,, Ahoj, mami."

692 39 0
                                    


Už jsou to dva dny co jsem řekla Tylerovi o mně a Tomovi. Vzal to docela dobře a vlastně řekl že to tak nějak čekal. Sice miluju Toma ale Tylera jsem milovala také. Prožily jsme spolu toho tolik. Jakoby to bylo včera co jsem se s Tylerem smála na festivalu na Floridě. Nebo jak jsme se smáli nad litrem zmrzliny, když jsem byla ve stresu z mého prvního turné. Když jsme se spolu líbali na osamělé pláži na naší společné dovolené. Tohle všechno jsem musela opustit, abych byla s Tomem. Nemyslela jsem si že mě to tak vezme, ale vzalo.

Právě teď sedím na gauči a koukám do prázdna. Jak jsem řekla vzalo mě to. Tom to chápal, věděl že jsem ho i přes lásku k němu milovala. Věděl že zkrátka potřebuji čas.

,, Aime?" zeptal se Tom za mnou. Utřela jsem si slzy a otočila se k němu ,, Myslím že bychom si měli promluvit." řekl a já věděla o čem mluví. Jen jsem kývla a on odešel do kuchyně. Jen jsem si povzdechla a rozešla se za ním.

,, O čem si semnou chtěl mluvit?" zeptala jsem se a falešně se usmála.

,, Poslyš já chápu že tě to vzalo. Milovala si to. Ale pokud si ho milovala... Proč si teď tady? Proč nejsi někde sním? Proč si semnou?" zeptal se a zněl spíš zklamaně a v jeho očích se odrážela jaká si zmatenost a pocit zrazení.

,, Dobře, všechno ti řeknu. Ano vzalo mě to a ano milovala a ty city ještě zkrátka nevypršely. Ale moje city vůči tobě jsou silnější. Miluju tě Tome ale prostě potřebuju čas." Řekla jsem a už mi začali téct slzy ale ještě jsem se držela. Bylo mi ho líto. Musí si to všechno trpět, kvůli mně ,, Vážně se omlouvám já-já nevěděla já vůbec nevě-„ už brečím ale než jsem stihla dokončit větu Tom mě pevně objal a já se mu mohla vybrečet do hrudi.

,, Promiň lásko neměl jsem se na to ptát." Řekl a vzal mě do náruče a odešel do mé ložnice. Zmiňovala jsem se že jsme u mě v bytě? Ne? No nevadí.

Položil mě na postel a věnoval mi polibek na čelo. Potom chtěl odejít, ale já ho zastavila tím že jsem ho chytila za ruku ,, Zůstaneš tu přes noc... Semnou?" zeptala jsem se a on jen nepatrně kývl a usmál se. Lehl si ke mně a já zamotala svoje ruce do jeho vlasů, on si za to začal hrát s mými vlasy. Oba jsme mlčely a užívaly si to.

,, Co máš zítra v plánu?" zeptal a tím prolomil to ticho co mezi námi panovalo.

,, No nevím. Proč? Ty něco máš?" zeptala jsem se na oplátku já.

,, Napadlo mě, že bychom mohli něco podniknout." Řekl a šibalsky se usmál.

,, No takže dopoledne musím do studia a odpoledne mám focení. Ale večer jsem volná." Řeknu a zkousnu si spodní ret.

,, Dobře takže prohlašuji že tě zvu na naše zítřejší rande. Co ty na to? Ty, já. Večeře." Potom mě začal líbat lehce na krku ,, Vana se svíčkami." Řekne u stále u mého krku.

,, Souhlasím s vaší nabídkou." Řeknu a odstrčím ho.

Sednu si na něj obkročmo a začnu ho líbat. Nic nenamítá, prostě spolupracuje. Začne mi sundávat košili a já jemu tričko. Sundáme si navzájem kalhoty ale Tom v nich něco začne hledat. Po chvíli vytáhne kondom a jen se na mě vítězně usměje. Jen se začnu smát a sladce ho políbím. Tom se zrovna chystal roztrhnout obal, když v tom.

,, Ne, tohle vážně nemusím vidět." Řekne a já ztuhnu ,, Aimelin, tohle rozhodně není Tyler." Ukáže na Toma. Ten se na mě jen zmateně podívá, ale já ho nevnímám a koukám jen na ni.

,, Ahoj, mami." .....

Další Kapitola. Nic moc ale i tak doufám že se líbí.

Maybe we'll leave together  [ DOKONČENO  ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat