Šla jsem kolem Temže za nočního svitu. S úsměvem koukám na noční Londýn a užívám si ten pocit samoty a volnosti. Najednou uvidím pár metrů před sebou partu můžu. Jsou opilí a nejspíš i kouří. Na chvílí zastavím a koukám na ně. Jako bych je znala. Najednou si mě všimnout a já se prudce otočím, ale jeden mě chytí za paži ,, Kampak holčičko?" zeptá se a já jen nahlas polknu a snažím se vyprosti. Zavřu oči a když je zase otevřu už tam nejsou. Byla to jen hloupá iluze v mé hlavě. Jen se uchechtnu a otočím se. Stojí tam ten chlap a usmívá se. Rychle jsem se otočila a chystala se vyběhnout abych utekla ale to se mi nepovedlo ,, Kam si myslíš že jdeš?" řekne a přitáhne si mě k sobě blíž. Z jeho úst jde cítit alkohol ale na tom teď nezáleží. Chci začít křičet, ale jako bych ztratila hlas. Rychle mi sundává oblečení a potom si stáhne kalhoty. Nezmůžu se na nic jiného než na slzy. Nikdo mi nepomůže. Až se uspokojí jen mě odhodí na zem, vezme moje věci a hodí je někam pryč a odejde. Nechá mě tam samotnou, uplakanou a nahou. Myslím že umírám. Cítím se tak a potom...
Pane bože! Trhnu sebou a rychle se posadím. Rychle dýchám a po tvářích mi tečou slzy. Už nejsem u Toma v autě ale u něho v ložnici. Když se rychle rozhlédnu uvidím vedle sebe spícího Toma. Vedle mě na nočním stolku je můj telefon na nabíječce, rychle ho vezmu a podívám se na čas 01:24. Jen si povzdechnu a utřu si slzy. Byl to jen sen. I když skoro podle reality. Potom si lehnu a víc se přitisknu k Tomovi. Zkouším usnout, ale marně. Jen si povzdechnu a podívám se na Toma. Klidně spí a u toho potichoučku pochrupuje. Je roztomilí. Pohladím ho po tváři a on dá jednu svoji ruku na můj bok. Vím že neusnu a tak se rozhodnu jít vysprchovat. Pomalu sundám jeho ruku z mého boku a postavím se na nohy. Potichu abych nevzbudila Toma jdu směrem ke koupelně.
V koupelně se svléknu a podívám se na sebe do zrcadla. Zděsím se když na svém krku uvidím malé modřinky a otisk ruky. Potom na své tváři uvidím další otisk ruky, to bude od té facky. Cítím se tak špinavá. Cítím na svém těle jejich dotyky je mi s toho špatně. Jen se oklepu a jdu do sprchy. Zapnu ji a stoupnu si pod proud vody. Snažím se ze sebe smýt vše špatné, ale nejde to. Jsem zklamaná, začnou mi zase téct slzy ale tentokrát je neotírám a jen je nechám stékat. Vůbec nevnímám, snažím se soustředit jen na kapky vody co dopadají na mou pokožku. Najednou se kolem mého pasu omotají dvě silné paže, leknutím lehce naskočím.
,, Pšt, to jsem jen já." řekne Tom a políbí mě na rameno. Poodstoupím od něj a pomalu se otočím. Jen na mě kouká a já to nechápu. Proč by se na mě chtěl koukat. Jsem slabá a pošpiněná ,, Co se děje?" zeptá se,, Jsem špinavá." pronesu sklesle
,, Ty nejsi špinavá. Jsi ta nejkrásnější žena kterou jsem kdy viděl. Netrap se tím. Teď si v bezpečí." řekne a já ho obejmu.
,, Tak proč semnou nezůstáváš?" zeptám se a podívám se mu do očí.
,, Jak to myslíš?" zeptá se a jen na mě nechápavě kouká.
,, Nikdy nezůstaneš přes noc, nechodíme spolu nikam. Vždy když jsme spolu tak děláme ty samé věci dokola." pronesu a on jen kývne.
,, Já chtěl zůstat, vždycky. Ale myslel jsem si že chceš ještě prostor. Nechodit na veřejnost. Prostě dělat ty nudné věci."
,, Je mi jedno co si lidi myslí. Ale teď chci zůstat ukryta před světem. Moc se neukazovat, dokud se trochu nedám do kupy."
,, Dobře, jak si přeješ. A já ti ze vším pomůžu. Nikam teď už nebudu jezdit. Jen ještě naposledy do NYC a potom konec všech rozhovorů a tak. Jen ty a já." řekne a dá mi pusu na čelo. Potom vezme sprchový gel, dá si trochu na ruku a začne mě umývat. Jakoby smyl každou nečistotu. Potom si klekne a vezme mou nohu a začne umývat. Potom udělá to samé i s tou druhou. Vezme sprchu a vše mi pečlivě smyje. Když si chci vzít taky trochu gelu tak mě zastaví a vezme si ho sám. Umyje se a potom chce položit, ale já ho zastavím a řeknu mu ať se otočí a on tak udělá. Dám si trochu gelu na dlaň a začnu mu jezdit po zádech. Potom taky vezmu sprchu a smyju mu vodou gel. Otočí se a vášnivě mě políbí. Nebyla v tom vášeň nebo chtíč, nechtěly jsme spolu teď spát. Chtěly jsme si užít společnou chvíli.
Když jsme se odtáhly ještě jsem si umyla vlasy a potom jsme mohly jít. Tom mi podal ruční a já se utřela stejně jako on. Omotal si ručník kolem pasu a odešel. Pochvíli ale stejně přišel a v ruce držel oblečení. Usušila jsem si pořádně vlasy a potom se podívala na něj, protože na mě celou dobu koukal. Sundal mi ručník a nechal ho spadnout na zem. Potom vzal to oblečení, dal mi moje kalhotky a jeho tričko. Potom se převlékl taky a vzal mě do náruče. Jen jsem se zasmála a nechala aby mi mě odnesl. Ještě byla noc takže jsme oba zalezly pod deku a společně v objetí usnuly....
Další kapitola. Doufám že se líbila a taky že se s toho Aime dostane.
ČTEŠ
Maybe we'll leave together [ DOKONČENO ]
RomanceAime 20 letá žákyně vysoké školy která dělá stážistku asistentky celebrit. Tom Holland 20 letý herec, který má život před sebou a kariéra mu stoupá. Aime nikdy nebyla zamilovaná, nikdy s nikým nespala ani nikoho nepolíbila. Tom měl jeden vztah který...