Nemůžu

1.3K 40 18
                                    

( Jen tak před začátkem příběhu jsem chtěla říct že Sam a Harry v tomhle příběhu budou jen o několik měsíců mladší než Tom a Aime.

O 1 měsíc a půl později: 

Už je to měsíc a půl co pracuju pro Toma, jsem strašně ráda že jsem tu práci dostala. Když jsem psala Zend že jsem tu práci dostala, začala šílet a byla strašně ráda že se teď uvidíme častěji kvůli natáčení filmu Spiderman Homecoming. Natáčení začíná až za měsíc takže se teď Tom jen učí text, což docela zvládá. Zendaya pořád básní že já a Tom budeme spolu a pořád má úchylné připomínky.

,, Aime posloucháš mě?" zeptal se mě Tom v autě. Dneska mě to pozval na oběd k jeho rodině, dneska jsem sice s Tomem být neměla protože mám školu ale jelikož mám pauzu na oběd tak jsem to přijmula.

,, Jo promiň, jen jsem se zamyslela." odpověděla jsem a usmála se.

,, Nad čím, jestli můžu?"

,, Jen nad naší konverzací se Zend." Jen kývl a už se na nic neptal. Tom už ví moji historii se Zendayou, pravda je že já a Zendaya se známe už tak nějak od narození až na to že jsem o týden a něco starší.

,, Jsme tady!" zavolal Tom. Je ažneskutečný jak jsme se za ten měsíc a něco stihly sblížit. Byla jsem trochu nervní, ani nevím proč, nejsem jeho přítelkyně nebo někdo důležitý.

,, Nemusíš být nervní, budou tě mít rádi." řekl jako by to říkal své přítelkyni, kterou ale nejsem.

,, Proč tu jsem? Proč si mě sem vzal?" zeptala jsem se na rovinu. 

,, Protože jsem chtěl aby tě moje rodina poznala." To si snad dělá srandu

,, Proč?! Nejsem nikdo důležitý, tohle je divný. Jsem jen tvoje asistentka, nic víc. Tohle vypadá jako bych byla tvoje přítelkyně a chceš mě představit svým rodičům." řekla jsem a zasmála se.

,, No vlastně Aime, už dlouho se tě chci na něco zeptat. Budeš mojí přít-" nedořekl to protože mu do toho někdo skočil.

,, Tak už jste tady! Ty musíš být Aime že?" řekla milá paní, hádám že je to Tomova matka. 

,, Dobrý den, ano ráda vás konečně poznávám paní Hollandová." odpověděla jsem ji slušně.

,, Tome zlato, neřekl si nám že je tak krásná." otočila se na Toma a obejmula ho, asi ta věta byla určena abych ji neslyšela. Ale co už.

***

Oběd u Holladnových byla jedna velká komedie. Paní Hollandová ..teda.. Nicol mi zakázala jí vykat a to stejné i Dom. Tomovi bratři ke mě byli moc milý, jedno z dvojčat Sam na mě celou dobu co tady jsem kouká. Jen mě omrzelo že Tom vypadal, no já vlastně ani nevím jak to popsat. Žádný pohled mi za tu dobu co tady jsme neoplatil a hlavně svůj pohled zaměřil na Sama. Když zrovna Harry vyprávěl o jednom filmu co viděl, zvedla jsem se a se slovy že jdu na toaletu jsem zamířila k Tomovi a očima mu naznačila že s ním chci mluvit. Okamžitě vstal a mířil ke mě, vzal mě za ruku a rozešel se semnou po schodech.

,, Co se děje?" zeptal se se starostí v hlase.

,, Já jen... Předtím si mi něco chtěl říct a- a nedořekl si to." 

,, Jo, to je už jedno." řekl a sklopil hlavu. Prstem jsem mu hlavu nadzvedla a zkusila se zeptat znovu ,, Co se děje?"  Moje oči se vpily do těch jeho, byl to zvláštní pocit takový příjemný. Jakoby na světe nebylo nic jiného, jen já a on. Po chvíli zírání si do očí, chytl mou ruku a začal se nebezpečně pomalu přibližovat. Můj pohled spadl na jeho rty, ty růžové polštářky jsem chtěla políbit, tak moc jsem chtěla ale to prostě nejde. On je slavný herec a já jsem nic. 

Maybe we'll leave together  [ DOKONČENO  ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat