Něco jako city

653 38 6
                                    

,, Nechceš vypadnou? Někam jinam?" jen jsem kývla. Chtěla jsem naštvat Tylera a to se mi taky povedlo.


S Tomem jsme vyšli z budovy, ale potom někdo volal moje jméno takže jsem se automaticky otočila. Byl to jak jinak než Tyler. 

,, Aime!" 

,, Co chceš?" 

,, Kam jedeš? A kdo je to?" ukázal na Toma, který na nás jen zmateně koukal. 

,, Jedu pryč, a co? A tohle je Tom Holland, divím se že ho neznáš a je to můj kamarád. Takže se měj. Mizím." Jen na mě vykulil oči.

,, Ty si pila?" zeptal se a chytil mě za tvář.

,, Ne, nepila. Jen je tu s tebou nuda. Takže se přestaň srát do mého života a běž si užívat party. Třeba nějaká tvoje asistentka projeví zájem." řekla jsem a nastoupila do auta stejně jako Tom.

V autě jsme jely asi jen 5 minut a potom zastavili u parku. Tom vystoupil a jako gentleman mi otevřel dveře a nabídl ruku, abych mohla vystoupit.

Asi hodinu jsme chodily po parku a povídaly si o životě. O našich karierách. Jak jsem se stala slavnou a tak dál. Bylo asi devět hodin a začala být docela zima. Tom si toho nejspíš všiml a tak si sundal sako a dal mi ho kolem ramen. Jen jsem se na něj usmála a poděkovala. 

,, A jak jste se s Tylerem daly dohromady?" zeptal se a bylo vidět že ho to nějak trápí.

,, Polil mě pitím v restauraci." řekla jsem v klidu. Tom se zastavil a podíval se na mě.

,, Nechceš jít někam dovnitř? Bydlím tady kousek." řekl a já si nebyla jistá jestli chci abychom spolu někam takhle šly. Ano, chtěla jsem naštvat Tylera ale zase jsem si nic nechtěla začít s Tomem. 

,, Já nevím jestli je to dobrý nápad." řekla jsem a trochu se odtáhla. Bála jsem se. Ani nevím proč. Možná jsem se bála že by mi něco udělal. Ale neudělal, nebo ano?

,, Dobře." 

,, Asi bych se měla vrátit na večírek. Tyler mě hledá."

,, Šla si semnou jen aby si ho naštvala, že?"

,, Ne, šla jsem s tebou protože jsem chtěla." zalhala jsem.

,, Aime, kdo si? Nepoznávám tě..." řekl a mě to zarazilo. Nezměnila jsem.

,, Tome odvezeš mě prosím domů?" zeptala jsem se.

,, Dobře." řekl a společně jsme se rozešly k autu. 

Celou cestu nikdo nic neřekl. Neměly jsme si co říct. Tom dojel na adresu, kterou jsem mu nadiktovala. Nebo-li ke mně domů. Beze slov jsem si sundala Tomovo sako a dala mu ho. Vystoupila jsem z auta, ale než jsem otevřela dveře od budovy už na mě Tom volal. 

,, Aime! Omlouvám se!" 

,, Za co?" 

,, Za tohle." řekl a políbil mě. V břiše jsem cítila tisíce motýlku a moje rty pohltilo teplo. Ani jsem netušila jak moc mi jeho rty chyběly. Jak moc mi ON chyběl. Víc jsem se k němu přitiskla a jednu svoji ruku jsem mu položila na tvář. Po chvíli jsme se odtáhly a oba zhluboka dýchaly.

,, Možná vím jak se mi můžeš omluvit." zašeptala jsem a on jen kývl na důkaz ať pokračuju. Jen jsem se usmála ,, Polib mě, znovu." řekla jsem a on tak chtěl udělat, ale ještě jsem ho zastavila a naznačila mu že tady ne. Pochopil a společně jsme se rozešly ke mě do bytu.

1000 přečtení!! Moc děkuji! Jak jsem slíbila tady je nová kapitola. A po téhle kapitole je další speciálová kapitola. Luv u Car!


Maybe we'll leave together  [ DOKONČENO  ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat