Pohled Toma:
Za pár hodin má Aime narozeniny a to je taky příčina proč nemůžu spát. Celý týden mám v hlavě ten náš rozhovor a taky její výraz. Ani nevíte jak moc jsem si to vyčítal. To co jsem jí řekl. Nezasloužila si to. Řekl jsem to hlavně ze vzteku na toho jejího Tylera.
Aime jsem celé ty dva roky sledoval na internetu a jak její sláva rostla a ještě roste. Poslouchal její písně a přemýšlel jestli je nějaká o mně. Koukal na její rozhovory a různé koncerty. Dokonce jsem byl na jejím koncertě tady v Londýně, to jsem jí ale neřekl. Její koncert byl úžasný moc jsem si ho užil a věřím že ostatní taky. Chtěl jsem potom za ní zajít a říct jí všechno. Že ji pořád miluju a že byla úžasná a obejmou ji. Ale když jsem tam přišel objímala se s Tylerem. Byla šťastná a já to nechtěl ničit. Byla šťastná beze mě.
Po asi dalších deseti minutách přemýšlení co jí vlastně řeknu, jsem vstal a začal se oblékat. Moje cesta byla jasná. Její byt. Když jsem však dojel k jejímu bytu a začal zvonit na zvonek , nikdo se neozval. Zkoušel jsem ji volat, ale nezvedala to. Doufal jsem že na internetu budou nějaké fotky od novinářů nebo fanoušků. Nic jsem nemohl najít ale douf- Bingo!
Našel jsem video kde je Aime se Zendayou v nějakém baru. No jasně ten bar znám. Kamarád tam jednou slavil na narozeniny. Proto jsem neváhal a rozešel se rovnou k autu a hned vyrazil do baru.
Hned jak jsem přišel do baru, jsem se snažil najít Aime. Cestou jsem zavolal Harrisnovi, jestli mi nepřijede pomoct. Nebyl moc rád že mu volám skoro o půl noci ale někdo se musí postarat o Zend. Aime by mě zabila kdybych ji tam nechal.
Po asi pěti minutách hledáni jsem ji konečně uviděl. Nebylo to tak těžký ji najít, když na ni každý mířil telefonem. Zítra nechci vidět noviny a hlavně slyšet ty sračky co o ní možná budou říkat. I přes to že to byl jen týden od doby co jsme se viděli mi strašně chyběla. Ty dva roky bez ní byly ty nejhorší, co jsem zažil. Když odešla asi zhruba tři měsíce jsem se utápěl v alkoholu a vlastním smutku. Potom mi pomohl Haz a vše bylo lepší. I když jsem na ni celý ty dva posraný roky myslel. Nemiloval jsem nikdy nikoho tak moc jako ji.
Najednou se Aime začala víc motat a málem spadla. Ale já jsem tam hned přiběhl, chytil ji a přehodil přes rameno. Hned jsem vyšel z baru a Aime lehce posadil na zem. Stále jsem ji přidržoval takže byla spíše v polosedě.
,, Aime? Halo? Slyšíš mě?" zeptal jsem se ale ona nic ale stejně po pár sekundách odpověděla.
,, Ne asi jsem opilá." pronese a začne se hrozně smát. Jen si povzdychu a vezmu ji do náruče. Okamžitě usne. Odnesu ji do auta a připoutám ji. Potom si sednu na místo řidiče a podívám se na ni. Klidně spí, jen ji pohladím po tváři a rozjedu se k mému domu.
Hned jak zastavím, vezmu Aime a jdu ke vchodovým dveřím. Věřte mi bylo docela těžký odemykat a zároveň nést Aime. Hned jak se mi podaří odemknout dveře se rozejdu do mé ložnice. Položím ji jemně na postel a začnu ji svlékat. Sundal jsem ji boty, kalhoty a tričko takže teď byla jen ve spodním prádle. Chvíli jsem na její odhalené tělo koukal a potom jen zatřepal hlavu abych se probral. Rozejdu se ke své skříni a vytáhnu jedno moje volné tričko na doma a jdu zpět k ní. Rozepnu jí podprsenku a rychle jí dám moje tričko a zakryju ji dekou. Jen se trochu zavrtí ale spinká dál. Byla roztomilá, mohl bych se na ní dívat celý den.
Potom už se jdu jen vysprchovat a lehl si k ní. Nemohl jsme usnout, vlastně jsem byl v její přítomnosti trochu nervní. Najednou slyším nějaký šramot vedle mě a tak otevřu oči. Aime má otevřené oči a kouká na mě. Jen se usměje a víc se ke mě přiblíží.
,, Miluješ mě? Nebo jsem rozptýlení?" zeptá se a mírně se zamračí. V jejích očí ještě pohrávala opilost a proto jsem se jen usmál.
,, Zavři oči." řekl jsem a ona se zase usmála a svoji hlavu položila na mou hruď a usnula. Chvíli jsem na ni jen koukal a potom ji pevněji obejmul a upadl do říše snů.
Takže dneska další kapitola. Sice vyšla včera ale nějak jsem se nudila tak jsem napsala další, ta doufám že se aspoň trochu líbí. Luv u Car.
Ig: carolinw_books
ČTEŠ
Maybe we'll leave together [ DOKONČENO ]
RomanceAime 20 letá žákyně vysoké školy která dělá stážistku asistentky celebrit. Tom Holland 20 letý herec, který má život před sebou a kariéra mu stoupá. Aime nikdy nebyla zamilovaná, nikdy s nikým nespala ani nikoho nepolíbila. Tom měl jeden vztah který...