Sluneční paprsky mě probudily z mého klidného spánku a donutily mě otevřít oči. Moje oči zahltilo světlo a taky jakýsi pocit štěstí a uklidnění. Po chvíli jsem si konečně rozkoukala a sedla si. Chvíli jsem koukala okolo sebe a začínala si uvědomovat co se včera stalo. Konečky prstů jsem se dotkla svých rtů a usmála se, hned poté jsem se protáhla a natáhla se pro Tomovo tričko které leželo na jeho nočním stolku.Moje kroky směřovaly do koupelny, momentálně jsem chtěla jen cítit horké kapky vody co dopadají na mou holou kůži. Hned jak jsem přišla do koupelny jsem se na sebe začala dívat do zrcadla. Připadala jsem si tak jiná, nevěděla jsem proč ani jak ale včerejší noc mě nějak změnila. Možná bych i řekla že posílila. Přetáhla jsem přes sebe Tomovo tričko a musela se podívat jak vlastně moje tělo vypadalo. Na mém krku se ukazovalo několik znamének lásky a to stejné i na mé hrudi. Jen jsem nad tím pousmála a šla se vysprchovat.
Po chvíli co jsem byla ve sprše jsem si začala pobrukovat melodii písničky která mě zrovna napadla, pobrukovala bych si klidně dál ale kolem mého pasu se ovinuly dvě silné paže. Jen jsem se zasmála a opřela si hlavu o jeho hruď.
,, Ne, ne klidně si zpívej dál. Rád to poslouchám." řekl a já si začala zase zpívat, ale tentokrát písničku Hello od Adele. Chvíli jsem potichu zpívala zatímco Tom mi umýval záda sprchovým gelem. Potom jsem se zastavila a otočila se k němu. Na jeho krku šlo vidět taky pár modřinek, stejně jako na mém ,, Si tak krásná a já mám štěstí že tě mám." řekl a opřel si čelo o to mé.
,, Miluju tě" zašeptala jsem k němu, on se jen usmál a dlouze mě políbil. Jakmile jsme se odtáhly jsem si od něj vzala sprchový gel, dala jsem si trochu na ruku a začala mu ho roztírat na hruď. Jezdila jsem mu rukami po rukách po hrudi i kousek po zádech, Tom zaklonil hlavu a jen se zasmál. Když jsem skončila vzala jsem sprchu a smyla z něho veškerý sprchový gel. Potom jsem vypla sprchu a společně jsme vyšly ze sprchy, instinktivně jsem se otočila a ani nevím proč. Tom moje tělo už viděl ale i přes to si vedle něj přijdu tak ošklivá, on je dokonalý a úspěšný a já jsem nikdo. Tom ke mně přišel a omotal kolem mého těla ručník, otočila jsem se k němu a poděkovala.
,, Přede mnou se nestyď si krásná a opovaž se říct že nejsi. Vím jak ráda se podceňuješ." řekl a já ho obejmula. Potom mě políbil a odešel do ložnice a já si mezi tím udělala mojí ranní hygienu.
Po všech těch věcech jako sprcha, ranní hygiena a snídaně jsme se rozhodly že bychom mohly jít ven nebo někam prostě zajít. Rozhodli jsme se pro obchodní centrum a potom park.
V obchodním centru jsme strávili asi 2 hodiny. Šly jsme na jídlo potom jsme šly nakupovat, hlavně teda věci pro mě. Všechny věci jsem si chtěla zaplatit sama ale Tom trval na tom že mi je koupi, proto jsem se snažila vybírat ty nejlevnější. Potom mě ale napadlo že nemám šaty na premiéru Spider-mana, ano sice je to až za dlouho ale radši si je chci vybrat hned.
Po dlouhých 2 hodinách jsme konečně jely do parku. Jely jsme autem takže jsme si předtím než jsme vyjeli vzali deky. V parku jsme je rozdělaly a aby toho nebylo málo v obchoďáku jsme si koupily Čínu. Chvíli jsme se koukaly na Temži na kterou byl úžasný výhled a jen se smáli různým blbostem a u toho jedly. Potom jsme si lehnuly a jen koukaly na oblohu. Bylo ticho, ale po chvíli ho Tom prolomil.
,, Nemusíš dělat že se nic nestalo." moc dobře jsem věděla o čem mluví.
,, Nedělám že se nic nestalo." odpověděla jsem a koukla se směrem na něj. Jeho výraz vypadal zklamaně. To jsem vážně až tak špatná?
,, Tím myslím že nemusíš dělat že se ti to nelíbilo a taky že na to nechceš zapome-"
,, Nechci na to zapomenout... A líbilo se mi to. Hele já vím že to možná bylo jiné než s někým jiným a vím že nejsem dokonalá ale aspoň jsem upřímná."
,, Jiné? Myslíš si že to bylo jiné? Pro mě?" zeptal se a u to se zasmál ,, Aime to bylo kurva jiný! Včerejší noc byla ta nejlepší noc v mém životě a já vím že nechci nic jiného než jen být s tebou. Miluju tě a o tom nikdy nepochybuj."
,, Miluju tě" Usmála jsem se a políbila ho.
Další den podvečer
,, Lásko!" zakřičel na mě Tom přes celý dům.
,, Ano!" zakřičela jsem zpátky.
,, Dneska jeden můj kamarád pořádá party, napadlo mě jestli tam nepůjdeme?" řekl když doběhl do kuchyně kde jsem dělala večeři.
,, Dobře takže jdeme na silvestrovský večírek?" Jen kývl, já se zpátky otočila a promíchala omáčku. Tom omotal své ruce okolo mého pasu a políbil mě na krk a potom i na tvář a odešel zpátky do pracovny. Najednou mi začal zvonit telefon a volal mi kdo jiný než Zend, hovor jsem zvedla a myslela jsem že mi praskne telefon nebo hůř ucho.
,, Šťastný nový rok kotě!" zakřičela do telefonu.
,, Šťastný nový rok blbko." řekla jsem ji nazpátek.
,, Tak co jak jde život? Už jsme si dlouho nevolaly. A viděla jsem ten článek, vy už s Tomem nejste?"
,, Ne všechno v pohodě, bylo to takový nedorozumění." povídaly jsme si asi 15 minut a potom už jsem volala Toma na večeři ,, Tak já už musím, zavoláme jindy. Miluju tě pa."
,, Já tebe zatím." zavěsila jsem.
,, To si mě vyměnila docela rychle."
,, Ne to byla jen Zend, přála mi nový rok."
,, Dobře, budu ti věřit." řekl a šly jsme si nabrat jídlo a v klidu se najedly.
Po jídle jsme se připravily, já si na sebe vzala tohle:
A Tom si vzal tohle:A mohly jsme vyrazit......
Ahoj doufám že se kapitola líbila, i když byla trochu nic moc. MOC VÁM DĚKUJI ZA 500 PŘEČTENÍ!!!! U další kapitolu luv u Carol💕❤️
ČTEŠ
Maybe we'll leave together [ DOKONČENO ]
RomanceAime 20 letá žákyně vysoké školy která dělá stážistku asistentky celebrit. Tom Holland 20 letý herec, který má život před sebou a kariéra mu stoupá. Aime nikdy nebyla zamilovaná, nikdy s nikým nespala ani nikoho nepolíbila. Tom měl jeden vztah který...