Já a Tom jsme se právě teď procházely po NYC. Povídali si a smáli se a bylo to dokonalý. Chtěla jsem aby to takhle zůstalo navždy. Jen já a on. My dva navždy. Chtěla jsem sním mít budoucnost a doufala jsem že on semnou též. Než jsme odjeli do sem do New Yorku měla jsem každou noc, noční můry. Měla jsem je o té osudné noci, co mě málem znásilnili. Vždy jsem se probudila s pláčem a výkřikem. Tom mě vždy chytil a snažil uklidnit. I když to občas bylo těžké. Šeptal mi do ucha že je to v pořádku a vše je v pořádku, já se mu na druhou stranu pořád omlouvala. Omlouvala jsem se za to že jsem ho nechtěla vzbudit a že mě mrzí co se všechno stalo, čím si kvůli mně prošel. Vždy řekl že to nevadí a ať spím. Bylo milé že se o mě tak staral. Prostě chlap kterého ženská musí milovat.
,, Aime, nezajdeme na kafé?" řekl a já jen přikývla. Tohle bylo tak nějak poprvé co jsme spolu byly na veřejnosti. Do NYC jsme letěly soukromým letadlem, takže nás nikdo neviděl. Když jsme přišli do kavárny hned jsme si sedly na zahrádku. Bylo moc pěkně. Což je v New Yorku docela zřídka, co si budeme. Po chvíli k nám přišel číšník a my řekly naše objednávky. Chvíli jsme si povídaly a potom nám už donesli kávu. Jo divné, my Britové a káva? Radši čaj ale i občas kávu taky. Povídaly jsme si co budeme dělat a potom jsme se bavili o dalších věcech. Dnes večer má Tom volno, takže jsme si řekly že bychom někam zašli. A potom nastalo ticho, nebylo to trapné ticho ale příjemné. Potom se Tom podíval směrem za mě a tak jsem se tam otočila taky. Bylo tam pár fotografů a zrovna nás fotili. Jen jsem se otočila zpět na Toma a on se usmál.
,, Nepotvrdíme jim to?" zeptal se a já se usmála a přikývla.
,, Jo proč ne." pronesla jsem a Tom mě sladce políbil. Potom jsme dopily kávu, zaplatily a odešly.
Když jsme došli na hotel, Tom se hned šel osprchovat a celkově chystat na jeden jeho pohovor. Zatímco já si pustila televizi a projížděla sociální sítě. Vždy když jsem uviděla nějakou fotku mě a Toma jsem se usmála a dala tomu like. Když přišel Tom s tím že odchází, rychle jsem se zvedla a doběhla k němu. Dlouze jsem ho políbila a on se do polibku usmál.
,, Užij si to, brouku." pronesu a on se usměje.
,, Za chvílí jsem zpátky zlato." úsměv mi opětoval a znovu mě políbil. Ještě jsem ho doprovodila ke dveřím. Potom běžím zpět do obýváku a opět se koukám na televizi. Po chvíli zjistím že bude začínat ten rozhovor s Tomem a tak si ho zapnu. Když moderátor řekl Tomovo jméno, hned se tam objevil a přivítal se s ním. Celou dobu se ho ptal na Spidermana a potom na jeho budoucnost. Potom však přešel na téma láska a já zpozorněla. První se ho ptal jak to má se Zendayou. Možná proto že hráli pár ve filmu a políbili se tam. Tom řekl že je to jen kamarádka.
,, Takže Tome, popřel si vztah se Zendayou, ale co takhle jiná dívka. Co třeba Aime Collins? Dnes vás viděli se líbat v kavárně. Co nám k tomu řekneš?" Zeptal se moderátor.
,, No ano. Já a Aime se známe poměrně dlouho. A vlastně jsme spolu chodily ještě před tím, ale nějak to nevyšlo a tak jsme to prostě zkusily znovu a je jiné. Myslím že by nám to mohlo vydržet." pronesl Tom s úsměvem. Já vám říkám já už tu mám kolem sebe rybník.
,, Aime kdysi dělala asistentku, že ano?"
,, Ano, díky to mu jsme se vlastně poznaly." A teď si to pokazil.
,, Dělala ti asistentku?" zeptal se a u toho se uchechtl.
,, Ano, ale potom jsme si začali být bližší. Hodně si věříme, byl jsem první kdo věděl o její matce."
,, O její matce?"
,, Ano její matka brala přece drogy. To vy nevíte?" řekl a mně zase začaly téct slzy. Ale tentokrát ne štěstí.
,, Ne o tom se nesvěřila. Ale už musíme končit. Takže děkuji Tome že si dnes přiš-" nedořekl to protože jsem vypla televizi.
Nemůžu uvěřit že to řekl. Nikdy jsem to nikomu neřekla jen Tomovi a Zendaye....
Podrazil mě...
ČTEŠ
Maybe we'll leave together [ DOKONČENO ]
RomansAime 20 letá žákyně vysoké školy která dělá stážistku asistentky celebrit. Tom Holland 20 letý herec, který má život před sebou a kariéra mu stoupá. Aime nikdy nebyla zamilovaná, nikdy s nikým nespala ani nikoho nepolíbila. Tom měl jeden vztah který...