Sanki normal bir şeymiş gibi "Adettendir "dedi . İçeri girdi kapıyı ayağı ile kapattı sonra içeri doğru ilerlemeye başladı ben beni ne zaman indirecek diye yüzüne bakarken bütün kapıları geçerek ilerliyorduk sorması ayıptır biz tam olarak nereye gidiyorduk? ben ölecektim de anın heyecanı ile sonra düğün günü ölen gelin manşetleri . Salon , mutfak ...Hepsini geçtik ... Gökalp seyahat ile .. Yatak odasından içeri girdi . YATAK ODASI !..
" Eeee Gül Hanım şu ceza ödül meselesinin bir üstünden geçelim " dedi göz kırparak ardından yatak odasının kapısını da sesli bir şekilde ayağı ile kapattı .
℘
Beni hafif ce yatağa koyduktan sonra üzerindeki gömleği bi sıkıntı ile hızlı hızlı yarıya kadar açtı yatağın karşısındaki tekli koltuğa kendini atı gerçekten atı koltuk ileri gitti o atılmayla . Yayılarak oturdu koltuğun üstüne sağ ayak bileğini sol diz kapağının üstüne koydu kafasını geriye atarak bu gösteriyi bittir di.
Deyim yerindeyse saniyeler dakikaları kovalıyordu , korkmalı mıydım bahsettiği ceza ödül meselesi blöf müydü yani ben kendi iç sesimle boğuşurken onun kısık kendi ile konuşur gibi sesini işitti kulaklarım.
" Şimdi nasıl olacak ? Şu zamana kadar .. Hadi her şeye siktir çekiyorum tabi siktir çekilecek mesele değil babanla olan da Hadi siktir . Şu zamana kadar Helin ile aynı kefeye koyduğum seni şimdi koynuma nasıl alayım ? Nasıl karım diyeyim ."
Kafasını iki yana salladı önce elleriyle gözlerini ovuşturdu sonra.
" Senin içinde zor kızım , sen bunu ne diye kabul ettin ki neden, Abinim lan ben "
Sesiyle irkildim . Diyemedim ki sen benim abim değilsin , seni hiç abim olarak görmedim diyemedim dilimi ıstırdım kanatırcasına .Ne diye bilirdim ki yılların sayısını sayamayacağım kadar çok yıldan beri seni seviyorum mu .
Hayır yani nikahtan önce gel yok yatak yok ödül yok ceza diye konuş konuş kah boynumu öp kah kulağımı şimdi dünya ahiret bacımsın , Gökalp bir karar ver birader ya amacın beni sınamak mı . O an beynime çakan şimşekle dondum kaldım . Kaçmam için yaptı , nikahtan kaçmam için . Madem kaçmam için yaptın peki , neden kaçmama izin vermedin o zaman.
Aklım da kafamda deli sorular .
Tutamayacağım kendimi.
" Sen var ya sen " benim sesimle yerinden sıçradı etrafına bakınmaya başladı , sonra işaret parmağıyla kendini gösterdi .
" Evet sen ! Çok fenasın sen hem de çok "
Gökalp bi arkasına baktı sonra sağına soluna bakındı . Sonra bana dönüp ne var dercesine kafasını salladı
"Her şeyi bilerek yaptın, önce beni denedin son-" Birden ayağa kalkınca lafımı devam ettiremedim öylece kalakaldım . Gittikçe yaklaşıyordu gözünü sevdiğim , Allah'ım bismillah.
" Ee sonra Gülru " nefesi yüzüme çarpıyordu millimler yoktu aramızda . Ben alışkın değilim ki sana yakın olmaya nefeslerini hissetmeye seni böyle yakından görmeye gözlerimin dolduğunu hissetim . Allah'ım çok teşekkür ederim onu böyle yakından gördüm ya kokusunu duyumsadım ya daha ne isterim ki . Dilimden şunları dökesim geliyordu , Öyle deli gibi esme başım dönüyor , Öyle bakma içim gidiyor ... Bu kadar sevmek normal miydi neyine vurulmuştum ki ben bana hiç bakmayan göz ucu ile bakmayan gözlerine mi ? yoksa hiç benim için atmayacak olan kalbine mi ? Neydi beni sevdalın kılan Gökalp . Peki aklımda ki tek soru Bu aşk ne zaman bitecekti ?.
" Bi an saçmaladım işte ne dediğimi bilmiyorum . Ne yaptığımı bilmiyorum . " diye fısıldadım , yere bakarak dolan gözlerimi saklamak için birazda .
" Bi an hiç cevap vermeyeceksin sandım ."
"Hı"
" Karım olabilecek misin Gülru" OOO çoktan hazırım ki .
" Beni kocan olarak görebilecek misin ." Ondan kolay ne var bebeğim sende kolay şeyler istiyorsun bebiş.
" Ya da ben ne yapacağım ?." Ne demek napacam beni amcanın oğlu olarak görmeyeceksin ya .
"Bunca yıl abi dediğin insanı eşin olarak görebilecek misin." Ben seni hiç abi olarak görmedim ey insan . Abi deme lazım olur deseydin yıllar önce aslanım şimdi bunlar olmayacaktı .
"Benimle birlikte olabilecek misin ? Her anlamda , yatağıma girebilecek misin ? " Girerim mis gi- Hı yatak ne yatak beraber uymak mışıl mışıl . ee hayır bu öyle bir şeyden bahsetmiyor . Alevli ateşli şeyler diyor bu .
Allahım ne diyor bu . Tövbe .
Gülru kendine gel a ver gazı ver gazı evet de şuna senden üç çocuk bile yaparım de sonrasını o düşünsün. Üç az olur beş yapalım de. Deme .Ayıp olur .
" Gülru ikimizde boktan bi çukurdayız , Ne sen beni böyle görürsün ne ben .Ben gidiyorum ." Ne , Ne gitmesi.
" Bi süre hem ikimiz içinde iyi olur kafamızı toplarız ne yapacağımıza bakarız ." Derin nefes aldı . Göğsümün tam ortasına bir ateş parçası düştü .
" Uçağım bu gün kalkacak , şu çekmecede beli bir para var sana bi hesap kartı da var . Başının çaresine bakarsın ."
Planlanmış , hazırlık yapılmıştı ne diye bilirdim ki dilimin uçundakileri yuttum. Çam kırığı misali indi boğazımdan. Tek korkardım ki ben , uyuyamam ki . Karanlıktan korkarım ben . Daha doğrusu Karanlıkta tek kalmaktan korkarım ben . Ben yalnızlıktan korkarım Gökalp ... ŞŞ Gülru o gittikten sonra bol bol ağlayacağız şşş.
Dolabı açtı bi çanta çıkardı , çantada hazır tebessüm ettim , hazırdı her şey bu hazırlıkta bi bana yer yoktu oysa ben onunla her yere gelirdim ki ...
Ceplerini yokladı . Hazırdı sanırım ... Ve içimi parçalayan bir şey yaptı alyansını çekmecenin üstüne koydu .
Şşş Gülru .
Üstünü değişeydin bari Gökalp , o kadar mı batıyorum sana ...
Bana baktı , gözlerimi yere indirdim . inceledi sanırım biraz .
" Allaha emanet ." Çantasını aldı bi eline diğer eline de ceketini aldı ve gitti...
Ve geride kalan ben .
Gelinliği ile hiç bilmediği bir evde bir başına kalan ben . Yalnızlıktan korkan ben .
Ve Arkasına bile bakmadan giden yıllardır sevdiğim adam ...
℘
BALLIBEY
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BALLIBEY
RomanceKadın Kadınlar çiçektir ya hani umutsuz bir çiçek'tim ben bulunduğu yerden kopmak istemeyen sevdası uğruna rüzgara kapılan Bir gülü dalından koparırsan ne olur solar değil mi ? işte bende ağır ağır tükeniyorum uçsuz diyarlara doğru. Adam Başkaların...