Píseň a Opilost

693 36 1
                                    

Už je to přesně týden, od doby co jsem Toma viděla. Nepočítám fotky na instagramu a různé fotky novinářů a fanoušků. Ani vlastně nevím jestli ho chci vidět. Potom co mi všechno řekl.

,, Možná máš tuhle potřebu protože tvoje matka brala drogy. A tvůj otec je mrtvej. A když si říkala že je to tvoje chyba? Byla! Protože ty vždycky všechno pokazíš!"

Jakoby mi jeho hlas zněl pořád v hlavě. Ale to jedno, protože vím že s takovým člověkem jako je on nechci nic mít. Nejhorší na tom je že můj mozek říká ať ho okamžitě vymažu ze svého života. Ale srdce a tělo si dělá co chce. Vždy když je v mé přítomnosti se mi rozbuší srdce a moje tělo touží po jeho dotycích. Ale na tom přece teď nezaleží.

,, Aime posloucháš mě?" zeptala se Zendaya vedle mě. Přijela na pár dní. I když původně tu měla být jen na tři dny a potom letět do NYC. Ale řekla jsem jí všechno, jak se cítím a co se stalo. Věděla že ji potřebuji, tak tu zůstala na déle.

,, Ne promiň, co si říkala?"

,, Že bychom mohli večer někam vyrazit. Prostě si udělat pauzu. Ty a já, pár skleniček? Co říkáš?"

,, Jo to by bylo super." řekla a v tu chvíli mi zacinkal telefon. Neochotně jsem vstala z pohovky a došla si pro něj. Byla to SMS od Mike. Píše že je to naléhavé a musím do studia nahrát novou písničku kterou jsem napsala přes víkend. Za dva dny jsem zmákla celou písničku. Vážně jsem jen ty dva dny psala noty a slova. Jo už vím o jaké pauze Zendaya mluvila.

,, Co se děje?" zeptala se a já se na ni podívala.

,, Musím do studia, nahrát tu novou songu."

,, Přesně o tomhle mluvím! Hele já chápu že si Workoholik ale mám pocit že je toho na tebe moc. Mám starost víš." měla pravdu. Je toho na mě zkrátka moc ,, Můžu jít taky? Chci si ji poslechnout." dodala a já jen přikývla a obě jsme se rozešli pro svoje věci.

Hned jak jsme dorazily do studia nás Mike uvítal velkým vřelým úsměvem. Jen jsme si řekly co a jak a já se šla připravit na nahrávání písničky. Nasadila jsem si sluchátka a jak se rozezněla hudba jsem začala zpívat.

Překlad písně:

Našla jsem kluka, říkal mi, že jsem hvězda
Podržel mi dveře, držel mou ruku ve tmě
Na papíře je perfektní, ale lže mi do obličeje
Myslí si, že jsem ten druh holky, která potřebuje být v zachráněna?

A je tu ještě jeden kluk, je z mé minulosti
Zamilovali jsme se, ale nevydrželo to
Protože ve vteřině, kdy jsem na to přišla, mě odstrčil
A já nechci bojovat za lásku, pokud ty mi nechceš jít naproti
A já řekla, že jsem to překonala, ale tahle písnička je sále pro tebe

Vše, co chci je láska, která trvá
Je toho moc, o co žádám?
Je se mnou něco špatně?
Vše, co chci, je hodný kluk
Jsou má očekávání moc vysoká?
Dělám své nejlepší, ale co můžu říct?
Vše, co mám jsem já sama na konci dne
Ale nemělo by to být dost pro mě?

Ooh-ooh-ooh-ooh, ooh-ooh
A chybí mi ty dny, kdy jsem byla mladá a naivní
Myslela jsem si, že perfektní kluk přijde a najde si mě
Teď navždy šťastná, nešlo to tak jednoduše

Vše, co chci je láska, která trvá
Je toho moc, o co žádám?
Je se mnou něco špatně? Oh, ooh
Vše, co chci, je hodný kluk
Jsou má očekávání moc vysoká?
Dělám své nejlepší, ale co můžu říct?
Vše, co mám jsem já sama na konci dne
A vše co chci je být v pohodě

Jak jsem dozpívala, podívala jsem se na Mike a Zend kteří byli za sklem. Div jim nespadla brada. Zend miluje moje písničky. Taky že jsem jich pro ni pár napsala.

Když jsem to zazpívala asi ještě desetkrát už bylo vše hotovo. Tak jsme se rozhodli jet domů a připravit se jít si někam vyrazit. Tím někam jsem myslela bar. Zendaya si našla na internetu nějaký bar a prostě rozhodla že tam půjdeme. Ale asi mě nejvíc zamrzelo to že zapomněla na moje narozeniny jo sice jsou až zítra. Ale vždy mi říkala že si užijeme moje narozky a to bylo klidně i týden před nimi. Ale ona si určitě vzpomene. Doufám

Když jsme vešly do baru, tak jsme hned zamířily k pultu s velmi pěkným barmanem. Ale noták Aime máš přece Toma! Počkat právě jsem řekla Toma? Co se děje? A co Tyler? No jo Tyler? Nevím jestli k němu vůbec chovám stejné city jako dřív...

Už uběhli asi dvě hodiny a já právě tancovala na parketu úplně opilá se svou nejlepší kamarádkou. Bylo nám jedno jestli nás někdo fotí nebo točí. Hlavně jsme si to užívaly.

Po už asi páté písničce mi začalo být horko proto jsme si sundala svoji koženou bundu co jsem si vzala. A samo sebou si dala další dva panáky. Jako by jich nebylo málo. Po asi další hodině jsem ani nevěděla že dýchám a když jsem ještě tancovala bylo mi divně a málem jsem omdlela. Ale někdo mě chytil a přehodil přes rameno. Odnesl mě od těch všech světel až jsem viděla jen měsíční svit.

,, Aime? Halo? Slyšíš mě?" mluvil na mě tlumený hlas. Jako bych ten hlas znala ale nemohla jsem si vzpomenout.

,, Ne asi jsem opilá." řekla se a začala se strašně smát. Ten dotyčný si povzdychl a vzal mě opět do náruče kde jsem hned usnula. Nechtěla jsem zavřít oči. Ale moje únava mi to nedovolila.

Prostě jsem upadla do říše snů...

Ig: carolinw_books

Maybe we'll leave together  [ DOKONČENO  ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat