,, Hmmmm že by můj úžasný a nejvíc dokonalý přítel?" zeptala jsem se řečnickou otázkou. Tom sundal své ruce z mého obličeje.

,, Správně! Jako vždy lásko." řekl a sedl si zamnou na postel ,, Máš vážně talent, proč to nezkusíš někde ve studiu? Jestli chceš můžu ti někde zkusit domluvit schůzku." Nikdy jsem nechtěla zpívat nějak před lidmi.

,, Ne, ne a ne. Už jsem ti to říkala nechci zpívat před lidmi, stydím se. Co když se lidem nebudou moje písničky líbit a navíc... To je jedno."

,, Co je jedno? Aime nemyslíš že těch tajemství bylo už dost?"

,, Není to tajemství. Jen je to pro mě citlivé téma. A navíc co tvoje tajemství? Pamatuješ na tu holku? Kdo to byl?" Nehádaly jsme se, ani nekřičely spíše to byla konverzace. Sice ne moc klidná ale byla. Tom mi na to jak jinak nic neodpověděl ale když už se chystal že něco řekne, někdo zazvonil. Hned jsem vstala a běžela dolů otevřít, Tom mi byl hned v patách.

Když jsem však otevřela dveře čekalo mě docela nepříjemné překvapení. Byla to ta holka co byla v novinách s Tomem jak se líbají. Koukala jsem na ni jako na svaté zjevení a ona na mě úplně stejně. Když už mi to zírání na ni přišlo moc dlouhé obrátila jsem se na Toma který vypadal jakoby právě umřel.

,, Promiň ale ty si jako kdo?" promluvila ta dívka.

,, Na to bych se spíš měla ptát já." odpověděla jsem.

,, Jsem Tomova přítelkyně a hledám ho tu. Ty musíš být ta jeho asistentka že? Takže kde je?" Nemohla jsem uvěřit co právě řekla. Přítelkyně? Jen kolem mě arogantně prošla a hned jak si všimla Toma vydala se za ním. Hned omotala ty její ručky kolem jeho krku a zavěsila se ne něj. Ani nevíte jak moc mě to bolelo ho takhle vidět ale co jsem mohla, ale ze smutku se najednou začal šířit vztek. Jen se rozešla směrem k nim ale vlastně ke schodišti. Když si Tom všiml že odcházím odtáhl se a teď se na mě začali dívat oba.

,, Ty si fakt neskutečnej?!" řekla jsem mu když jsem ho obcházela.

,, Aime počkej!" zakřičel a rozeběhl se za mnou. Vůbec jsem nereagovala, jen jsem šla do ložnice. Ani jsem se nenamáhala zavřít dveře a už jsem jsem se rozbrečela v pokoji. Tom tam hned přišel a vzal mě do náruče a jen mi šeptal do ucha, nevím proč by mě to mělo utišit. Ty slzy a ta bolest je jen kvůli němu. Potom co už jsem se trochu uklidnila se odtáhl a začal mluvit.

,, Aime ta holka tam dole je moje ex Elle. Mezi námi to bylo vážné a potom mě pustila k vodě a odjela. Trvalo mi dlouho než jsem se přesto přenesl ale od té doby co jsem tě potkal se všechno změnilo. Já vím že poslední týdny byli matoucí a ne zrovna dobrý ale jedinou věcí jsem si na sto procent na tisíc procent jistý. Je to že tě miluju." dokončil svůj dlouhý monolog.

,, Proč?...Pro-...Proč mi tohle děláš?" říkala jsem mezi vzlyky.

,, Tak fajn... Teď půjdeme spolu dolů a já řeknu Elle všechno, že miluju tebe, že mezi mnou a jí nic není a že už ji nechci vidět. Ano?" Nevěřila jsem mu, po tom všem jsem mu nevěřila ale něco mi říkalo že bych to ještě mohla zkusit.

,, Dobře." řekla jsem a utřela si moje uslzené oči. Jen kývl a potom jsme se ruku v ruce vydali dolů. Elle zrovna seděla na gauči a koukala do svého telefonu. Hned jak si ale všimla že jsme tu odvrátila zrak a zářivě se usmála na Toma, ale poté co si všimla našich spojených rukou ji úsměv přešel.

,, Ehm Tommy co to má znamenat? Je to tvoje asistentka ne tvoj-" nedokončila větu protože ji Tom přerušil.

,, Moje přítelkyně? Ano to je. Elle tohle je Aime. A jelikož mezi námi dvěma už nic není bych tě požádal abys odešla a už se nikdy nevracela." Řekl na rovinu. Elle se rozbrečela a opustila dům. Na jednu stranu mi jí bylo líto ale na druhou jsem ráda že to Tom s ní ukončil.

,, Děkuju" to bylo jediné co ze mě vypadlo. Tom si mě obrátil a omotal své ruce kolem mého těla a já mu omotala na oplátku svoje ruce okolo jeho krku. Myslím že moc dobře věděl za co děkuji, proto se jen usmál a lehce mě políbil. Ale z toho lehkého polibku se začalo rýsovat něco víc. Pocítila jsem strašně divný pocit, chtěla jsem ho, chtěla jsem aby se dotýkal každého kousku mého těla a já mohla jeho. Tak moc jsem ho chtěla. Proto jsem se odtáhla, oba jsme zhluboka dýchaly a koukaly do očí.

,, Chci to." zašeptala jsem. On se jen usmál a kývl, sice vypadal nejistě ale souhlasil.

,, Tak to by jsme se měly přesunout do ložnice. Nemyslíš?" zeptal se a já kývla.

A opět jsme se spolu přemístily do ložnice....


Ahoj snad se vám nová kapitola líbila. Jen jsem vás chtěla poprosit abyste mě začali sledovat na instagramu: carolinw_ books. Luv u Caroline💕✨

Maybe we'll leave together  [ DOKONČENO  ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat