15+ scéna ( nečtěte pokud nechcete )
*Píseň v médiích
Zrovna jsem byla v ložnici a koukala z velkého okna kde byl výhled na NYC. Co jsem dělala? Čekala až přijde a já ho budu moct seřvat. Ale to vlastně neudělám.
,, Aime! Aime kde si?" křičel Tom přes celý byt Tom, slyšela jsem jak se jeho kroky blíží ,, Aime?!" zakřičel předtím než přišel do ložnice ,, Aime." vydechl a hlasitě polkl.
,, Jo byla jsem tady, promiň že jsem neodpovídala." řeknu v klidu a jdu ho obejmout. Jen na mě nevěřícně koukal.
,, Ty nejsi naštvaná? Dost jsem to posral." řekl a já se usmála.
,, Jo, zlobím." řeknu a políbím ho. Polibek mi sice opětuje ale pořád na mě divně koukal. Když jsem se odtáhla, zaměřila jsem se na jeho krk. Pohladila jsem ho na tváři a putovala až ke krku ,, Jsem naštvaná, jako nikdy." zašeptala jsem a začala ho líbat na krku. Jen mírně zaklonil hlavu, abych měla lepší přístup. Zrychleně dýchal a mně se to líbilo. Líbilo se mi co s ním moje přítomnost dělá. Pochvíli jsem přestala a provokativně jsem na něj podívala. Vzal můj obličej do dlaní a začal mě líbat. Nebyly to polibky lásky ale touhy a chtíče. Oba jsme to cítily. Tom si mě vyhoupl a já mu omotala nohy kolem pasu, rty jsme však nerozpojily.
Tom pomalu začal couvat k posteli, na kterou mě lehce položil a začal se věnovat mému krku. Pokračoval až k mému dekoltu, kde se ale zastavil.
,, Vážně to chceš? Nechceš si promluvit o tom co jsem řekl." zeptal se ale já ho nevnímala, a proto jsem ho jen sladce políbil na náznak toho ať pokračuje. Jen se usmál a pokračoval v jeho práci. Tohle bylo něco co jsem s Tylerem nikdy neměly. Vždy jsme sex vzali rychle, tedy až na náš první. Nikdy jsem nepociťovala to co s Tomem. Zkrátka s Tomem jsme se doplňovaly. A já a Tyler jsme byly jako nevyřešitelné puzzle. Tom mi začal sundávat tričko a potom kalhoty a já nebyla pozadu. Oba jsme byly jen ve spodním prádle a snažily si navzájem líbat každý kousek kůže.
,, Tome?" řeknu a on přestane.
,, Ano?" zeptá se a já se jen usměju jak je opatrný.
,, Miluju tě."
,, Taky tě miluju." řekne a políbí mě na rty. Potom svými rty pokračoval až na krk a kde si dal teda hodně záležet. Prohnula jsem se v zádech a tak měl možnost sundat podprsenku, vzal ji a zahodil a začal se věnovat jen mé hrudi. Jen jsem potichu sténala a užívala si to. Po chvíli mě to přestalo bavit a tak jsem ho rychle přetočila pod sebe a začala se taky věnovat jeho krku. Nic nenamítal, jen mě hladil po zádech, bocích a zadku. Pokračovala jsem až na jeho nahou hruď. Jeho ruka se ocitla v mojich vlasech. Když jsem skončila u podbřišku jsem na něm obkročmo seděla a koukala na něj. Sedl takže jsme si viděly lépe do očí ,, Vážně to chceš?" zeptá se a já si najednou ani nejsem jistá. Ale i tak kývnu ,, Dobře." šeptne a natáhne se k nočnímu stolku.
,, Počkej." vyhrknu. Jen se na mě tázavě podívá ,, Beru prášky." pronesu a on se na mě vyděšeně podívá.
,, Takže žádný kondom?" zeptá se a já přikývnu. Ještě jsem s nikým nespala bez kondomu, ale vše je jednou poprvé.
,, Já ještě s nikým nespal bez něj." řekne a já se lehce usměju.
,, Já taky ne." zašeptám a dám mu polibek na rty. Potom si oba sundáme zbytky oblečení.
A potom si můžete domyslet co bude dál...
Wow to byla jízda a ještě bude.
ČTEŠ
Maybe we'll leave together [ DOKONČENO ]
DragosteAime 20 letá žákyně vysoké školy která dělá stážistku asistentky celebrit. Tom Holland 20 letý herec, který má život před sebou a kariéra mu stoupá. Aime nikdy nebyla zamilovaná, nikdy s nikým nespala ani nikoho nepolíbila. Tom měl jeden vztah který...