Epilog

659 25 3
                                    

O 1,5 rok později:

Zrovna jsem si hrála s Nickem, když jsem uslyšela někoho u vchodových dveří. Tom se vrátil! Hned vezmu Nicka do náručí a jdu Tomovi napřed. Hned jak ho uvidím se mi rozzáří oči, tak moc mi chyběl. 

Tom musel odjet do NYC, kvůli nějakým rozhovorům. Takže jsem ho teď skoro měsíc neviděla. 

Hned jak si nás všimne, nás ihned jde obejmout. Takové rodinné objetí jsem potřebovala. Mě políbí a Nicka si vezme do náručí. Nick je náš syn. Porodila jsem ho před třemi měsíci. Nicholas Mark Holland. 

Potom společně odejdou do obýváku, zatím co já jdu připravit mně a Tomovi čaj. Nicka jsem kojila ještě než Tom přišel, takže by neměl mít hlad. Jak mám vše v kuchyni hotové se vydám i s čaji do obýváku. Když ale přijdu, nikoho tam nevidím. Položím čaje na stůl a jdu směrem ke schodům. Než ale stihnu k němu úplně dojít, uvidím Toma scházet po schodech dolů. 

,, Usnul, tak jsem ho šel dát do postýlky abychom měli víc soukromí." řekne a já si oddychnu, společně ruku v ruce jdeme zpět do obývacího pokoje.

,, Jak si se měl?" zeptám se a usrknu si čaje.

,, Jo úžasně, ale s tebou a Nickem by to bylo o hodně lepší." pronese a dá mi jeho ruku kolem ramen. Já se k němu více natisknu a dlouze ho políbím. 

Z polibku se začne rýsovat něco víc, a tak se mu přemístím na klín. Když rozpojíme naše rty, oba začneme zhluboka dýchat. 

,, Tohle mi chybělo. Ty si mi chyběla." pronese tiše Tommy.

,, Miluju tě." řeknu.

,, Miluju tě." řekne mi na oplátku on. 

------------------------------------------------------

,, Tak co to dneska bude?" zeptám se Toma, která něco dělá u plotny.

,, Lasagne, tvoje oblíbené." odpoví. 

,, Jaká byla sprcha?" zeptá se mě, ale i zároveň Nicka. Vzala jsem ho do sprchy sebou, aby se taky umyl. 

,, Úžasná. Nicka dneska obzvlášť bavila." pronesu a usměju se na našeho syna. Tom se zasměje a dál pokračuje ve vaření naší večeře. Zatímco já jdu nakrmit Nicka. Sednu si na sedačku v obýváku a sundám si tričko. Po celou dobu kojení si stačím projet instagram a napsat Zendaye. Už dlouho jsme si nepsali. Docela mi chybí. Když Nick skončí s kojením, nechám ho si odbrknout. Potom si zpět nasadím tričko a vezmu Nicka do náruče a chvíli ho kolébám dokud neusne. Jakmile usne, vyjdu schody do patra a dám ho do postýlky. Zapnu mu chůvičku a jdu zpět dolů za Tomem, který už čeká na mě s večeří. 

Celou večeři si povídáme a smějeme se. Po večeři si dáme víno a jdeme na zahradu. Je krásná letní noc, tak proč ne. 

,, Takže, co budeme dělat teď?" zeptám se ho.

,, Vůbec nic. Jen trávit společné dny, měsíce a roky. Navždy." řekne a usměje se.

,, Pamatuješ na tu větu co si mi řekl? Možná odejdeme spolu. Měl si pravdu, jsme spolu. Už navždy..." pronesu a on se na mě podívá. Dlouze mě políbí. Vždy to bude jako náš první. 

Prožily jsme toho společně hodně. I přes všechny hádky co jsme spolu měli. Toma nikdy nepřestanu milovat. Když někoho miluješ není co řešit.

,, Miluju tě Aimelin Katarino Elizabeth Lauro Holland. Vím že jsem to už řekl, ale máš vážně dlouhé jméno." zasměje se a já s ním 

,, Miluju tě Thomasi Stanley Hollande." řeknu a opět spojím naše rty.


Jelikož jste si strašně přály další kapitolu a to poslední. Tak je tady. Doufám že se líbila. Jak už jsem zmiňovala je tu další knížka o Tomovi. Btw. Příběh se bude odehrávat v roce 2018.

Miluju vás! Moc děkuji že jste tu semnou byli

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Miluju vás! Moc děkuji že jste tu semnou byli. 

Tak u příběhu Forbidden love without rules. 

Maybe we'll leave together  [ DOKONČENO  ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat