Probudila jsem se do slunečného rána, paprsky sluníčka dopadaly na čistě bílou deku. Když jsem se aspoň trochu rozkoukala uvědomila jsem se že jsem vlastně polonahá v Tomově posteli, jen bez Toma. Počkat, kde je? Rychle jsem vystřelila do sedu a začala se rychle rozhlížet, v pokoji nebyl nikdo jiný než já. Dveře které vedly do koupelny byly otevřené, hned jsem se zvedla z postele a šla směrem do oné místnosti. Nikdo tam nebyl tak jsem si zatím udělala ranní hygienu, vyčistila zuby, opláchla obličej, a hlavně učesala to ptačí hnízdo co jsem měla na hlavě. Tak a konečně jsem vypadala docela k světu. Když jsem chtěla odejít z ložnice, uvědomila jsem si že jsem vlastně tak nějak polonahá, proto jsem se otočila a mířila si to rovnou k Tomově skříni ze které jsem vyhrabala jeho mikinu. Byla mi až do půlky stehen takže dobrý, jak jsem řekla jsem malinké stvoření.,, Tome! Jsi tu někde?!" volala jsem přes celý dům když jsem šla po schodech dolů.
,, V kuchyni!" zavolal na mě zpět, proto moje kroky mířily přímo do kuchyně za ním. Za mužem který mi zamotal hlavu během pár týdnů. Když jsem tam přišla uviděla jsem doma jen v kalhotách u sporáku jak dělá ani nevím co.
,, Dobré ráno, krásko." řekl s velkým úsměvem na tváři a šel pomalým krokem ke mě a dlouze mě políbil.
,, Dobré i tobě." řekla jsem mu a úsměv mu opětovala také.
,, Jak si se vyspala?"
,, Nejlíp co to šlo. To bude tou tvou úžasnou postelí."
,, Nebo mnou?" zeptal se a políbil mě na špičku nosu ,, Možná..." odpověděla jsem a zasmála se.
,, Je tu horko." řekla jsem.
,, Jo to je." řekl a chtěl mě políbit.
,, Já myslela že se ti to pálí trubko." řekla jsem těsně u jeho rtů ,, Sakra!" zaklel a běžel ke sporáku zatímco já se dusila smíchy.
,, Snídaně je hotová, spálily se naštěstí jen dva lívance takže to je v pohodě."
,, Děkuju, jak pozorné." odpověděla jsem a pustila se do jídla.
,, Tak co dneska budeme dělat?" zeptala jsem se Toma po snídani.
,, Dneska pokud vím máme celý den pro sebe. A taky jsem se tě chtěl na něco zeptat..." odpověděl a pomalým krokem šel ke mě, chytil mě za ruce a podíval se mi těmi jeho nádhernými oči to těch mích.
,, Aime, budeš oficiálně moje přítelkyně?" Pane bože vážně se tohle děje?!
,, Ano, jasně že budu!" řekla jsem a smála se, Tom mě obejmul a udělal semnou otočku ve vzduchu.
,, Miluju tě Aime Collins."
,, Miluju tě Tome Hollande"
***
Zbytek dne jsem nedělaly tak nějak nic jen se mazlily, líbaly, koukaly na filmy a povídaly si. Tom mi řekl že mluvil s jeho manažerem a že mi začne platit už teď. A taky řekl že se do toho bytu už nevrátím že prostě budu tady s ním.
,, Ale já si myslím že tenhle herec hrál i v tom jiném filmu." a už jsme se zase dohadovaly o filmech klasika.
,, Ne zlato nehrál a já bych to měl vědět. Jsem přece taky herec."
,, Tak fajn nebudu se s tebou o tom hádat, každý má prostě jiný názor."
Potom co skončil film na který jsme se dívaly jsme se začaly dívat na další. Jak nečekané. U toho jsem ale usnula, poslední co si pamatuju je že mě Tom odnesl do postele a lehl si tam semnou. Společně jsme potom úplně usnuly v objetí.
Pohled Tom:
Když jsem se dneska ráno probudil a uviděl Aime jak klidně spí. Konečně jsem ji políbil, mohlo být i něco víc ale když mi řekla že to ještě s nikým neměla byl jsem lehce v šoku. Ale pokud na to není připravená, počkám na ni. Jinak první společný den jako pár byl klidný a určitě ho chci s ní zažívat každý den.
Ještě jsem si ji chvíli prohlížel a potom vstal a šel dolů udělat nám snídani hned jak jsem sešel dolů jsem uslyšel klepání na dveře. Když jsem však otevřel dveře chtěl jsem je okamžitě zavřít a utéct na druhý konec planety.
,, Elle?!"
,, Ahoj Tome..."
,, Co tady děláš? Nemáš být s rodiči co já vím. Několik tisíců kilometrů daleko?!"
,, Ano ale musela jsem tě vidět a něco důležitého ti říct." To si snad ze mě dělá srandu!
,, Fajn, ale rychle nemám moc času"
,, Miluju tě Tome." řekla a rychle mě políbila. Neodtáhl jsem se! Proč jsem se neodtáhl? Dělej odtáhni se! Když přerušila spojení našich rtů zadívala se mi hluboko do očí jako to dělá Aime. Sakra Aime!
,, A vím že ty mě taky, stěhuju se zpátky do Británie! Můžeme být spolu!" Ne takhle to být nemá, já chci Aime ne Elle. Ano možná k Elle něco pořád cítím ale moje city jsou teď silnější k Aime.
,, Ne, nemůžeme. Mám přítelkyni. Už vážně musím tak ahoj." řekl jsem a než stihla něco říct ona, už byli vchodové dveře zavřené.
Pane bože! Tohle se Aime nesmí dozvědět!
Doufám že se vám kapitola líbila. Luv u Caroline🕸💕
ČTEŠ
Maybe we'll leave together [ DOKONČENO ]
RomanceAime 20 letá žákyně vysoké školy která dělá stážistku asistentky celebrit. Tom Holland 20 letý herec, který má život před sebou a kariéra mu stoupá. Aime nikdy nebyla zamilovaná, nikdy s nikým nespala ani nikoho nepolíbila. Tom měl jeden vztah který...